Dat is nooit leuk, vandaag de hele dag ook last van gehad op het werkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nu op een hele vervelende plek op m'n rug geprikt.
Moeten we raden of ga je het vertellen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nu op een hele vervelende plek op m'n rug geprikt.
Gokje: op de rug?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:19 schreef supertard het volgende:
[..]
Moeten we raden of ga je het vertellen?
Behangquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n muur is het probleem.... daar zit net heel mooi wit behang op, en nou wil ik geen muggen meer doodslaan omdat m'n nieuwe behang dan vies wordt
Echt precies op allebei de schouderbladen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk, vandaag de hele dag ook last van gehad op het werk
Kut userquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:19 schreef supertard het volgende:
[..]
Moeten we raden of ga je het vertellen?
Als het door een bij of wesp is, leer je dan je ware vrienden kennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:30 schreef wolferl het volgende:
Je zal toch maar op je eikel worden geprikt.
Jezus, wat ben ik scheel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kut user![]()
Lees het geheel nog eens over.
Lul op een drumstel - principe?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:04 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Als het door een bij of wesp is, leer je dan je ware vrienden kennen.
Heb je zoveel haar op je rug dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt precies op allebei de schouderbladen.
![]()
Het staat dan zo raar om te krabben op je werk, net alsof je luizen hebt of zoiets.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heb je zoveel haar op je rug dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |