Is dat niet het foefje dat ze oa Ricco hadden wijsgemaakt waardoor die totaal verrast tegen de lamp liep ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:53 schreef qonmann het volgende:
Volgens een recent artikel (in hert NRC) kun je vrij straffeloos CERA gebruiken omdat het (nog) niet te ontdekken valt.
Je kunt elke ochtend een kleine dosis nemen om op peil te blijven nemen het valt niet te ontdekken met de huidige middelen.
Volgens mij ook ja, hoewel dat met al die Amerikaanse sprinttoppers van de laatste jaren bijna hetzelfde is.quote:
\quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat niet het foefje dat ze oa Ricco hadden wijsgemaakt waardoor die totaal verrast tegen de lamp liep ?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat niet het foefje dat ze oa Ricco hadden wijsgemaakt waardoor die totaal verrast tegen de lamp liep ?
quote:PEKING - De Griekse atlete Fani Chalkia is positief getest op het gebruik van steroïden.
De olympisch kampioene op de 400 meter horden van Athene heeft het olympisch dorp in Peking inmiddels moeten verlaten. Dat heeft de Griekse staatsomroep zaterdagavond bekendgemaakt.
Mazzel voor haar dat ze haar destijds al niet betrapten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:52 schreef Ericr het volgende:
Halkia die vanuit het niets opeens sub 53 liep, tja het viel ook wel te verwachten.
Moet elke keer als jij dit soort berichten plaats zo lachen met jou avatarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Griekse atlete positief bevonden
[..]
Ik heb sympathie voor hun basketballers en voetballers, maar voor de Griekse atletiekploeg is mijn sympathie wel zo ongeveer tot een nulpunt gedaaldquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:21 schreef DeeBee het volgende:
De Grieken gaan lekker.
Zonde, want heb af en toe wel sympathie voor ze.![]()
Dat komt meestal na de Spelen. Het Griekse atletiek is ook bij mij tot het nulpunt gedaald. Alle topsprinters zijn gepakt of hebben een verleden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had een grotere stormloop verwacht aan gepakten.
Of gingen ineens rare sprongen doen t.b.v. vergiffenis van hun fans.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat komt meestal na de Spelen. Het Griekse atletiek is ook bij mij tot het nulpunt gedaald. Alle topsprinters zijn gepakt of hebben een verleden.
Dat zou ook best kunnen..quote:
Je twijfelt zeker aan de 9.69 van Usain Bolt?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:58 schreef kraakschandaal het volgende:
Welke doping hebben die Jamaicanen?
Nee waarom was hij zo relaxt, staat marihuana nog op de dopinglijst?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je twijfelt zeker aan de 9.69 van Usain Bolt?
Staat niet op de dopinglijst, maar je kunt er ook niet mee wegkomen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:13 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nee waarom was hij zo relaxt, staat marihuana nog op de dopinglijst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |