abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 november 2002 @ 17:32:22 #26
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_6602250
quote:
Op zondag 3 november 2002 14:27 schreef Webkim het volgende:
Qua film vond ik 'em vreselijk slecht. Het geluid is beroerd en filmisch stelt het ook geen reet voor. 't Is een pure slachting:

omdat de Japanse jeugd in 2030 zo respectloos gewoprden is, wordt er elke maand een schoolklas op een onbewoond eiland gedumpt.

Elk jaar.
Juist de manier van filmen vond ik erg goed.
Maargoed, meningen..
-
pi_6612672
Hij begon heel sterk, maar zakte helaas erg snel naar een langdradig standaard filmpje, kwam misschien ook doordat er steeds minder personages rondliepen...

Maar goed, ik vond het wel leuk om een keer te zien, niet meer dan dat.

vrijdag 24 januari 2003 @ 00:34:34 #28
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8079465
Ik heb hem gisteren gekocht. Ik wou hem al heel lang hebben. Ik heb hem vandaag pas voor het eerst gezien, maar een vriend van mij die kent mijn film style goed en zei: Je moet die film kopen, hoe dan ook. Je zal hem super vinden. Dus ik hem vertrouwen en ging naar de bekende winkels: ja hoor: 40, 50, 60 euro wordt er voor gevraagd. Vind ik hem toch eventjes bij de Media Markt in Amsterdam, 22 euro

Ik heb hem vandaag gezien.
MASTER FILM
Er bestaat geen beter slacht film dan deze. Hij heeft alles:
- goede acteerprestaties, ook al zijn het kinderen, ze spelen het alsof het echt is!
- goed geluid met name de soundtrack!
- bruute moorden
- ijzersterk verhaal

mij krijgt ie een dikke 10!!

Zeker een aanrader. Zal ook wel helpen als ik zeg dat ie in Engeland verboden was toen ie uitkwam.

Dizer!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_8079549
Ik vond het een heel goede film!

Geweldige actie / hack 'n slash film... het spel op zich vond ik al een heel leuk iets om mee te beginnen, en het is heel goed uitgevoerd.
Het is hard, grof, etc... maar het heeft ook wel wat meer inhoud dan alleen maar geweld.

Het plot:
>+/- 30kinderen worden gedropt op een eiland, een halsband met explosief om de nek en met elk een tas met een kaart, kompas en ieder een verschillend wapen. De regels: 1 leerling komt levend van het eiland af. Indien je de halsband probeert los te maken, explodeert die. Indien niet iedereen op 1 na dood is na 72 uur, komt niemand van het eiland af. Ze worden van de doden van anderen op de hoogte gehouden af en toe etc.

Het is best leuk om te zien hoe de kinderen er mee omgaan: Wie kun je vertrouwen? Wie niet? etc. etc.

Enige nadeel vind ik de Japanse namen die heel erg verwarrend zijn... zeker als je er 35 voor je neus krijgt geschoteld in het begin.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8079571
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 14:14 schreef Ulx het volgende:
De film raakte me behoorlijk, bloederig, dramatisch en keihard. Aanrader. Een 9/10.
Hoewel ik ongelooflijk veel sympathie voor de Japanners heb, vond ik dit echt een kutfilm.

Vooral als die leraar doodgemaakt wordt (op het einde), dood blijft liggen, maar verrijst bij het rinkelen van zijn GSM

vrijdag 24 januari 2003 @ 00:43:42 #31
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8079619
Dat vond ik juist TOPPIE.
Ze hadden hem zo met zekerheid gedood. En opeens staat ie op en gaat naar zijn mobiel. Gooit ie hem later weg, pakt zijn pistool en schiet die mobiel kapot. En terwijl die gezichten van die anderen helemaal verbaasd en vet bang. Hahaha vet goed!!
pi_8079648
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 00:43 schreef Dizer het volgende:
Hahaha
Ja, wel heel grappig.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 00:50:23 #33
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8079724

Maar moet eerlijk zeggen, tijdens de hele fil, zat ik er zo bij:

donderdag 3 april 2003 @ 10:14:15 #34
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_9552632
En het mooie is...we krijgen hier niet zo snel een Amerikaanse remake van Zoals met Abres Los Ojos (Vanilla Sky) en Ringu (The Ring)

Kinderen die elkaar afslachten?? Dat komt voor hun wel heel erg dichtbij. Daar gaat niemand z'n vingers aan branden. Kan Paul Verhoeven hier niet iets mee...maar dan wel door Europa gefinancierd?

"Van voor naar achter, van links naar TON"
  maandag 5 mei 2003 @ 03:06:57 #35
38316 BoomSmurf
pi_10210692
* omhoogschop *

Sjees hij's dus nu op Cinenova, een vriendin had me al eerder verteld dat ik 'em echt moest zien maar het kwam er niet van. Jezus wat een film

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_11477066
Topickick:

De DVD is dus 10 ¤ bij de FreeRecordShop. Moet je wel heel goed zoeken, want zo snel vind je hem niet. Ik heb hem iig wel

Film heb ik eerst als divx gekeken en nu weer op DVD. Blijft een goede film vind ik zelf.

dinsdag 1 juli 2003 @ 08:34:30 #37
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11480239
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:00 schreef Zero_Cool het volgende:
Topickick:

De DVD is dus 10 ¤ bij de FreeRecordShop. Moet je wel heel goed zoeken, want zo snel vind je hem niet. Ik heb hem iig wel

Film heb ik eerst als divx gekeken en nu weer op DVD. Blijft een goede film vind ik zelf.

Yep! Voor die prijs zag ik hem liggen en heb hem maar gekocht toen. Klinkt raar, maar ik vind het best een feelgood film.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 09:26:27 #38
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11480726
Bij http://www.nlstore.nl kost hij 8.50 en verzenden is gratis

heb hem zelf ook net binnen en ga hem weer eens kijken

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 1 juli 2003 @ 14:01:07 #39
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_11486326
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 14:17 schreef Ulx het volgende:
Ow, ik lees net dat di film onder druk van bezorgde oudergroeperingen uit de japanse bioscopen werd gehaald.

Als dat geen aanrader is, dan weet ik het ook niet meer.

jips chille film! heb m half jaartje geleej al gezien
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_11487125
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 09:26 schreef BAZZA het volgende:
Bij http://www.nlstore.nl kost hij 8.50 en verzenden is gratis

heb hem zelf ook net binnen en ga hem weer eens kijken

offtopic: is nlstore te vertrouwen?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:11:25 #41
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_11487773
Het verhaal is prachtig....acteren is prachtig...alles is er prachtig aan...

het is nu al een klassieker..
BR2 komt dit jaar nog dacht ik.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:49:12 #42
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_11492388
Voor 8.50? Snel kopen!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_11492608
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 00:39 schreef sweek het volgende:Enige nadeel vind ik de Japanse namen die heel erg verwarrend zijn... zeker als je er 35 voor je neus krijgt geschoteld in het begin.
dat probleem had ik ook een beetje, maar ben zoieso nooit zo goed in het onthouden van namen.

heb 'm op DVD gekocht bij V&D (volgens mij 5,99 of 6,99).
best aardig filmpje, ik vind het persoonlijk geen topfilm maar heb er wel van genoten. Muziek is heerlijk en de instructies zijn geweldig!

pi_11492792
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:14 schreef Fokkie het volgende:
En het mooie is...we krijgen hier niet zo snel een Amerikaanse remake van Zoals met Abres Los Ojos (Vanilla Sky) en Ringu (The Ring)

Kinderen die elkaar afslachten?? Dat komt voor hun wel heel erg dichtbij. Daar gaat niemand z'n vingers aan branden. Kan Paul Verhoeven hier niet iets mee...maar dan wel door Europa gefinancierd?

Waarom zou Verhoeven z'n vingers branden aan een remake van zó'n goeie film?

'k vond 't zelf trouwens een onwijs toffe film. 'k zag 'm eigenlijk omdat Takeshi Kitano erin zat, en ik zijn werk wel onwijs goed vind... Niet dat hij BR geregisseerd heeft, maar hij speelde er iig wel in mee... Takeshi (a.k.a. BEAT Takeshi) speelt de leraar.

Dat stukje dat 'ie uit de dood herrijst om de telefoon te beantwoorden vond ik wel erg komisch, trouwens. (Ik neem trouwens aan dat het grappig bedoeld was. Takeshi schijnt in Japan zo'n beetje de grootste TV-komiek te zijn.)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11492855
Oh... en ik neem aan dat 'ie (Takeshi) gewoon niet doodging. Hij speelt mee in BR II. (volgens IMDB)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11492920
Ik zie zojuist op IMDB dat er ook een deel 2 is.
quote:
Op zondag 3 november 2002 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:Vooral Mitsuki was erg bruut.
Een bloedmooi meisje dat hoogstpersoonlijk een mannetje of 5 afslacht.Mitsuki
[afbeelding]
Mitsuki is/was idd wel
pi_11492967
super film, heb echt de hele tijd in een deuk gelegen, nog nooit zo'n coole film gezien!!!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:54:26 #48
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_11500010
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:17 schreef Jordy-B het volgende:
Oh... en ik neem aan dat 'ie (Takeshi) gewoon niet doodging. Hij speelt mee in BR II. (volgens IMDB)
Hij speelt wel mee in BR2, maar alleen in 'flashbacks', aangezien zijn dochter meedoet aan het spel om de moordenaars van haar vader te vermoorden uit wraak...
Uiteraard komt ze er achter dat ze zelf nooit lief en aardig is geweest tegen haar daddy...
Hij is dus wél dood

In BR2 moeten alle scholieren samenwerken om Shuya (de winnaar in de eerste BR film) te killen. Shuya zit op een eiland en werkt samen in een team; The Wild 7.
Iedereen heeft 1 partner (jongen-meisje) en als je meer dan 50 meter van elkaar verwijderd bent, dan ontploft de nek-band. De scholieren werken dus allemaal samen om Shuya te killen.
De nieuwe spelregels zijn er omdat Amerika boos is op The Wild 7, en de japanse regering op deze manier af wil rekenen met The Wild 7 om een bombardement door de USA te vermijden...

BR1 is een fantastische film trouwens

pi_11500875
ah... 'kee...
thnx
  woensdag 2 juli 2003 @ 01:49:09 #50
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11501876
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:42 schreef Zero_Cool het volgende:

offtopic: is nlstore te vertrouwen?

Nou ik heb het geld overgemaakt en 5 dagen later lag de DVD op de deurmat dus.... ja ik denk het wel
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')