Geen flauw idee. Ik weet wel dat ik graag wil dat je botkanker krijgt. Maar hey, voor niks gaat de zon op.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, dat is de "Ik ben niet degen die zich druk maakt om een ander, maar de rest van de wereld" post
Maar aangezien Ludo de baas is zal hij wel gelijk hebben!![]()
Dat is de officiele uitdrukking ook geloof ik, maar mijn gevoel zegt dat 'kunt' beter is.quote:
Hou nou eens op, wéér bierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik weet wel dat ik graag wil dat je botkanker krijgt. Maar hey, voor niks gaat de zon op.
Was het maar zo'n feest he?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik weet wel dat ik graag wil dat je botkanker krijgt. Maar hey, voor niks gaat de zon op.
Voor botkanker heb je geen ziel nodig. Dus wat dat betreft zit je goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest he?Maar niet iedere ziel is gezegend met botkanker!
![]()
Whehehe,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
En ohja, als zG. er niet is, zal ik je posts aanpassen.
Mij geen woorden in de mond leggen c. Ik zou nooit iemand een gezellige vorm van botkanker toewensen, zo een dat eerst het merg stilletjes begint aan te tasten tot het moment de patient door zijn hoefjes heen zakt. Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel plezier daarmee. Ik hoop voor je dat je niet teveel tijd daaraan verspiltquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Voor botkanker heb je geen ziel nodig. Dus wat dat betreft zit je goed.
En ohja, als zG. er niet is, zal ik je posts aanpassen.
Athans, morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2008 02:54:58 ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij geen woorden in de mond leggen c. Ik zou nooit iemand een gezellige vorm van botkanker toewensen, zo een dat eerst het merg stilletjes begint aan te tasten tot het moment de patient door zijn hoefjes heen zakt. Dat zou ik nooit doen.
Altijd al subtiel geweest Ludo. Gij bastaard.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mij geen woorden in de mond leggen c. Ik zou nooit iemand een gezellige vorm van botkanker toewensen, zo een dat eerst het merg stilletjes begint aan te tasten tot het moment de patient door zijn hoefjes heen zakt. Dat zou ik nooit doen.
Wat je bromt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:57 schreef zarGon het volgende:
Zo.
Ik trek ze aanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:57 schreef Janetje het volgende:
Hey, hier zitten de blauwen vanavond verstopt.
*Laxeermiddel uitdeelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:57 schreef Janetje het volgende:
Hey, hier zitten de blauwen vanavond verstopt.
Veel pleezier.quote:
Mijn fallus gaat er bijna schuin van staan.quote:
Dank je scheet.quote:
Het is zo: waar ik ook ben, er loopt een horde mods achter me aan om me er op te wijzen dat schuin typen verboten ist!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn fallus gaat er bijna schuin van staan.
Ik kan met enige gęne zeggen dat mij dat momenteel sowieso goed af gaat.quote:
Welterusten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:01 schreef cerror het volgende:
Ik gaat mijn waterhoofd ten ruste leggen.
Veelen pleijsier.
We hebben gePM'ed. Hij gaat iets creatiefs bedenken voor z'n code. Als hij een 'normale' post in dat topic in italic typt, sluit ik de topic. 'Normale' post als in dat hij geen aanwijzingen geeft ofzo.quote:
Right. Ben benieuwd. Of 't wat word.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben gePM'ed. Hij gaat iets creatiefs bedenken voor z'n code. Als hij een 'normale' post in dat topic in italic typt, sluit ik de topic. 'Normale' post als in dat hij geen aanwijzingen geeft ofzo.
Ik heb zelfs nog in rechte letters getypt, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben gePM'ed. Hij gaat iets creatiefs bedenken voor z'n code. Als hij een 'normale' post in dat topic in italic typt, sluit ik de topic. 'Normale' post als in dat hij geen aanwijzingen geeft ofzo.
Vond je het verhaaltje opzich niet leuk genoeg dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zitten er beiden bovenop.Het is bagger zoals het nu is en dat weet hij ook.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zitten er beiden bovenop.Het is bagger zoals het nu is en dat weet hij ook.
Zeker weten dat hij het weet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog in rechte letters getypt, speciaal voor jou!
Ik heb je verhaaltje niet gelezen. Elke italic post van jou negeer ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vond je het verhaaltje opzich niet leuk genoeg dan?
Probeer morgen maar, dan is er wel volk dat mee wil doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, mijn nieuwe creatie is ook gesloten, inmiddels wel een soort van OP aangemaakt
mag ik het nog eens proberen?![]()
Wijs besluit. Je weet dat ook enkele mensen met banrechten het inmiddels erg vervelend vinden en helaas, al zal je het dermate goed kunnen beargumenteren, voor jou zij zich niet hoeven te verantwoorden. Ook niet wanneer je de politie erbij haalt.quote:
Vind je het idee wel leuk dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Probeer morgen maar, dan is er wel volk dat mee wil doen.
We zullen zien wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wijs besluit. Je weet dat ook enkele mensen met banrechten het inmiddels erg vervelend vinden en helaas, al zal je het dermate goed kunnen beargumenteren, voor jou zij zich niet hoeven te verantwoorden. Ook niet wanneer je de politie erbij haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |