* Greys rent naar Postbank sitequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Xebber het volgende:
Als er in de tussentijd geen nieuwe donaties meer zijn binnengekomen, zijn we momenteel over de 700 euro.
.jpg)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Pwwwwaaaaaaaaaaa, mennnnnn!!!! Niet te stoppen![]()
![]()
Op naar de 2000!!!
ja dat klopt, ze loopt overal te spammen, en ze had ons en mods eigenlijk eerst om toestemming moeten vragen. Alhoewel de mods het belangrijkst warenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Hmmmm, het topic van het schilderijtje voor het goede doel is op slot....
-en ik is van nature een enthousiasteling-
quote:- Een Belgische donatie van Pluche via Xebber!
*bolle wangen opzet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ze ook knaagdieren opvangen heb ik nog wel ergens een hamsterkooi liggen
deurne is voor mij wel te doen qua ophalen. Maar dan moet alles vanuit hier weer opgehaald wordenquote:
Zoetermeer is vlakbij Bleiswijk, waar ik woon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
deurne is voor mij wel te doen qua ophalen. Maar dan moet alles vanuit hier weer opgehaald worden
btw zaterdag 16augustus ben ik in zoetermeer Snowy ophalen is daar wel een verzamel/ophaalpunt dan kan ik het daar wel even afgeven
Hoi slankerd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik wil ook wel helpen maar ik denk nog even na hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |