Alst goed is heb ik nog een lege cartridge.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef knorretje het volgende:
ow misschien voor de mensen die geen overtollige dierbenodigheden hebben en krap bij kas zitten en iets willen doen, oude mobieltje en lege inktcartridges kunnen natuurlijk ook verzameld worden (er staat bij het asiel een verzamelbox waar je die in kan 'gooien' dus als die ook verzameld worden dan kan dat lijkt me op die dag dat jullie heen gaan er gewoon bij 'gedoneerd' worden.
Okido, maar even afwachten of ze er wel ruimte voor hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Zal ik dan, indien nodig, een vrieskistvraag in V&A doen?
we hebben nog geen reactie van het asielquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Zal ik dan, indien nodig, een vrieskistvraag in V&A doen?
Heb gemaild...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Sorry mensen, dat ik niet meteen reageer op PM's.
Ik zit op mijn werkMaar ik doe mijn best!
Ing, had jij al gemaild naar het asiel of ze ook knaagdieren opvangen?
En zo ja, heb je meteen gevraagd hoe het met de vriescapaciteit zitten?
doet je me vanaaf laat (zo rond jouw bedtijd) nog even een PM dan svp? dan als ik morgen rond 9u thuis ben 's ochtends, lees ik die en kan ik gelijk bellen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Tof van je Q! Als we morgen nog geen antwoord hebben zou dat super zijn
en of ze er ruimte voor hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb gemaild...
Vrieskist is inmiddels in 2 mails gevraagd, dus dat leek me beetje overbodig![]()
We weten wel dat ze een klein vriesdinkie hebben en is de vraag nu of we een grotere zouden mogen regelen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb gemaild...
Vrieskist is inmiddels in 2 mails gevraagd, dus dat leek me beetje overbodig![]()
We weten wel dat ze een klein vriesdinkie hebben en is de vraag nu of we een grotere zouden mogen regelen?
* Greys rent naar Postbank sitequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Xebber het volgende:
Als er in de tussentijd geen nieuwe donaties meer zijn binnengekomen, zijn we momenteel over de 700 euro.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Pwwwwaaaaaaaaaaa, mennnnnn!!!! Niet te stoppen![]()
![]()
Op naar de 2000!!!
ja dat klopt, ze loopt overal te spammen, en ze had ons en mods eigenlijk eerst om toestemming moeten vragen. Alhoewel de mods het belangrijkst warenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Hmmmm, het topic van het schilderijtje voor het goede doel is op slot....
-en ik is van nature een enthousiasteling-
quote:- Een Belgische donatie van Pluche via Xebber!
*bolle wangen opzet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ze ook knaagdieren opvangen heb ik nog wel ergens een hamsterkooi liggen
deurne is voor mij wel te doen qua ophalen. Maar dan moet alles vanuit hier weer opgehaald wordenquote:
Zoetermeer is vlakbij Bleiswijk, waar ik woon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
deurne is voor mij wel te doen qua ophalen. Maar dan moet alles vanuit hier weer opgehaald worden
btw zaterdag 16augustus ben ik in zoetermeer Snowy ophalen is daar wel een verzamel/ophaalpunt dan kan ik het daar wel even afgeven
Hoi slankerd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik wil ook wel helpen maar ik denk nog even na hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |