T9 van iPhone suckt, ding heeft een eigen wilquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:26 schreef Dennehy het volgende:
Gebruik deze extra tijd om een cursus Nederlands te volgen.
krijg je toch voor betaaldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:27 schreef XiChico het volgende:
ohja ik moet ook nog eens 4 folders bezorgen van Tnt. Ik ben toch geen fucking folderbezorger
Dat is wel flink klotequote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:30 schreef XiChico het volgende:
nee voor die folders krijg je niks extra. Maar het kost je wel een uur extra
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef XiChico het volgende:
[..]
T9 van iPhone suckt, ding heeft een eigen wil![]()
Er galmt nu anders wel een lekker muziekje uit mn telefoon en ik kan fokken. Vermaak mij best onder dit afdakjequote:
Gaaf man, misschien kun je in de tussentijd een junk afbeuken voor een snickers oid? Heb je er ook nog wat te vreten bij, nou nou dan kan je dag niet meer stuk enzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:34 schreef XiChico het volgende:
[..]
Er galmt nu anders wel een lekker muziekje uit mn telefoon en ik kan fokken. Vermaak mij best onder dit afdakje
Nou, niet voor m'n lol, maar onder een afdakje gaan FOK!ken en een topic op KLB openen zou nou niet direct het eerste zijn waar ik aan denk.quote:
Inderdaad. Redelijk kansloos, maar ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, niet voor m'n lol, maar onder een afdakje gaan FOK!ken en een topic op KLB openen zou nou niet direct het eerste zijn waar ik aan denk.
Gebeurt nog steeds. Ik bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Redelijk kansloos, maar ja.Vroeger trok men gewoon een regenpak aan en ging men gewoon verder met het bezorgen van de post. Mietjes van tegenwoordig.
Kijk TS, zo hoort het. Mietje! Onder een afdak gaan staan fokken omdat het regent.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Gebeurt nog steeds. Ik bijvoorbeeld.
je krijgt toch ook per uur betaald ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:30 schreef XiChico het volgende:
nee voor die folders krijg je niks extra. Maar het kost je wel een uur extra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |