Eh, ja, dat kan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:03 schreef Fakkan het volgende:
Haha, sukkel. Alsof je met dat elektrische ding muggen kan doden. Je moet een fly-gun kopen. Beste aankoop van je leven.
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:04 schreef wolferl het volgende:
Die mug is te groot voor je mepper.
Je kan er zelfs een libelle mee barbecueënquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:03 schreef Fakkan het volgende:
Haha, sukkel. Alsof je met dat elektrische ding muggen kan doden. Je moet een fly-gun kopen. Beste aankoop van je leven.
Hoe? Zie je zo'n beest op de muur, wil je hem doodmeppen met een snelheid van 500 km/u en nog weet hij te ontsnappen. Muggen hebben een snellere reactievermogen dan vliegen.quote:
Het is een elektrische muggen VERDELGER vriend, geen vliegenmepper.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Hoe? Zie je zo'n beest op de muur, wil je hem doodmeppen met een snelheid van 500 km/u en nog weet hij te ontsnappen. Muggen hebben een snellere reactievermogen dan vliegen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:03 schreef Fakkan het volgende:
Ja jezus. Zo goed kan ik nou ook weer niet mikken. Weet je hoe klein die takkebeesten zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:29 schreef On het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dat ding schiet dan tegen de mug aan ofzo?
Als ik dat ga doen, maak ik em stukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:48 schreef delano.888 het volgende:
Wist je, dat als je die mepper uit de op hebt (dus 100% dezelfde) en je hem openschroef, en dan het bovenste weerstandje er helemaal uit knipt (begrenzer ofz) je er vervolgens wespen mee kan laten ontploffen
M'n muur is het probleem.... daar zit net heel mooi wit behang op, en nou wil ik geen muggen meer doodslaan omdat m'n nieuwe behang dan vies wordtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Hoe? Zie je zo'n beest op de muur, wil je hem doodmeppen met een snelheid van 500 km/u en nog weet hij te ontsnappen. Muggen hebben een snellere reactievermogen dan vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |