abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60400238
Sinds 3 jaar heb ik een abonnement bij Vodafone. In die tijd heb ik nooit echt problemen gehad, maar de laatste tijd zijn ze er toch echt een zooitje van aan het maken. Al maanden maanden is het bij mij niet meer mogelijk om mijn verbruik op te vragen of mijn rekening in te kijken.

Op dit moment voel ik me echt zwaar gedupeert, zo krijg ik vandaag een bericht met het totaalbedrag van mijn laatste factuur welke vele male hoger is dan normaal. Ik heb niet meer gebeld dan normaal en ook geen vreemde internet of sms diensten gebruikt. Fijn dat ik dan mijn rekening kan inzien

Uiteraard heb ik al verschillende keren met de klantenservice gebeld maar ierdere keer krijg ik te horen dat er aan wordt gewerkt

Zijn er meer mensen met dit probleem ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_60400257
Hi.
pi_60400288
Yep, de reden dat ik heel blij ben dat iemand me abbo heeft overgenomen. Kon nooit op die site zien hoeveel ik had gebeld want telkens hadden ze wel werkzaamheden. Was er achter gekomen dat als die site zei dat ik nog 10euro had ik meestal al er overheen gebeld had. Aangezien die site dus ook nog eens paar dagen achterloopt. Echt kutsite nummer 1
pi_60400290
ik ,stelletje mongolen bij vodafone.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_60400504
Yup ik baal er ook flink van.
pi_60400700
Gelukkig ben ik sinds vandaag Vodafone klant-af en KPN Flexibel klant geworden
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  maandag 28 juli 2008 @ 18:14:33 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60400707
*meldt*
wat ik niet snap: ze kunnen je wél een rekening sturen met daarop het verbruik maar je kunt het zelf niet tussentijds opvragen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_60400753
Uhm jullie moeten ook sow ie sow je factuur eens goed nakijken.
Ik heb een vodafone zorgeloos sms en toch worden er tussendoor smsjes in rekening gebracht.
Verder heb ik gesmst naar SMS premium en SMSplus.. nja ik doe dat nooit...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_60401191
Fucking Vodafone
ze kunnen allemaal doodvallen
pi_60401462
Ja ik ook

Kut vodafone

En ik kan mn status ook niet opvragen via mn telefoon zelf
Zegt er zo'n miep: Deze service is tijdelijk niet beschikbaar!

Noot noot.
pi_60401475
Maar vind mn smsbloX toch wel heel handig
Noot noot.
pi_60401668
Ik wordt zowat om de 2 weken gebeld en gesmst met het verhaal dat ik mijn abonnement kan verlengen, maar mijn verbruik kan ik nogsteeds niet opvragen. Denk dat ik maar voor KPN ofzo ga

]
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_60405488
Ik wordt
Noot noot.
pi_60406072
Ben zojuist deze site tegengekomen, zij willen actie ondernemen tegen de Vodafone storingen

www.stopvodafone.com
pi_60418439
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:51 schreef Double-Helix het volgende:
ik ,stelletje mongolen bij vodafone.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')