Topfilm
quote:De Hong Kong versie wel, de Korea versie niet.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:58 schreef Smots het volgende:
had de regio 3-versie van B.R. nou DTS?
Zie ook http://www.dvdcompare.net/comparisons/film_results_page.php?fid=1550
quote:http://www.battleroyalefilm.net/video/index.html
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:58 schreef Smots het volgende:
had de regio 3-versie van B.R. nou DTS?
Daar staat veel info over de DVD versies van BR
quote:idd.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:57 schreef FullySedated het volgende:
dat vrouwtje in het uitleg filmpje is echt
en hoe 'grappig' ze het ook vertelt!
En toch blijven kijken he?
quote:Moet toch echt een gaan kijken hoor
Op zondag 5 oktober 2003 01:57 schreef Vamos het volgende:
Bizarre film! Kijken hoe Japanse meisjes in schooluniform elkaar afslachten met messen en uzi's...En toch blijven kijken he?
Lijkt me echt een film die je niet zo snel vergeet!!
quote:
Splatter movie or a profound statement? Don't ask me.This film was one of the weirdest movie experiences I've had for a long time. Something tells me "Battle royale" has to be some kind of a highly important statement there's no doubt about that. Unfortunately I haven't got the slightest idea what all this blood spilling is actually trying to tell us because the whole damn flick is just a one giant body count: over 90 per cent of it is mostly incredibly cruel, savage and brutal ultra-violence. I'm not sure should I be more familiar with the Japanese culture to understand the meaning of all this killing.
If you want to locate some kind of a deep and intelligent philosophy behind "Battle royale", be my guest. Basically I enjoyed it as a splatter movie and it was a good one too if you ask me. Because it has only one basic idea, teens wasting other teens, it could have easily been 20 minutes shorter but otherwise it was a very successful and skillfully made movie. I wonder how bad the remake they will eventually make in Hollywood is going to be. Believe me it's coming sooner or later, this is just the type of a film.
lord of the flies?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:50 schreef Georges het volgende:
Is het een beetje zoals dat ene boek, waarin een aantal jongeren aanspoelen op een eiland en steeds geweldadiger worden.
Ben ff de titel kwijt. Engels boek.
Die idd ja.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
lord of the flies?
Nou.. het leek alsof na een kwartier al 3/4 was gesneuveld. Het ging echt (te) snel op gegeven moment. Ook word er veel minder gerouwd, wat de emotionaliteit verminderd. Jammer. Niks kan op tegen BR 1.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:12 schreef got.rice het volgende:
Heb zojuist Battle Royale 2 gekeken en het is echt veel saaier dan deel 1, het zelfde verhaal eigenlijk... na 15 min de eerste dode, maar die gast, Taku heet hij geloof ik.. kan gewoon z'n gvd muil niet houden in de eerste halfuur van de film (en laatste) loopt hij alleen maar te bleren, schreeuwen wat dan ook en die meester van hun lijkt wel zo'n Matrix Wannabee met een 1 of ander syndroom.. echt raar alles maar hier heb je iig meer dodenaantallen
vond er helemaal geen ruk aanquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:01 schreef Morgil het volgende:
[..]
Nou.. het leek alsof na een kwartier al 3/4 was gesneuveld. Het ging echt (te) snel op gegeven moment. Ook word er veel minder gerouwd, wat de emotionaliteit verminderd. Jammer. Niks kan op tegen BR 1.
me neither, dat probeerde ik met mijn post wel duidelijk te makenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef got.rice het volgende:
[..]
vond er helemaal geen ruk aan![]()
ik heb er gewoon een klein samenvatting van gemaaktquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:47 schreef Morgil het volgende:
[..]
me neither, dat probeerde ik met mijn post wel duidelijk te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |