abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60630558
Je kan altijd even met de kat langs de dierenarts. Die kan voor je kijken of hij of zij een chip heeft. Misschien kan je dan tegelijk de kat laten onderzoeken. Jaarlijkse enting geven en nakijken op vlooien, wormen etc.

En als ie geen chip heeft, meteen laten chippen en op jullie naam zetten natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:11:06 #127
163650 Greys
pi_60630635
Kijk Poezel nou tevreden en intens gelukkig op schoot liggen!

Ik vind jullie super!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60630675
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
Ligt poezel daar weer in een hoekje, helemaal drijfnat...
quote:
Daarna heb ik Biancavia gebeld met de mededeling dat poes vanaf nu van ons is.
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 augustus 2008 @ 16:15:13 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60630759
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60630833
Wat een goede actie en wat een kansloze buurvrouw. Koeieschmoopsdezoveelste heeft het echt wel naar haar zin bij jullie Houden dat beest, ben benieuwd of de buuf nog even komt buurten. Geef het iig wel even na een tijdje aan dat je het beest hebt, anders is ie misschien als vermist aangegeven oid en ben jij en poezevrouw de pineut!
pi_60630869
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Hekates het volgende:
Je kan altijd even met de kat langs de dierenarts. Die kan voor je kijken of hij of zij een chip heeft. Misschien kan je dan tegelijk de kat laten onderzoeken. Jaarlijkse enting geven en nakijken op vlooien, wormen etc.

En als ie geen chip heeft, meteen laten chippen en op jullie naam zetten natuurlijk.
Ik wacht er nog even mee hoor. Die poes is verder gewoon gezond. Eerst maar eens afwachten hoe het verder loopt.

Misschien ga ik toch maar even contact met die mevrouw opnemen. Maar ja, ze is heel de week nog niet thuis geweest.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:21:33 #132
163650 Greys
pi_60630940
Ach, mocht dat mens kwaad willen hebben jullie de foto's dat Koetjeshmoops heel mager is.
En toevállig liep ie met je mee naar binnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60630997
Kijk nou eens lekker liggen slapen!

Volgens mij slaapt zo'n beest buiten ook maar half, want dan moet 'ie steeds op zijn hoede zijn.
pi_60631040
Nog even en dan komt het buikje in zicht!

Je ziet 'm met de foto's die je maakt ontspannen!

Hem/haar dat weten jullie nog niet.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60631120
Oh wat een lieverd! Dat vlekje op de neus .

Ik denk dat jullie er wel goed aan gedaan hebben om dat beestje in huis te nemen. Het 'mag' misschien dan wel niet, maar ik zou het zelf ook niet aan kunnen zien.
pi_60631136
Oooh wat een lief verhaaltje! Wat super dat er mensen zijn zoals jullie!
Koeiepoes is lief

En als mevrouw ooit lastig komt doen, hou dan hier op fok maar een handtekeningenactie
pi_60631261
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Conflict het volgende:
Maar ja, ze is heel de week nog niet thuis geweest.
Wat een schandalig sekreet, zeg, hoe verwacht ze dat Koeiepoes zich in leven houdt? !

Welstandscommissie-wise mogen jullie 'm sowieso houden, kijk nou toch eens hoe mooi ie kleurt bij de bank!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60631316
Kom ik net thuis zie ik twee van die poezeloortjes boven de bank uitsteken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60631368
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Welstandscommissie-wise mogen jullie 'm sowieso houden, kijk nou toch eens hoe mooi ie kleurt bij de bank!
pi_60631386
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:35 schreef Biancavia het volgende:
Kom ik net thuis zie ik twee van die poezeloortjes boven de bank uitsteken.
Das nog eens leuk thuis komen he
Noot noot.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:38:11 #141
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60631389
Koeipoes heeft je al geadopteerd... vanaf nu heb je weinig meer in te brengen en ben je in dienst van....

Over die magerheid... het zegt niet zoveel. Mensen vinden mijn poes ook mager maar dat is gewoon haar bouw, ze heeft altijd eten ter beschikking en ik voed haar zelf bij met wat kittenvoer. Ze blijft geen gram aankomen. Het is gewoon een ranke dame.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60631524
Hij is er helemaal ondersteboven van!

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 16:46:02 #143
163650 Greys
pi_60631596
Ahhhhhhhh, helemaal ontspannen
Hij/zij voelt zich echt thuis! En ik denk dat je gelijk hebt over dat slapen, dat diertje heeft amper lekker rustig kunnen ronken buiten natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60631652
De bank is net bovenop Koetjeshmoepje gevallen.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60631664
Mensj wat heerlijk, wat goed, en laat die buurvrouw maar mauwen

Edit : een platte poes

pi_60631703
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhh, helemaal ontspannen
Hij/zij voelt zich echt thuis! En ik denk dat je gelijk hebt over dat slapen, dat diertje heeft amper lekker rustig kunnen ronken buiten natuurlijk
Poes ligt al de hele tijd te pitten. Dat is toch ongebruikelijk bij poezen die je in een nieuwe omgeving zet.
pi_60631833
Niet als ze uitgehongert en dood moe zijn natuurlijk.

Wij hebben vroeger met oud en nieuw eens 2 zwerfpoezels opgevangen. Waren duidelijk weglopertjes. Deden de eerste dagen niets anders dan slapen en eten. Klommen nergens op, gaven nergens aandacht aan.
Pas na een dag of 2, misschien 3 gingen ze rondlopen en toen viel het pas op dat we 2 brutale monstertjes in huis hadden gehaald. Toen zaten ze op het aanrecht, op de tafel, en stalen ze de ham van je brood als je ook maar een seconde de andere kant op keek!

Gelukkig hebben ze na oud en nieuw via het asiel hun oude huisje weer terug gevonden. Waarschijnlijk zijn we weg gelopen doordat ze schrokken van vuurwerk.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:02:29 #148
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_60631955
Aaaah, die foto's
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 17:02:29 #149
163650 Greys
pi_60631956
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Poes ligt al de hele tijd te pitten. Dat is toch ongebruikelijk bij poezen die je in een nieuwe omgeving zet.
Poes vertrouwt jullie in elk geval wel volledig, zo met het buikje omhoog en de oogjes stijf dicht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 augustus 2008 @ 18:38:58 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60633880
Hij ligt er alsof ie er al jaaaaaaaaaaren woont
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')