abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60441592
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ik heb ook aleen een paspoort en dat heb ik nooit bij me. Nooit problemen mee gehad.
Zelf ben ik 19 en af en toe wordt er nog wel is gevraagd naar mijn ID als ik sterke drank wil halen. Evenals naar kroegen vanaf 18+ enz.

Bovendien als er bijvoorbeeld een aanrijding vlak voor je gezicht is, waar jij niks mee te maken hebt kan de politie om je ID vragen. Kan je een boete krijgen als je dit niet kan.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60441651
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef MaxC het volgende:

[..]

Zelf ben ik 19 en af en toe wordt er nog wel is gevraagd naar mijn ID als ik sterke drank wil halen. Evenals naar kroegen vanaf 18+ enz.

Bovendien als er bijvoorbeeld een aanrijding vlak voor je gezicht is, waar jij niks mee te maken hebt kan de politie om je ID vragen. Kan je een boete krijgen als je dit niet kan.
Gezien je leeftijd is het idd wel handig ja.

Mij is vaak genoeg door de politie om mn id gevraagd en het was in de praktijk nooit een probleem dat ik het niet bij me had.
pi_60441724
over 3 weken heb je je rijbewijs.. die heb je altijd?? bij je?? probleem opgelost..
WARNING! This post may include sarcasm
pi_60582973
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:58 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Gezien je leeftijd is het idd wel handig ja.

Mij is vaak genoeg door de politie om mn id gevraagd en het was in de praktijk nooit een probleem dat ik het niet bij me had.
Denk dat er genoeg andere mensen zijn die daar een ander verhaal over te vertellen hebben.
pi_60583312
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:17 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

Nee, je mag alleen maar 1 identiteitsbewijs te gelijk hebben... dus OF een identiteitskaart of een paspoort, maar niet beiden... dus alle eerdere documenten moet je inleveren. (is trouwens wel leuk dat ik voor mijn identiteitskaart, naast mijn oude paspoort ook nog een oude identiteitskaart moest inleveren waarvan ik het bestaan niet eens meer wist... .)
Ik heb een paspoort en een indentiteitsbewijs

en owja, ook nog een rijbewijs, maar dat is nog zo'n oldskool papiertje dus past ie niet in mn portemonnee
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:25:02 #56
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60586651
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Biancavia het volgende:
Dat filmpje
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: