abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 1999 @ 19:34:00 #1
995 PeteRp
What a decade!
pi_219965
He!! Eindelijk eens een leuke uitzending. Bart was erg sterk. Die jongen groeit met de dag sinds het vertrek van Sabine, zeg. Waar ergerde hij zich nou zo aan?
Tell the others!
pi_219966
Wel opvallend dat iedereen een beetje loom reageert, op de kadootjes, op bart in 't kastje.... ik vond het wel geinig maar hun niet geloof ik.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219967
het was inderdaad een wat rustige uitzending maar ook werd er wat zinnigs gezegd af en toe. Bart en Ruud hadden een serieus gesprek over wat ze zouden meemaken als ze het huis uit komen. Nar 60 dagen bij elkaar ben je dnek ik ook soms uitgepraat en komt de dip
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_219968
Anouk: 'ja, het is bijna 11 uur.'

Bart: 'Het kan me eigenlijk geen fuck schelen hoe laat het is.'

Wahahahahaaa, inderdaad. Lekker belangrijk.
Moeten ze naar hun werk of zo...

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_219969
ik denk dat ruuds rol een beetje uitgespeeld is
bart wordt inderdaad met de dag sterker
maar wat is het motief bij de volgende nominatie,:
1:met wie wil ik overblijven
2:met wie niet
3:van wie kan ik winnen bij de laatste 3
pi_219970
Voetballen vond ik cool, alleen jammer dat ze er niet meer van hadden laten zien..
pi_219971
De uitzending van vanavond was wel oké. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik Anoukie niet heb zien huilen volgens mij, ze wordt onderhand ook wat mondiger.

Leuke actie van Karin dat ze cadeautjes in elkaar geflanst heeft (ook dat gedicht voor Ruud: vieze man), alleen reageerden de bewoners niet echt dol enthousiast. De verveling begint vrees ik toe te slaan. Ik heb het idee dat dat ook bij de kijkers gebeurt aangezien de reacties op de uitzending stukken minder zijn dan eerst.

Oh ja, Bart meldde dat hij al iets van 8 à 9 jaar niet meer boos is geweest. Hij zou volgens mij dan een wandelende tijdbom moeten zijn want het lijkt mij zeer onmogelijk om zo'n lange tijd niet boos te worden. Nee sorry Bart, dat gaat me iets te ver.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_219972
Opmerkelijke opmerking van Bart:
"Ik ben Groen Links in hart en nieren"

Komt wel enigszins onverwacht voor iemand die net als soldaat uit het leger komt.
Maar Shakespeare lezende soldaten zijn ook zeldzaam.

maandag 15 november 1999 @ 20:21:00 #9
995 PeteRp
What a decade!
pi_219973
quote:
op 11-15-1999 om 08:09 PM schreef ruby het volgende:
(knip) Ik heb het idee dat dat ook bij de kijkers gebeurt aangezien de reacties op de uitzending stukken minder zijn dan eerst. (/knip)

Toch voel ik aan mijn water dat de stemming in het huis op een kantelpunt gekomen is. De rollen veranderen wat, Bart wordt serieuzer, men begint na te denken over de impact, die ze overigens verrassend goed inschatten (Bart: Ik denk dat BB het best bekeken programma sinds tijden is). Ik denk zelf dat na de komende nominatieronde het spel begint. Dan zal het concurrentie-element ten volle naar voren komen en zou er weleens flink wat onderlinge strijd kunnen ontstaan.

Tell the others!
  maandag 15 november 1999 @ 20:27:00 #10
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_219974
quote:
op 11-15-1999 om 08:13 PM schreef wich het volgende:
Opmerkelijke opmerking van Bart:
"Ik ben Groen Links in hart en nieren"

Komt wel enigszins onverwacht voor iemand die net als soldaat uit het leger komt.
Maar Shakespeare lezende soldaten zijn ook zeldzaam.

Inderdaad nogal verrassend. Verder vind ik Bart een nogal vervelend joch. Toch schat ie goed in hoe het programma 'buiten' valt. Anouk heeft vast genoeg hints gegeven. Bart is nog Boos ook, hopelijk doet ie er iets zinnigs mee, of het was alleen de anderen opfokken. Hij maakt zich blijkbaar al wel zorgen om de nominatie: Karin, Maurice en ws Willem zullen hem zeker nomineren, en dan ben ik heel benieuwd of die 'opgekropte' boosheid eruitkomt. Karin was wel weer erg therapeutisch tegen 'm bezig ("het is goed om een keer goed boos te worden etc.")

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  Redactie Frontpage maandag 15 november 1999 @ 20:48:00 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_219975
in zes minuten zes hole in ones? iedereen die ooit dit geval heeft bespeeld met midgetgolf weet dat het een onmogelijke taak is.

Bart zou als ie doordraait de boel kort en klein slaan. Met bijl. Lekker ventje, of is dat soms psychologische oorligsvoering.

Nu genoeg geluld, ff kijken of 'BB on a Boat' op SBS6 nog wat is

pi_219976
Aan de uitzending van vanavond te zien, heeft Bart echt geen flauw idee over de achtergrond van Sabine. Hij vertelde dat hij absoluut niet tussen de VVD'ers paste op school... Maar als we de roddels over Sabine's ouders mogen geloven, stemmen zij in ieder geval niet op Groen Links. (Bart: Ik ben Groen Links in hart en nieren)
Ook de dure kleding van zijn schoolgenoten stak volgens hem nogal af bij zijn eigen kleding, terwijl Sabine volgens de bronnen gek is op veel en vooral dure kleding.
Ik kan me zo voorstellen dat als Bart iets van haar achtergrond had geweten, hij dit gesprek niet had gevoerd.

pi_219977
Hij was wel goed, die uitzending van vanavond. Onthullend vonden wij de wijze waarop de groep KEIHARD onderhandelde over het geld dat ze zouden inzetten voor de weekopdracht.
Karin: "Zullen we 50 procent doen?"
De rest: "Mjjjjaaaah."
Karin: "Dus 50 procent?"
De rest (lamgeslagen achterover hangend): "Mmmjjaaaaaah joh. Is goed joh."

Over bloedstollend spannende discussies gesproken! Want inderdaad: die weekopdracht is on-haal-baar, dat snapt een kind. Ze zijn totaal lamgeslagen, niet meer in staat een eenvoudige discussie te voeren over zoiets cruciaals als de huishoudpot - cruciaal in HUN geval, want straks is er weer niks te vreten.

Hersendood? Moroos? Aan het eind van hun krachten? Gedrogeerd door Hummie? Lobotomie (ook door Hummie)?

Hoe kan dit?!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_219978
[quote]op 11-15-1999 om 10:58 PM schreef Athena het volgende:
Aan de uitzending van vanavond te zien, heeft Bart echt geen flauw idee over de achtergrond van Sabine. Hij vertelde dat hij absoluut niet tussen de VVD'ers paste op school...
Athena,aan de ene kant denk ik dat je gelijk hebt. Heb zo'n idee dat Sabine niet het achterste van haar tong heeft laten zien wat betreft haar achtergronden. Aan de andere kant heb ik Bart hoog en is hij zeker in staat een ander, Sabine in dit geval, qua 'sociale klasse'te plaatsen. Ik vind zijn uitlatingen passen in het zich duidelijker durven poneren. Zat naar mijn idee ook niets gespeelds bij. Van mij mag hij bij de laatste drie!
To want, and to want and not to have ...

pi_219979
quote:
op 11-15-1999 om 07:34 PM schreef PeteRp het volgende:
He!! Eindelijk eens een leuke uitzending. Bart was erg sterk. Die jongen groeit met de dag sinds het vertrek van Sabine, zeg. Waar ergerde hij zich nou zo aan?

Volgens mij viel bij hem het volgende kwartje: vrij vertaald had hij geen nieuwe uitdaging meer, waren de meeste klussen al geklaard en kon hij z'n energie niet kwijt. Kan me dat zo ontzettend voorstellen! Sterk van hem dat hij toch toegankelijk bleef in een gesprek met Karin.

To want, and to want and not to have ...

maandag 15 november 1999 @ 23:27:00 #16
995 PeteRp
What a decade!
pi_219980
Ik heb de indruk dat Bart wat milder is geworden tegenover Karin. Zou hij haar nog steeds nomineren?
Tell the others!
pi_219981
Bart heeft gewoon het meeste benul van hoe het er nu in de buitenwereld uitziet. Hoe hij aan zijn info komt kan me niet zoveel schelen, maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb leidt mij tot de conclusie dat hij dat best wel eens zelf uitgedokterd kan hebben.

Ik vond dat de heren wel erg lullig reageerden op Karins poging de schoenen te vullen. Was een leuk initiatief van haar.

Volgens mij had Ruud zijn haar gewassen!

Verder weinig opzienbarends weer... het dut een beetje in. Veronica kennende zullen ze wel weer wat kruid in het vat willen gooien; het zou me niets verbazen als er a.s. donderdag weer enveloppen in de DBK liggen...

dinsdag 16 november 1999 @ 00:09:00 #18
995 PeteRp
What a decade!
pi_219982
quote:
op 11-15-1999 om 11:30 PM schreef weathergirl het volgende:
<knip>Veronica kennende zullen ze wel weer wat kruid in het vat willen gooien</knip>.

Ik hoop dat V. er dan kruit ingooit. Dat brandt wat beter (sorry, kon het bij deze ff niet laten)

Tell the others!
pi_219983
quote:
op 11-15-1999 om 11:30 PM schreef weathergirl het volgende:
Volgens mij had Ruud zijn haar gewassen!

Ja dat was mij ook al opgevallen, het vette donkere gedeelte was niet meer te zien!

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

dinsdag 16 november 1999 @ 00:24:00 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_219984
Enkele reacties op gemaakte opmerkingen:
- Groen Links en leger, kan samen in de huidige situatie, leger wordt ingezet in vredesoperaties en ook Groen Links is daar niet tegen
- Bart bedoelde met boos worden niet kwaad op iemand worden, maar boos in de bedoeling van 'jezelf verliezen
- Gesprek Karin en Bart was mooi en had wel door mogen gaan. Die twee gaan elkaar toch meer waarderen en hebben duidelijk respect voor elkaar gekregen
- Jammer dat Anouk en Maurice binnenkwamen, zij hadden geen enkele bijdrage (zoals zo vaak)
- Volgens mij heeft Maurice een leesprobleem, of hij is zijn lenzen kwijt
- Moeizaam stukje van Ruud in zijn Studio Sport interview. Gemaakt leuk, maar niet echt
- Ruud krijgt het moeilijk, zie het einde van de uitzending met de gedachten over hoe de buitenwereld er uit zal zien.
- Wat was Willem weer irritant, leuk doen maar altijd ten koste van een ander

Tot slot een discussiestuk: Bart kroop in de kast. Wie komt er binnenkort uit de kast? Is het symbolisch bedoeld of was dit een aanmoediging voor Maurice?

wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 16 november 1999 @ 00:25:00 #21
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_219985
quote:
op 11-16-1999 om 12:09 AM schreef PeteRp het volgende:
Ik hoop dat V. er dan kruit ingooit. Dat brandt wat beter (sorry, kon het bij deze ff niet laten)

Om em af te maken: ik hoop dat er dan ook een lont bij het kruiTVAT gaat, heb je der ook nog wat aan........

dinsdag 16 november 1999 @ 00:31:00 #22
995 PeteRp
What a decade!
pi_219986
quote:
op 11-16-1999 om 12:25 AM schreef smallsister het volgende:
Om em af te maken: ik hoop dat er dan ook een lont bij het kruiTVAT gaat, heb je der ook nog wat aan........

En nou maar hopen dat weathergirl geen Kruidje-roer-me-niet is!

Tell the others!
  dinsdag 16 november 1999 @ 00:36:00 #23
1201 tina
Fok!Member
pi_219987
De uitzending was inderdaad wel o.k. Ze worden allemaal wel een beetje loom ja. Zou Willem ze langzaam aan het vergiftigen zijn??
Anouk blijft irritant ook al huilt ze niet meer. Wel sneu voor Karin van die kadootjes en de reacties daarop. Volgens mij heeft ze er zelf meer (voor)pret aan gehad dan de rest van de bewoners.
Bart was weer de held. Bart moet winnen!
Greetz Tina

pi_219988
Ik begin me iedere dag meer en meer aan Anouk te ergeren. Wat keek ze weer verschrikkelijk ontevreden toen ze haar cadeautje had uitgepakt!
Ik had trouwens de indruk dat het erg lang duurde voor ze door had dat Karin het gedaan had. Haar geïrriteerde "Ja wat is dat nou voor onzin" of iets van die strekking toen Karin zei dat ze haar cadeautje al had gepakt was ook weer volkomen misplaatst. Wat een naar mens! Ik gebruik hem niet vaak, maar nu moet ik het even kwijt:

pi_219989
Kruitnoten in hun schoen?

quote:
op 11-15-1999 om 11:21 PM schreef Pony het volgende:
vrij vertaald had hij geen nieuwe uitdaging meer, waren de meeste klussen al geklaard en kon hij z'n energie niet kwijt. Kan me dat zo ontzettend voorstellen! Sterk van hem dat hij toch toegankelijk bleef in een gesprek met Karin.

Pony, ik las in 'Hallo, ik ben ....' dat je psychologe bent, kom je ook eens langs bij de ruif? (Voer voor Psychologen). We kunnen daar alle hulp gebruiken die we kunnen krijgen!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 16 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')