mensen die topics lezen die ze toch niet interesseren en dan een verkapte 'ik ben tof en ik heb een leven' post doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:55 schreef helldeskr het volgende:
mensen die klagen over hoe andere mensen woorden uitspreken...
kweek een leven ...
Mensen die menen daar dan weer op te moeten reagerenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:01 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
mensen die topics lezen die ze toch niet interesseren en dan een verkapte 'ik ben tof en ik heb een leven' post doen.
verbetert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
Ik heb het meer over mensen die je dan verbeterd maar ze toch hun eigen zin blijven doordrijven en het uitspreken zoals ZIJ willen in plaats van hoe het hoort
Laat ze, zij staan voor lul, niet jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
Ik heb het meer over mensen die je dan verbeterd maar ze toch hun eigen zin blijven doordrijven en het uitspreken zoals ZIJ willen in plaats van hoe het hoort
Zowel 'cuvur' en 'koffer' zijn erg, zeg dan 'kaffer'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef Beauregard het volgende:
Meid, 't is me allemaal wat.
Ondertussen heb je toch wel door dat 'cuvur' in Amerikaans-Engels dichter bij de juiste uitspraak zit dan 'cover' (spreek uit: koffer).
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef Beauregard het volgende:
Meid, 't is me allemaal wat.
Ondertussen heb je toch wel door dat 'cuvur' in Amerikaans-Engels dichter bij de juiste uitspraak zit dan 'cover' (spreek uit: koffer).
jup!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
Of mensen die singel schrijven ipv single
Nee, kaffer is een lekkere uitspraakquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Convergence het volgende:
[..]
Zowel 'cuvur' en 'koffer' zijn erg, zeg dan 'kaffer'.
Hij zei 'dichterbij de juiste' niet 'is de juiste'.quote:
Ok ok 'cavver'.quote:
dat is waar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze, zij staan voor lul, niet jij.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mensen die "kool" zeggen ipv "goal"
Wat helemaal triest is, is mensen die "konegin" zeggen ipv "koningin"
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Convergence het volgende:
Engels met Nederlands accent is tenenkrommend, itt to Nederlands met US Engels accent.
Zei ik dan dat het goed was, muts?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |