Zelf ben ik 19 en af en toe wordt er nog wel is gevraagd naar mijn ID als ik sterke drank wil halen. Evenals naar kroegen vanaf 18+ enz.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb ook aleen een paspoort en dat heb ik nooit bij me. Nooit problemen mee gehad.
Gezien je leeftijd is het idd wel handig ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zelf ben ik 19 en af en toe wordt er nog wel is gevraagd naar mijn ID als ik sterke drank wil halen. Evenals naar kroegen vanaf 18+ enz.
Bovendien als er bijvoorbeeld een aanrijding vlak voor je gezicht is, waar jij niks mee te maken hebt kan de politie om je ID vragen. Kan je een boete krijgen als je dit niet kan.
Denk dat er genoeg andere mensen zijn die daar een ander verhaal over te vertellen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd is het idd wel handig ja.
Mij is vaak genoeg door de politie om mn id gevraagd en het was in de praktijk nooit een probleem dat ik het niet bij me had.
Ik heb een paspoort en een indentiteitsbewijsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:17 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen maar 1 identiteitsbewijs te gelijk hebben... dus OF een identiteitskaart of een paspoort, maar niet beiden... dus alle eerdere documenten moet je inleveren. (is trouwens wel leuk dat ik voor mijn identiteitskaart, naast mijn oude paspoort ook nog een oude identiteitskaart moest inleveren waarvan ik het bestaan niet eens meer wist....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |