nu je 't zegt ... inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:45 schreef Copycat het volgende:
En je bakje heeft opeens een dessin gekregen!
Dat is gezichtsbedrog, er zaten 28 aardbeien in.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Wat wil je ook, met maximaal zeven/acht aardbeien?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:47 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ok sommige klachten zijn echt nutteloos,
allemaal van die kleine kutklachten zoals
"me veters zitten los"
"lekkere chick wilt niet hyven"
etc etc
je kunt niet over elke kleine tegenslag die je tegenkomt een topic maken
dat slaat gewoon nergens op
klachten zoals dat, je kotsmisselijk vanuit belgie naar nl moet komen en dat je dan je spullen bent vergeten, dat is een echte klacht, maar klachten zoals deze komt m`n keel uit
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:47 schreef JDeStoereNeger het volgende:
"me veters zitten los"
etc etc
klachten zoals dat, je kotsmisselijk vanuit belgie naar nl moet komen en dat je dan je spullen bent vergeten, dat is een echte klacht, maar klachten zoals deze komt m`n keel uit
Ook in KLB is het kennelijk komkommertijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:47 schreef JDeStoereNeger het volgende:
"me veters zitten los"
etc etc
zuurpruimquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Maarrrr... sommige kleuters op dit forum maken dusdanig weinig mee dat een situatie zoals 'aardbeien op' in hun ogen een ontzettend mooi topic waard is. Dat is niet zo. Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten zij niet.
Ben je lenig?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar ik zit er echt mee hoor![]()
Waar moet ik nu die slagroom op doen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Maarrrr... sommige kleuters op dit forum maken dusdanig weinig mee dat een situatie zoals 'aardbeien op' in hun ogen een ontzettend mooi topic waard is. Dat is niet zo. Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten zij niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ook in KLB is het kennelijk komkommeraardbeientijd.
Hij heeft gelijk, aandachtshoer.quote:
Aandacht was toch net het doel van je topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |