quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:03 schreef On het volgende:
Ah joh je bent toch een nachtdier wat kan jou het schelen.
nepnachtdier.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:05 schreef nachtdier2 het volgende:
Het wil nog wel eens voorkomen dat ik rond deze tijd een poging ga doen tot slapen. Zelfs nachtdieren doen dat...
Ah, fuck de kerk!
neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:10 schreef MASD het volgende:
Hey krio, jij hier!?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:15 schreef MacorgaZ het volgende:
lol, hier ook al. Ik vraag me echt af of die klokken door een machine heen en weer worden geslingerd of dat er nog steeds zo'n man een touw aan het heen en weer slepen is.
Tegenwoordig is er keuze uit doorgedraaide koster of pastoor, mocht je dat vervelen dan raad ik een bezoek aan wanneer de moskee om zijn aanhangers gaat zingen.quote:
De tegenstelling wordt steeds groter, we zijn toch in de westerse christelijke cultuur opgevoedt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ja, klote christenen! Als de VVD en PVV daar iets aan zouden doen...
Die van de kerk met de BOING---BOING---BOING-klok.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:20 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er keuze uit doorgedraaide koster of pastoor, mocht je dat vervelen dan raad ik een bezoek aan wanneer de moskee om zijn aanhangers gaat zingen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
Watersnoodramp gek! Door de dijkdoorbraken hebben de sirenes kortsluiting gemaakt en werken dus niet meer, vandaar dat ze de aloude kerkklokken weer luiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |