De manier waarop jij het fout doet ergert me niet zo. Het gaat voornamelijk om mensen die de verleden tijden door elkaar halenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef Uierboord het volgende:
Dat ken me dus echt aan me reet roeste....
Bovenstaande geldt ook voor jou.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:10 schreef Zero_Empathy het volgende:
ik ken dat meestal niet controleren, het klinkt allemaal bijna hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
Verleden tijd van komkommersla.Mijn mondhoeken maakten een hoek van 2 graden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag het nog een keer proberen.![]()
Nee, dat waren de jiskefet grapjes voor vandaag.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken maakten een hoek van 2 graden.
Je mag het nog een keer proberen.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
Verleden tijd van komkommersla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn humor ...![]()
![]()
Dan zal die grap wel een baard hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
die was al oud toen ik op de basisschool zat
Kijk zo komen we ergens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:26 schreef DaFan het volgende:
Het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet.
De kan's daarop is nihil maar 't ken best.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:49 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat waag ik ernstig te betwijfelen.![]()
Ik raakt nu aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:53 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De kan's daarop is nihil maar 't ken best.
Dat kan, maar ik ken iemand van de KUN die iemand kon die nog kennissen kende waar kenners van zeggen konden dat het zou kunnen dat het kundige kennissen zouden kunnen zijn.quote:
Ok ik kon 't ff volgen naar toch wordt 't llastig om het te kunnen volgen terwijl er zoveel kutusers hier vanalles kennen en je wilt nie weten wat die kannenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:00 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ken iemand van de KUN die iemand kon die nog kennissen kende waar kenners van zeggen konden dat het zou kunnen dat het kundige kennissen zouden kunnen zijn.
Maar da ken nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |