en vegas dan?quote:
quote:
Nee, alleen de bladzijdes van mijn sportweekquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:57 schreef right_turn het volgende:
Nep supporter. Had je geen feyenoordvlag op de plee hangen waar je je reet mee kon afvegen dan?
Nog 2 posts te gaan toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:02 schreef Tim21 het volgende:
opgelost, slotje, en snel!
Ik krijg de Groot Vlaardingen en de Maaspost, maar ik ben heel lui dus de nutteloze krantjes liggen nu al een week lang onaangeroerd op de deurmatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:06 schreef wolferl het volgende:
Wij krijgen altijd zo'm gaar AZ krantje, verrekte handig als noodoplossing, mocht het schijtpapier op zijn.
Ik heb geen bidetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:08 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Asian-Style. Billetjes wassen.
Ik heb een plonspot dus dit gaat niet echtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:10 schreef right_turn het volgende:
Er ontbreekt nog iets aan dit topic! Ik weet het!
http://www.ratemypoo.com/
Sportweek is zwaar relaxed en geen krantquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:14 schreef Emimich het volgende:
Had de Sportweek gepakt man, wat een flutkrant!
Ja, maar geen homoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En als ik ''Feyenoord'' had gedaan... Was ik dan een teringlijer?
Maakt mij weinig uit, kies jij maarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Wat is volgens jou erger? Homoseksueel of teringlijer?
Ik ga voor teringhomo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Wat is volgens jou erger? Homoseksueel of teringlijer?
Ik had wel wc papier in de voorraadkast, dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:28 schreef fm07 het volgende:
met je broek op je knieen bij de buren afvegen en wc papier vragen is zeker geen optie?
Ik denk dat z'n vriendje dat rondje wat verder aan het oprekken isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Juup c-met-een-rondje-erom-heen er nog geen slotje op heeft gezet trouwens
Je wordt voorspelbaar en ik ben je wel zat eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n vriendje dat rondje wat verder aan het oprekken is
Nou succes ermee dan, met die 3cm van jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n vriendje dat rondje wat verder aan het oprekken is
Gaan we abbrassief worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar en ik ben je wel zat eigenlijk...
Voorspelbaar? Had je deze reactie ook voorspeld?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar en ik ben je wel zat eigenlijk...
Een doodsbedreiging in mijn topic!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Voorspelbaar? Had je deze reactie ook voorspelt?
Val dood met je achterlijke bekrompen schijtreacties op mijn posts, fucking dementerend oud lijk dat je er rond loopt. Sterf, kankerhoer!
Quote en F5.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Val dood met je achterlijke bekrompen schijtreacties op mijn posts, fucking dementerend oud lijk dat je er rond loopt. Sterf, kankerhoer!
Vind dit wel een beetje te ver gaan persoonlijk dan hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik werd een beetje moe van haar gezeik. Iedere keer dat dreigen met het intrekken van je postrechten. Steek die postrechten van je maar in een plek waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:48 schreef fm07 het volgende:
[..]
Vind dit we; een beetje te ver gaan persoonlijk dan he
Ik snap je zin niet helemaal maar waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:48 schreef fm07 het volgende:
[..]
Vind dit we; een beetje te ver gaan persoonlijk dan he
Heb je al persoonlijk contact gezocht om die dingen te spuien?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:51 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik werd een beetje moe van haar gezeik. Iedere keer dat dreigen met het intrekken van je postrechten. Steek die postrechten van je maar in een plek waar de zon niet schijnt
Het was een verwensingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een doodsbedreiging in mijn topic!!!
wat snap je er niet aan dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:52 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet helemaal maar waarschijnlijk heb je gelijk.
Ik zie geen probleemquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ging daarnet dus zo schijten. Dus ik pak een biertje en de Sportweek en ik ga naar het toilet. Ben ik klaar met schijten, zie ik dat het toiletpapier op is! Moest ik met mn broek op mn knieen (ik heb natuurlijk geen zin in extra was) weer naar beneden lopen en toiletpapier pakken
Klacht: pas ná het schijten erachter komen dat het toiletpapier op is.
Subklacht: doordat ik moest schijten kon ik een kwartier niet FOK!ken
Ok op die manier, excuus , moest staan WEL ipv "iets anders" enfin hoop dat ze dat ei bannenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:03 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
"Vind dit we" ,wat bedoel je daarmee?
Ik ook niet.quote:
Stoere reactie man!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Voorspelbaar? Had je deze reactie ook voorspeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stoere reactie man!
heul goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |