abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:48:58 #76
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_88038654
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef SimtekF1 het volgende:
Enorme tyfus kick van mij!!
Zijn jullie er inmiddels al vanaf?

Ik kwam net thuis van trainen en had 24 mailtjes, paar undeliverable en een paar antwoorden van mensen die vroegen wat ze met dit mailtje moesten. :')
Hele kutbende is om half 6 vanaaf verstuurd terwijl ik toen in de auto zat.
Nee, nog steeds geen last van. net als een paar jaar geleden al niet. ^O^
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_88043428
Ach, met mn huidige hotmail account valt het ook wel mee hoor :z .

Maar ik denk dat het voor TS wel raadzaam zn hotmail account door de shredder te halen en een nieuwe aan te maken, of gmail etc etc. Weet-tie iig zeker dat hij voorlopig even niet meer platgespammed zal worden.
pi_88044450
Ik neem aan dat hotmail.com toch wel fatsoenlijke SPF-records heeft ingesteld? Dat niet iedere ontvangende server daar op controleert is nog tot daar aan toe, maar dat zou in principe een zwik moeten schelen.
pi_109929688
Even een harde kick, ik heb nu hetzelfde probleem met m'n Yahoo-account, al wordt de spam alleen doorgestuurd naar mensen die ik ooit heb gemaild. Ik krijg ineens allemaal boze mailtjes ;( Het is het adres dat ik gebruik op fora en op Marktplaats enzo, dus alle mensen waarmee ik ooit iets heb afgehandeld op MP, krijgen spam van me. Maar er valt dus niets tegen te doen?
Tap tap tap
pi_109929729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Even een harde kick, ik heb nu hetzelfde probleem met m'n Yahoo-account, al wordt de spam alleen doorgestuurd naar mensen die ik ooit heb gemaild. Ik krijg ineens allemaal boze mailtjes ;( Het is het adres dat ik gebruik op fora en op Marktplaats enzo, dus alle mensen waarmee ik ooit iets heb afgehandeld op MP, krijgen spam van me. Maar er valt dus niets tegen te doen?
Voor de zekerheid uitsluiten dat je geen malware op je PC hebt staan.

1) www.superantispyware.com
2) http://download.cnet.com/(...)2&subj=dl&tag=button
pi_109929988
Bedankt, hij is nu aan het scannen.
Ik vind het vooral lullig voor die mensen die ik ooit heb gemaild :') Kunnen ze mijn e-mail niet blokkeren, voor de zekerheid? Ik hoef die mensen toch niet meer te spreken.
Of gaat dit over een paar dagen weer vanzelf over?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')