Mooie avatar!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef Danaq het volgende:
bla
Een smoking is wel wat overdressed, maar het is niet dat je daarop aangekeken gaat worden. Hij zal niet de eerste, noch de laatste zijn die dat aandoet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef uni11 het volgende:
Wij gaan binnenkort voor de 1e keer naar fun 4 two. We zijn allebei heel benieuwd en vinden het spannend. Qua kleding zijn we er nog niet helemaal uit. Ben je bijv. als man zijnde in een smoking verschikkelijk overdressed of wordt dat juist wel op prijs gesteld.
Dat lijkt me dan weer net een ideale jurk voor de fun. Het is net de bedoeling om daar wat uitdagender en sexy te zijn.quote:Als vrouw zijnde vind ik het ook lastig, heb bijv. wel een mooie lange zwarte jurk, maar dat is best een uitdagende jurk, waarbij ik er haast niet mee over straat durf als we vanuit ons hotel naar de fun worden gebracht. Laag uitgesneden met een hoge split aan de zijkant en hele soepel vallende stof.
Weliswaar man hier, maar wij gana regelmatig (als koppel of met extra koppel erbij) en de dames in ons gezelschap hebben meestal iets gelijkaardig aan als je beschrijft. Een leuke jurk of een leuk jurkje, dat al wat uitdagender mag zijn. De mannen meestal deftige kledij (hemd, nette broek en schoenen)quote:Zijn er dames op dit forum die hier een antwoord op hebben wat wellicht beter is voordat de dresscode begint. Lees volgens mij veel reacties van mannen. We gaan op zaterdagavond en zijn beide 35.
Oh,dus bij jou is de uitdrukking "wat de boer niet kent vreet ie niet" van toepassing.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het lijkt me werkelijk waar de meest impotentie inducerende gelegenheid die ik me maar voor kan stellen.
Heb wel eens met m'n vriendin naar die site gekeken, nou m'n lul viel d'r bijna vanaf en de kut van m'n vriendin konden we nog net bij de voordeur onderscheppen.
"Om tien uur trekken we de kleren uit" Nou mieters hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |