abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60426662
Wij gaan binnenkort voor de 1e keer naar fun 4 two. We zijn allebei heel benieuwd en vinden het spannend. Qua kleding zijn we er nog niet helemaal uit. Ben je bijv. als man zijnde in een smoking verschikkelijk overdressed of wordt dat juist wel op prijs gesteld. Als vrouw zijnde vind ik het ook lastig, heb bijv. wel een mooie lange zwarte jurk, maar dat is best een uitdagende jurk, waarbij ik er haast niet mee over straat durf als we vanuit ons hotel naar de fun worden gebracht. Laag uitgesneden met een hoge split aan de zijkant en hele soepel vallende stof. Zijn er dames op dit forum die hier een antwoord op hebben wat wellicht beter is voordat de dresscode begint. Lees volgens mij veel reacties van mannen. We gaan op zaterdagavond en zijn beide 35.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:04:41 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_60426815

Dit staat op hun site.
Long live music.
pi_60426948
Ja dat heb ik allemaal wel gezien, maar dit lijken mij meer pr plaatjes, dan foto's die daadwerkelijk tijdens een avond zijn gemaakt of zie ik dat verkeerd.
pi_60427984
Die plaatjes zijn PR ja
Ga gewoon gekleed, netjes maar wel waar jij je prettig in voelt.

Veel plezier in iedergeval heb ik ook gehad
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:38:45 #5
21138 Danaq
Vrij en Openminded
pi_60445470
Voor 10 uur:
Man in smoking? Echt overdressed daar hoor. Maar je moet niet in een vale spijkerbroek en een oud t-shirt gaan.

Voor vrouwen geldt 't zelfde: hoeft niet chique, maar geen zaterdag-ochtend-opruim-kleren aan. Een mooie korte rok/jurkje is prima.

Na een uurtje of 10 dan verkleed iedereen zich toch: mannen: strakke nette boxer, donker gekleurd (zeker geen witte losse 'oma-slips'), een mooie bescheiden hugo boss ofzo. D'r zijn zeker extremere mensen, maar daarmee voel je je niet ongemakkelijk en zie je er toch verzorgd uit.

Dames: mooie lingerie, hoeft niet 'hoerig' te zijn. Smaakvol, ik zou niet zo snel een 'panter-setje' uitkiezen, maar als jij je daar juist prettig in voelt: doen!

En voor alles: als je je er maar gemakkelijk in voelt. Als je er een keer geweest bent, kun je nog altijd de 2e of 3e keer iets anders nog aan. Je zou ook nog een extra setje kunnen meenemen dat 'minder erg' is (of juist 'erger' Dan kun je je altijd nog omkleden weer, of kiezen voor je je omkleed).
pi_60445553
wat houdt dat fun 4 two precies in?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:42:37 #7
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_60449217
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef Danaq het volgende:
bla
Mooie avatar!
Suffering from Oblomow's
pi_60449804
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef daReaper het volgende:
wat houdt dat fun 4 two precies in?
Omg, las jij vroeger de erotiek afdeling van de krant niet

Parenclub achtige shit dus
pi_60453123
Iedereen verstaat wat anders onder netjes gekleed.

Op zaterdagavond is het publiek wat jonger dan bv op de zondag en vrijdagavond.Hierdoor zie je heel veel casual kleding.Is heel leuk,draag het graag zelf,maar de fun is de fun,er is nog steeds geen mooiere club dan de fun.
Dus trek mooie kleding aan,iig geen jeans,dat is echt een no go!
En idd,om 22:00 verwacht men dat je je omkleed,dus als man zijnde een mooi setje van Hom of een leuke boxer van een ander merk,bv marlies dekkers.en als vrouw zijnde een mooi setje van ....(vul zelf maar in).

Trek wel wat makkelijks aan,je weet maar nooit wat er gebeurt ,en een corset of body of torselet is niet echt makkelijk.Wij beiden vinden Marlies dekkers erg mooi voor een vrouw,en als je goed googled op marlies dekkers en outlet hoeft het niet duur te zijn.
pi_60460683
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef uni11 het volgende:
Wij gaan binnenkort voor de 1e keer naar fun 4 two. We zijn allebei heel benieuwd en vinden het spannend. Qua kleding zijn we er nog niet helemaal uit. Ben je bijv. als man zijnde in een smoking verschikkelijk overdressed of wordt dat juist wel op prijs gesteld.
Een smoking is wel wat overdressed, maar het is niet dat je daarop aangekeken gaat worden. Hij zal niet de eerste, noch de laatste zijn die dat aandoet.
quote:
Als vrouw zijnde vind ik het ook lastig, heb bijv. wel een mooie lange zwarte jurk, maar dat is best een uitdagende jurk, waarbij ik er haast niet mee over straat durf als we vanuit ons hotel naar de fun worden gebracht. Laag uitgesneden met een hoge split aan de zijkant en hele soepel vallende stof.
Dat lijkt me dan weer net een ideale jurk voor de fun. Het is net de bedoeling om daar wat uitdagender en sexy te zijn.
quote:
Zijn er dames op dit forum die hier een antwoord op hebben wat wellicht beter is voordat de dresscode begint. Lees volgens mij veel reacties van mannen. We gaan op zaterdagavond en zijn beide 35.
Weliswaar man hier, maar wij gana regelmatig (als koppel of met extra koppel erbij) en de dames in ons gezelschap hebben meestal iets gelijkaardig aan als je beschrijft. Een leuke jurk of een leuk jurkje, dat al wat uitdagender mag zijn. De mannen meestal deftige kledij (hemd, nette broek en schoenen)
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:14:23 #11
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60465345
Het lijkt me werkelijk waar de meest impotentie inducerende gelegenheid die ik me maar voor kan stellen.

Heb wel eens met m'n vriendin naar die site gekeken, nou m'n lul viel d'r bijna vanaf en de kut van m'n vriendin konden we nog net bij de voordeur onderscheppen.

"Om tien uur trekken we de kleren uit" Nou mieters hoor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60475335
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het lijkt me werkelijk waar de meest impotentie inducerende gelegenheid die ik me maar voor kan stellen.

Heb wel eens met m'n vriendin naar die site gekeken, nou m'n lul viel d'r bijna vanaf en de kut van m'n vriendin konden we nog net bij de voordeur onderscheppen.

"Om tien uur trekken we de kleren uit" Nou mieters hoor.
Oh,dus bij jou is de uitdrukking "wat de boer niet kent vreet ie niet" van toepassing.

Je hoeft niets te doen daar,je kan ook dansen,bubbelen,de sauna pakken,de voyeur uithangen,wat je maar wil.
Maar door hetgene wat jij hebt neergezet hier impliceer je dat mensen die er wel heengaan eigenlijk maar vreemd volk is,of zie ik het nou verkeerd.
De 1 vind stappen met veel alcohol leuk(waar meestal gezeik van komt) en de ander vind het leuk om naar een parenclub te gaan,so what!
Je kan pas ergens over oordelen als je het gedaan hebt,misschien vind je het wel leuk,of blijf je bij je standpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')