abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:09:47 #81
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60431674
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Burkina Faso is bij mijn weten ook een land dat, hoewel arm, zich prima ontwikkelt. Met ontwikkeling bedoel ik o.a. scholing en emancipatie van vrouwen.
Gambia. Gaat best lekker.
Botswana doet het ook niet verkeerd.
pi_60431695
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef RonaldRegen het volgende:
Gelukkig hebben deze meiden nog de wetenschap dat God zal zorgen dat alles weer goedkomt, en dat uiteindelijk iedereen krijgt wat hij/zij verdient.
In alle eerlijkheid is het natuurlijk vreselijk wat er allemaal gebeurd is. En het zou gvd je zusje maar wezen enzo.

Maar deze gebeurtenis begint zolangzamerhand episch-ironische proporties aan te nemen. Ik lees zojuist op RTL teletekst dat er zeven verdachten zijn aangehouden, en dat ter plekke het gerucht gaat dat er een dominee bij betrokken is.
pi_60431708
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik las in het eerste topic ook al een dergelijke post over dergelijke vrijwilligers en mensen die daarmee instemden. Verderop wordt ook een artikel aangehaald die stelt dat dergelijke vrijwilligers enkel voor zichzelf gaan zonder deze conclusie die als titel is gebruikt te onderbouwen.

Ik vind het stijlloos om zo af te geven op mensen die wel proberen iets voor anderen te betekenen en daar geld en vrije tijd voor opofferen.
Eens. Geen greintje medeleven voor mensen met goede intenties, bah
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:16:37 #84
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60431846
Goede intenties. Lekker de Westerse leefstijl door hun strot duwen. Want ze zijn zo zielig als ze geen breedbeeld hebben. Laat die mensen lekker met een geit en een maisveld aanstoeien. Laat die mensen lekker analfabeet blijven. Laat die mensen lekker doen waar ze zin in hebben..
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:17:41 #85
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60431872
Oftewel: LEVEN en LATEN LEVEN.

Zelfde problem met de Aboriginals in Australie. Kunnen ook niets, en kunnen zich ook niet aanpassen.
-edit-

[ Bericht 20% gewijzigd door paddy op 30-07-2008 15:19:14 ]
pi_60432112
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus je denkt dat het genetisch is?
Ik zie in je profiel staan "Opleiding: Hóóg". Hoe kun je dan in godsnaam ontkennen dat genetica weldegelijk een rol kan spelen? Nooit van evolutie gehoord, die in Afrika al eeuwen lijkt stil te staan? Of geloof je daar niet in, evolutie?

Of ben je soms zo'n idioot die werkelijk gelooft dat alle mensen gelijk zijn, zowel van buiten als van binnen? Hoe verklaar je dan bijvoorbeeld dat zij zwart zijn en wij blank? Door het betere weer?

Ik zeg absoluut niet dat de grote economische verschillen voor de volle 100% door genetische verschillen te verklaren zijn. Want dat is volgens mij simpelweg niet zo. Maar er bestaat geen enkel bewijs dat genetica hierin geen enkele rol zou spelen, terwijl alle aanwijzingen juist suggereren dat het wel zo is.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:30:12 #87
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_60432187
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid is het natuurlijk vreselijk wat er allemaal gebeurd is. En het zou gvd je zusje maar wezen enzo.

Maar deze gebeurtenis begint zolangzamerhand episch-ironische proporties aan te nemen. Ik lees zojuist op RTL teletekst dat er zeven verdachten zijn aangehouden, en dat ter plekke het gerucht gaat dat er een dominee bij betrokken is.
Wordt het een neger- én kerk-bash-topic! Jeuj!
...maar ik bats wél met je moeder
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:32:52 #88
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_60432240
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:27 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Ik zie in je profiel staan "Opleiding: Hóóg". Hoe kun je dan in godsnaam ontkennen dat genetica weldegelijk een rol kan spelen? Nooit van evolutie gehoord, die in Afrika al eeuwen lijkt stil te staan? Of geloof je daar niet in, evolutie?

Of ben je soms zo'n idioot die werkelijk gelooft dat alle mensen gelijk zijn, zowel van buiten als van binnen? Hoe verklaar je dan bijvoorbeeld dat zij zwart zijn en wij blank? Door het betere weer?

Ik zeg absoluut niet dat de grote economische verschillen voor de volle 100% door genetische verschillen te verklaren zijn. Want dat is volgens mij simpelweg niet zo. Maar er bestaat geen enkel bewijs dat genetica hierin geen enkele rol zou spelen, terwijl alle aanwijzingen juist suggereren dat het wel zo is.
En hier speel ik even handig op in met nog een linkje uit het vorige deel...
...maar ik bats wél met je moeder
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:35:11 #89
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_60432297
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:16 schreef Oksel het volgende:
Goede intenties. Lekker de Westerse leefstijl door hun strot duwen. Want ze zijn zo zielig als ze geen breedbeeld hebben. Laat die mensen lekker met een geit en een maisveld aanstoeien. Laat die mensen lekker analfabeet blijven. Laat die mensen lekker doen waar ze zin in hebben..
Allemaal leuk, lief en aardig, maar het wordt natuurlijk een ander verhaal wanneer corrupte regeringen en bendes het hele land om zeep helpen, en de rest van de bevolking er maar mee te leven heeft.

Dan is zo'n groep buitenlandse vrijwilligers die probeert je land weer een beetje leefbaarder te maken een geschenk uit de hemel. pun fully intended.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_60432341
quote:
De politie in Kenia heeft zeven mannen opgepakt op verdenking van verkrachting van vijf Nederlandse vrouwen.

Volgens geruchten zou een dominee bij de verkrachtingen zijn betrokken, maar de plaatselijke politie ontkent noch bevestigt dat bericht. Zeker is dat de dominee na het drama de politie heeft gebeld. Volgens de politie kan het onderzoek eind deze week worden afgerond.
Bron
quote:
Volgens de politie kan het onderzoek eind deze week worden afgerond.
Doen ze snel.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_60432818
De oprichter van de moederorganisatie, met z'n vrouw, volgens de telegraaf.

Zijn de VO-leerlingen die met hetzelfde doel in Kenia zitten al terug, of is het reisadvies niet zó negatief? http://www.ad.nl/rotterda(...)e_slag_in_Kenia.html
pi_60432930
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:16 schreef Oksel het volgende:
Jij hebt echt geen flauw benul van het werk dat op dit soort vakanties wordt gedaan
pi_60432958
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:30 schreef Rumboon het volgende:

[..]

Wordt het een neger- én kerk-bash-topic! Jeuj!
Oh, dan heb je de FP-reacties nog niet gelezen
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:17:12 #94
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60439172
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen flauw benul van het werk dat op dit soort vakanties wordt gedaan
Hm, een vriend van me heeft zoiets gedaan. Verhalen over gehoord. Leek me een bijzonder kleine druppel op de spreekwoordelijke hete plaat. En dat vond hij zelf ook. Maar het was wel een leuk uitstapje, zei 'ie.
pi_60440080
Oh, die druppel op de gloeiende plaat, dat is absoluut waar. Maar westerse levensstijl door de strot duwen , gelukkig zonder breedbeeldtelevisie? Volgens mij zijn het vaak (kraam)klinieken en scholen, die ze daar bouwen. Al met al meestal voor beide partijen een positief effect, zij het klein.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:00:26 #96
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60440284
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, die druppel op de gloeiende plaat, dat is absoluut waar. Maar westerse levensstijl door de strot duwen , gelukkig zonder breedbeeldtelevisie? Volgens mij zijn het vaak (kraam)klinieken en scholen, die ze daar bouwen. Al met al meestal voor beide partijen een positief effect, zij het klein.
Hmm.. op school zitten is een westerse levensstijl, dat lijkt me duidelijk. Dus duw je dat hun door de strot ja. Laat ze eerst eens leren voor zichzelf te zorgen.. als ze zover zijn kunnen de stap maken naar een westerse cultuur met scholen etc.

En kraamklinieken? Er wonen al duizenden jaren mensen in Afrika, toen ging het ook al prima met de geboorte. Ook Westers dus.

Laat die mensen lekker. Maar daar is het nu te laat voor.
pi_60440343
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef Oksel het volgende:
Maar het was wel een leuk uitstapje, zei 'ie.
Heeft die ook negers geneukt?
pi_60443295
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Ghazi het volgende:
Men doet net alsof die meiden baanbrekend werk deden en gedaan hebben.

Alsof donkere mensen geen muren kunnen bouwen voor een schooltje. Waarom moet zo'n organisatie wat wereldvreemde, verwende Westerlingen naar zo'n gebied zorgen? Het is niet meer dan een snoepreisje met zo nu en dan wat bakstenen bij elkaar stapelen. Voor de rest is het gewoon van de zon genieten, partyen en zo nu en dan een neger naaien. En natuurlijk op de foto gaan met 'zielige' negerkindertjes om het geweten te sussen voor al 'de goede dingen die ze daar gedaan hebben' en kiekjes te hebben om er mee te showen en te pronken in het thuisland.

Uiteraard moeten de daders wel gestraft worden, en wel volgens het Oude Testament.
Inderdaad een snoepreisje waar ze zelf voor betaald hebben... alles wat westerlingen doen is slecht enzo Mogen ze het lekker zelf uitzoeken.

Wist je al dat ze zelf 1200 p.p voor de reis betaald hebben?
pi_60443826
pi_60444469
<70

In Nederland noemen we een persoon met dat IQ geestelijk gehandicapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')