Alles is beter dan die achterlijke dingenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Nemain het volgende:
Mooie bril wel
Beter dan die shutterglades.
meen je dat nou???quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Nemain het volgende:
Mooie bril wel
Beter dan die shutterglades.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:24 schreef Toempf het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Je hebt altijd baas boven baas.
vind ik ook en het staat haar prima.quote:
het is een laskap, foolquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef marvdeparv het volgende:
hahahaha
vlammen prints zijn altijd zo gay ruig, en dan op een duikhelm, suckafool
Ik mag het ook hopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Althans ik hoop dat marvdeparv een grapje maakt met duikhelm
natuurlijk niet, FOOL. lees!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Althans ik hoop dat marvdeparv een grapje maakt met duikhelm
Gelukkig maar dat ie je niet vergeleek, dan. Nu kom je er nog goed vanaf.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik mag het ook hopenHij vergelijkte me ook met iemand waar ik totaal niet op lijk
!
indeed duidelijk gevalletje failquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:33 schreef fyah het volgende:
[..]
natuurlijk niet, FOOL. lees!
nosarcasm daar
+1 scherpquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie je niet vergeleek, dan. Nu kom je er nog goed vanaf.
met wie danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik mag het ook hopenHij vergelijkte me ook met iemand waar ik totaal niet op lijk
!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
bij deze marvdeparv STERF FUCKING TERING FOOL
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef TheSorrow het volgende:
De bassist van 30 Seconds to Mars..
misschien heel evenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:24 schreef Toempf het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Je hebt altijd baas boven baas.
lekker bitchy ofzo is in mijn ogen niet echt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef marvdeparv het volgende:
kvind meisjes met grote zonnebrillen wel cool, staat lekker bitchy ofzo
Waarom praat jij geen Nederlands?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:41 schreef marvdeparv het volgende:
ok fail over de alsnog gaye laskap
maar de bassist van 30stm iig de neue, die lijkt zeker op je
precies allemaal opgeklopte reclame bullshit, door die kutzonnebrillen denk ik bij elk meisje dat ze mooi isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
lekker bitchy ofzo is in mijn ogen niet echt aantrekkelijk
eerder,, gewoon bitchy
die grote zonnebrillen staan nergens na bij die dames die er ook zo arrogant bij kijken,
en toch is het weer een manier waarmee ze hun gezicht kunnen bedekken uit onzekerheid?![]()
zou kunnen
hebben jullie het met elkaar zitten vergelijken ja?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef marvdeparv het volgende:
mijn penis is groter though
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben trots op je Kyna, je eerste fok foto!
Heb je jezelf wel eens in de spiegel bekeken....loserquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef Beauregard het volgende:
Kyna is lelijk, mag niet meedoen op het schoolplein met de stoere meisjes en mist zodoende elke trend.
Wat dat betreft heb je het getroffen met FOK!. Het stikt hier van de zielsverwanten. Beauregard uitgezonderd.
Laat je tanden zien, bijt maar van je afquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:49 schreef kyna het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens in de spiegel bekeken....loser![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |