Precies.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:48 schreef TheYoung1 het volgende:
De buis is ook open aan beide kanten en je krijgt een alarmknopje in je handenIk denk niet dat je er claustrofobisch in wordt, zo eng is het niet!
Ah, sorry, moest er wel bij zeggen, die MRI van mij was voor m'n hoofd. Dus nee, daar kan ik je niks over vertellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En zo'n operatie, ervaringen mee?
Heb toen een halve-dag-opname gehad. Knie werd plaatselijk verdoofd, en door een aantal kleine sneetjes rond het gewricht, kunnen ze met miniscule apparatuur het beschadigde weefsel weg halen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En zo'n operatie, ervaringen mee?
Ik denk het niet, want ze hebben mijn been alle kanten op gedraaid en gebogen, en het doet nergens pijn behalve daar waar de meniscus of laterale band hoort te zitten...Ik had ook geen stabilisatie problemen in het gewricht, whatever dat ook mag betekenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Succes en hopelijk is 't niet je kruisband!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@TheYoung1, hoe gaat zo'n plaatselijke verdoving? Als ik Eric_Cantona over een ruggeprik hoor vind ik het helemaal geen gezellig idee...Of maak ik me druk om niets?
Vooral het formaat van de naald stelt me gerustquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De prik zelf, is zoals de naam al zegt, een prik in je onder rug. Met een haardunne naald, wordt in je ruggegraat een zenuw aangeprikt die voor het vredovende gevoel zorgt. Niks pijnlijk.
Maar dan moet je waarschijnlijk een nachtje in't ziekenhuis blijven?quote:Als je wilt, kun je zelf ook aangeven dat je onder algehel narcose wilt. Krijg je een lekker roesje![]()
Ben het me druk makende type, maar ik probeer te minderenquote:Maak je niet teveel zorgen, stelt allemaal vrij weinig voor
Neuh, met een algehele narcose wordt het meestal wel een dag-opname. 'sMorgens erin en tegen etenstijd weer thuis.quote:Maar dan moet je waarschijnlijk een nachtje in't ziekenhuis blijven?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Scan gehad, ik mocht alleen niet kiezen voor eigen muziek, kreeg een koptelefoon met skyradio op...patientenmarteling eigenlijk maar goed. Viel bijna in slaap tijdens het onderzoek, zoals julie al hadden voorspelt.
Dat vind ik ook, aangezien ze eigenlijk niets kunnen zien/doen als je knie dik isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het heel raar dat je moet wachten tot Je knie dik wordt... Hij is bij mij nooit dik geweest, en het was toch best wel beschadigd
De volgende die zegt dat bewegen goed voor je is gooi ik ook uit het raamquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
@ TS: sterkte, je bent momenteel niet voor 't geluk geboren zeg!
In mijn ervaring ben je er juist met een algehele narcose veel sneller uit dan met een plaatselijke verdoving. Heb aan beide benen een kijk-operatie gehad vanwege de meniscus, en beide keren mocht ik eerder dan de personen met een plaatselijke verdoving weg, terwijl we rond dezelfde tijd waren geopereerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neuh, met een algehele narcose wordt het meestal wel een dag-opname. 'sMorgens erin en tegen etenstijd weer thuis.
Maakt qua opnameduur niet veel uit. Bij narcose moet je bijkomen van slaap/ wazigheid, bij ruggenprik moeten je benen wakker worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
In mijn ervaring ben je er juist met een algehele narcose veel sneller uit dan met een plaatselijke verdoving. Heb aan beide benen een kijk-operatie gehad vanwege de meniscus, en beide keren mocht ik eerder dan de personen met een plaatselijke verdoving weg, terwijl we rond dezelfde tijd waren geopereerd.
Algehele narcose is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |