Je hapt echt als de teringquote:Op maandag 28 juli 2008 19:31 schreef BobbyB het volgende:
Het grapje zelf was niet eens grappig eigenlijk, dat bijna niemand hem snapt wel.
Jij ookquote:
Slaap er nog maar eens een nachtje overquote:Op maandag 28 juli 2008 19:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Kan iemand hem even uitleggen dan? Ik snap er echt helemaal niks van![]()
Nou kijk, die stier die komt dus bij de bakkert, maar ja, die stier heeft allemaal rotzooi aan z''n poten van het in de wei staan (zeker als het die dag geregend heeft natuurlijk) dus dan zegt die bakkert zo van: ruim je het zelf even op? Maar ja, die stier begrijpt dat helemaal niet!!!!11quote:Op maandag 28 juli 2008 19:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Kan iemand hem even uitleggen dan? Ik snap er echt helemaal niks van![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:37 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Slaap er nog maar eens een nachtje over
Was da? SM Pacman?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ik heb ook goeie.
Zo'n knakker genaamd Maikuuul komt zo om half 2 bij het CBR voor het theorie examen van de auto. Hij had zoeen cd-rom gekregen van de rijschool en maakt alle toetsen zodat hij thuis kan leren, dus hij doet die toetsen, wat denk je ? elke keer zakt hij.
Dus die Maikuuul gaat dus het echte theorie examen maken en wat denk je ?GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwned
ik ben laatst ook gezakt met 7 fout
![]()
![]()
Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik hoorde zo gegil op het balkonen toen rende ik het balkom op. Maar nee...?
Wat nee? Geen gegil?
Nee, geen balkon
Khad niet verwacht dat ik ging slagenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteerdik ben laatst ook gezakt met 7 fout
![]()
![]()
quote:
Mario n00bquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |