abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:24:53 #201
224327 SunWu
Qui(s) custodiet ipsos custode
pi_60735782
Heel Nederland? nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig. En ik denk dat Hans Teeuwen zelfs over dit soort waargebeurde vreselijke misdaden het fatsoen kan opbrengen om niet van die zeer misplaatste grappen te maken. Ga toch eendjes voeren...

Het is echt afschuwelijk wat daar gebeurd is. Die afrikaanse mannen hadden blijkbaar hun libido niet onder controle bij het zien van die Nederlandse vrouwen. Ik hoop maar dat ze geen HIV hebben opgelopen...
tomorrow I'll change
pi_60738266
Missionarisen die worden geboned. --> Pwned.

p.s.

Het is natuurlijk wel een gruwelijke misdaad. Dat vooropgesteld. Sterkte aan de vrouwen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_61726909
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Ghazi het volgende:
Men doet net alsof die meiden baanbrekend werk deden en gedaan hebben.

Alsof donkere mensen geen muren kunnen bouwen voor een schooltje. Waarom moet zo'n organisatie wat wereldvreemde, verwende Westerlingen naar zo'n gebied zorgen? Het is niet meer dan een snoepreisje met zo nu en dan wat bakstenen bij elkaar stapelen. Voor de rest is het gewoon van de zon genieten, partyen en zo nu en dan een neger naaien. En natuurlijk op de foto gaan met 'zielige' negerkindertjes om het geweten te sussen voor al 'de goede dingen die ze daar gedaan hebben' en kiekjes te hebben om er mee te showen en te pronken in het thuisland.

Uiteraard moeten de daders wel gestraft worden, en wel volgens het Oude Testament.
bovenstaande reactie is me toch wel bijgebleven. Steeds vaker zie je vooral ook die foto's op bijv. sites als hyves. Een greep van 5 minuutjes op hyves (profielfoto) rondchecken en jouw mooie omschrijving wordt bevestigd.

(ok, het is best een 'aandoenlijke foto' )

Love is in the air!
pi_83676557
Weet iemand hoe het nu met de 5 dames gaat?
Volgens mij afkomstig uit omgeving Zwolle, toentertijd net van de middelbare school af.
Hoe pak je je leven weer op na zo'n traumatische ervaring?

En zijn de daders ooit berecht?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 5 juli 2010 @ 13:05:45 #205
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_83677912
Ben even aan het googlen gegaan maar wordt er niet echt wijzer van.
  maandag 5 juli 2010 @ 13:08:25 #206
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_83677996
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:14 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Te dom is niet altijd het geval. Het is gewoon zo lekker om onwetend te blijven en lekker tegen iets minderwaardigs aan te schoppen he.
Idd al die luitjes die luitjes hongersnood/ziekte in Afrika als iets goeds zien. Want 'het ruimt lekker op'.

Maar als Schindler's List op TV is, of iets over Hiroshima, dan zijn ze wél in een keer stil.

Edit: kutkick
pi_83679399
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben even aan het googlen gegaan maar wordt er niet echt wijzer van.
Dat is toch wazig?

Doofpot.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')