quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
Ligt poezel daar weer in een hoekje, helemaal drijfnat...
quote:Daarna heb ik Biancavia gebeld met de mededeling dat poes vanaf nu van ons is.
Ik wacht er nog even mee hoor. Die poes is verder gewoon gezond. Eerst maar eens afwachten hoe het verder loopt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Hekates het volgende:
Je kan altijd even met de kat langs de dierenarts. Die kan voor je kijken of hij of zij een chip heeft. Misschien kan je dan tegelijk de kat laten onderzoeken. Jaarlijkse enting geven en nakijken op vlooien, wormen etc.
En als ie geen chip heeft, meteen laten chippen en op jullie naam zetten natuurlijk.
Wat een schandalig sekreet, zeg, hoe verwacht ze dat Koeiepoes zich in leven houdt? !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Conflict het volgende:
Maar ja, ze is heel de week nog niet thuis geweest.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Welstandscommissie-wise mogen jullie 'm sowieso houden, kijk nou toch eens hoe mooi ie kleurt bij de bank!
Das nog eens leuk thuis komen hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:35 schreef Biancavia het volgende:
Kom ik net thuis zie ik twee van die poezeloortjes boven de bank uitsteken.
Poes ligt al de hele tijd te pitten. Dat is toch ongebruikelijk bij poezen die je in een nieuwe omgeving zet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhh, helemaal ontspannen
Hij/zij voelt zich echt thuis! En ik denk dat je gelijk hebt over dat slapen, dat diertje heeft amper lekker rustig kunnen ronken buiten natuurlijk
Poes vertrouwt jullie in elk geval wel volledig, zo met het buikje omhoog en de oogjes stijf dichtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Poes ligt al de hele tijd te pitten. Dat is toch ongebruikelijk bij poezen die je in een nieuwe omgeving zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |