die sport verdwijnt toch al als olympische sport volgens mij. maar blijft dom om doping te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:33 schreef Leatherface het volgende:
Nu is er ook een Oekraïnse gewichtheffer betrapt:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)tlifting/7578247.stm
Ja daar moeten de b stalen nog van bekeken worden, maar dat interview was 2 dagen geleden gemaakt en volgens mij hing er gister iemand nog.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Als ik dat interview met Rogge moet geloven, komen er nog een aantal dopinggevallen.
Benieuwd of er nog medaillewinnaars de klos zijn.
Wel raar dat de uitslag van de A-staal van Blonska al uitlekte voordat haar B-staal geanalyseerd was. En dat hij hier zwijgt over namen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:57 schreef maril het volgende:
[..]
Ja daar moeten de b stalen nog van bekeken worden, maar dat interview was 2 dagen geleden gemaakt en volgens mij hing er gister iemand nog.
Fucking lame.quote:
quote:Zilveren en bronzen medaillewinnaar hamerslingeren positief
De winnaars van de zilveren en de bronzen plak in het hamerslingeren voor mannen op de Olympische Spelen van Peking zijn tijdens de Spelen betrapt op het gebruik van verboden middelen. Dat meldt het Russische agentschap Allsport.
In de urine van de Wit-Russen Vadim Devyatovsky en Ivan Tikhan zouden sporen van testosteron zijn aangetroffen.
Allsport vernam het nieuws uit goede bron. De testen zouden zijn afgenomen na de finale van het hamerslingeren op 17 augustus. De 31-jarige Devyatovsky zat al eens een schorsing uit van twee jaar (tussen 2000 en 2002) en riskeert een levenslange schorsing als het nieuws bevestigd wordt. De 32-jarige Tikhan is drievoudig wereldkampioen. Hij kwam nooit eerder in opspraak.
Hamerslingeren en doping vind ik wel 'bij elkaar passen'quote:
Is wel een sport waarin doping een traditie heeft inderdaad. Wrang, maar het verbaast helemaal niet wanneer er zo'n kerel betrapt wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hamerslingeren en doping vind ik wel 'bij elkaar passen'Jammer van die medailles, leuk voor de nummers 4.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |