Ik kon de toekomst zien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Atreidez het volgende:
Lees ik net voorpagina telegraaf, heel artikel over dat vrouwen met een buik niet meer in bikini durven
stijve tepelsquote:
90% van alle vrouwen hebben dan ook een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:47 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Stond in de telegraaf vanochtend nog dat het merendeel aan Neerlandsch vrouwgemeenschap zich niet durft te tonen in bikini. Vooral dus niet als ze van die heeule grote pronte hebben.
Die stijve tepels vallen niet eens op.....door de omvangquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
stijve tepels![]()
Laat mensen lekker lopen waar ze in willen.
Tsja, gelukkig 10 % niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
90% van alle vrouwen hebben dan ook een minderwaardigheidscomplex.
Ik verstond pitiful.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:54 schreef right_turn het volgende:
Mika zong het al, Big girls you are beautiful!
Nou als een vent aardig is en moddervet doet het er niet toe voor mij of deze dik is ....het gaat om de persoon an sich...niet om een uiterlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of is het zo, dat je er meer op let?
Ik kijk normaal gesproken niet zo naar vrouwen.
Je bent ook langzaam aan het dichtgroeien?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Dit vind ik zooow loserachtig dit soort gezeik
Wat als jij oud wordt en moddervet!
Of je wijf...of je moeder of zus zeg je dit dan ook nog steeds? Simpel mind man!
Denk eens na! Als je een beetje brains had zou je dat begrijpen voor je iets stompzinnigs neerplempt alsof dikkerds het leuk vinden om dik te zijn!
Alsof alle dikkerds teveel vreten! Sukkel...
De conclusie die ik trek heeft niets te maken met mijzelf maar wel wat ik meemaak in omgeving etcquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je bent ook langzaam aan het dichtgroeien?
Het persoon is een combinatie van voorkomen en karakter, de meeste die er overgewicht op nahouden is qua voorkomen niet in 't voordeel maar kan op karakter dan toch weer de boel rechtzetten toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als een vent aardig is en moddervet doet het er niet toe voor mij of deze dik is ....het gaat om de persoon an sich...niet om een uiterlijk.
ja hoor vind ik wel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Het persoon is een combinatie van voorkomen en karakter, de meeste die er overgewicht op nahouden is qua voorkomen niet in 't voordeel maar kan op karakter dan toch weer de boel rechtzetten toch?
Heb ik dat ook maar ergens in dit topic gebruikt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |