abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3507826
Ik denk dat er nu 3 VJ's zijn die heel goed binnenkort weg zouden kunnen gaan.

- Daphne. Ze zit er al heel lang, is populair dus kan op veel plaatsen terecht en ze zit nu ook bij Ook Dat Nog. Keuzes zat voor haar en ik verwacht ook niet dat die nog erg lang zal blijven. Helaas, want ik vind dr gaaf!

- Tooske. Ook zij werkt al heel lang bij TMF en ook Tooske wordt al aan veel andere programma's gelinkt. Ook gaat ze in April de TMF Awards presenteren, wat volgens mij het hoogtepunt van je TMF-carrière is. Daarom denk ik dat ze niet lang meer zal blijven

- Jeroen Post. Hetzelfde verhaal voor Jeroen: ook hij zit al lang bij TMF. Of hij ook populair is, dat weet ik niet, maar lang blijven denk ik niet dat die dat zal doen. Maar van hem betwijfel ik het of hij een andere TV-baan zal krijgen. Hooguit V8 ofzo.

Wat denken jullie?

zaterdag 16 maart 2002 @ 12:53:28 #2
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_3507864
Is daphne popu? Moi.....zal idd wel weggaan!

Tooske vind ik een doos, dus die mag wel weg.... (van TV dan)

Jeroen is volgens mij wel popu, vind hem wel ok. V8? Denk dat Yorin of BNN ook wel geinteresseerd zijn!

Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 12:54:27 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507869
TMF wordt toch Veronica? Dan zullen ze wel allemaal weggaan.
  zaterdag 16 maart 2002 @ 12:56:10 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3507879
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 12:54 schreef SunChaser het volgende:
neej, das nie helemaal waar

alle (populaire) tmf progjes gaan naar MTV. en alle vj's gaan naar MTV. TMF wordt een 2e THE BOX met tot medio september s'avonds programma's van veronica, daarna krijgt veronica een eigen kanaal

Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 12:58:00 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507892
Oke.

Ik vind van alle VJ's Tooske de meest getalenteerde, iemand die ook zo bij de KRO of de TROS kan werken. Daphne zou iets met een postcodeloterij ofzo kunnen doen en de rest mag weer gaan vakkenvullen

zaterdag 16 maart 2002 @ 13:00:48 #6
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3507905
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat er nu 3 VJ's zijn die heel goed binnenkort weg zouden kunnen gaan.
Terugkijkend naar de "vorige generatie", zal het succes wel mee vallen. De toen populairste: "Fabienne", was o.a. assistente bij "Wedden Dat" met Reinout Oerlemans en tegenwoordig doet ze "Wannahaves"? Op zich wel leuk, maar totaal niet vergelijkbaar met de populariteit die ze had met de "Dag Top5". Isabelle doet het daarentegen wel beter op 3fm. Bridget heeft zich laten verlagen tot het starten van een politieke partij samen met Katja Schuurman.

Van de "huidige generatie" geef ik inderdaad Daphne de grootste kans om een carriere buiten TMF te hebben, zoals ze o.a. in "Ook dat nog" doet. Ze heeft tenminste uitstraling. Jeroen Post en Tooske zullen het niet goed doen als ze buiten de "jongere" doelgroep vallen. Als ze weggaan bij TMF zullen ze hooguit een soap of een jongeren-zender halen (Radio538 ofzo).

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  zaterdag 16 maart 2002 @ 13:01:36 #7
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3507909
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 12:58 schreef SunChaser het volgende:
Oke.

Ik vind van alle VJ's Tooske de meest getalenteerde, iemand die ook zo bij de KRO of de TROS kan werken. Daphne zou iets met een postcodeloterij ofzo kunnen doen en de rest mag weer gaan vakkenvullen

denk dat daphne ook naar publieke omroep gaat voor een eigen programma...
Tooske weet ik nog niet helemaal, mischien zo'n tvwoonmagazine achtig iets ofzo.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 13:02:54 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507916
Fabienne gaat Fear Factor doen.
  zaterdag 16 maart 2002 @ 13:33:53 #9
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_3508041
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:

- Tooske. Ook zij werkt al heel lang bij TMF en ook Tooske wordt al aan veel andere programma's gelinkt. Ook gaat ze in April de TMF Awards presenteren, wat volgens mij het hoogtepunt van je TMF-carrière is. Daarom denk ik dat ze niet lang meer zal blijven
Volgens mij heeft ze die show al wel 3 keer gepresenteerd hoor
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_3508055
van mij mogen alle VJ's ermee stoppen en heel TMF failliet gaan..
that stupid monkey is up to no good..
  zaterdag 16 maart 2002 @ 14:03:55 #11
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_3508147
kut kut kut, we hebben in oldenzaal geen MTV en Thebox(ik ken ze wel hoor ) maar dan kan ik fluite naar de muziek op tv
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_3508310
Die Renee en die Kris mogen wel oppleuren....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 maart 2002 @ 17:53:48 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_3509016
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Alle vj's behalve sjonnie de mol en Tooske gaan naar MTV, die 2 blijvertjes gaan waarschijnlijk ook wat programma's voor Veronica doen!

voor de rest denk ik dat daphne de beste kans maakt een fatsoenlijk programma te gaan maken.

En van de vorige generaties is Fabiene een beetje verkeerd terecht gekomen maar Ruud de Wild heeft een super populair radio programma en een goed lopende tv show, Bridget doet t goed en bewijst dat ze t kan. Sylvana (niet mijn favoriet) is ook redelijk terecht gekomen............. dus t kan best wat worden

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_3509327
Eventjes ex-VJ's en waar ze nu zitten (of hebben gezeten)

Fabiënne: V8 (RTL 4, Yorin, ONM)
Sonja: Yorin
Ruud: BNN
Sylvana: RTL 4, Noordzee FM (SBS 6)
Isabelle: NPS
Bridget: BNN
Michael: een multimedia bedrijf (oid), voice-over

Volgens mij mis ik nou wel een paar mensen, maar dan vul mij maar aan.

zaterdag 16 maart 2002 @ 20:04:04 #15
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3509763
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eventjes ex-VJ's en waar ze nu zitten (of hebben gezeten)

Fabiënne: V8 (RTL 4, Yorin, ONM)
Sonja: Yorin
Ruud: BNN
Sylvana: RTL 4, Noordzee FM (SBS 6)
Isabelle: NPS
Bridget: BNN
Michael: een multimedia bedrijf (oid), voice-over

Volgens mij mis ik nou wel een paar mensen, maar dan vul mij maar aan.

Wessel : 538, zijn eigen bedrijfje, en natuurlijk zijn muziek, voice-over
Glaze : ????
  zaterdag 16 maart 2002 @ 22:14:35 #16
24986 Stijnsel
Eendracht maakt macht
pi_3510508
Tooske gaat bij de musical "de 3 Musketiers" werken, die zien we dus niet meer terug denk ik.
Philips blauw, past bij jou
  zaterdag 16 maart 2002 @ 22:31:19 #17
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3510579
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 22:14 schreef Stijnsel het volgende:
Tooske gaat bij de musical "de 3 Musketiers" werken, die zien we dus niet meer terug denk ik.
Dat is pas in December, tot die tijd gaat ze vanaf binnenkort vanuit New York de USA charts presenteren voor MTV.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_3513287
Tooske natuurlijk, daar zat ik ook al aan te denken toen ik las dat zij de TMF-awards zou gaan presenteren. Dat komt een beetje over als het afsluiten van de TMF-carrière. Zo ging dat met Bridget ook.

(Dan krijgt Renee of Johnny zeker meer zendtijd, bwèèèèrk. Tooske, BLIJF a.u.b.)

zondag 17 maart 2002 @ 10:55:19 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3513474
Tooske en Daphne rule! Veel beter dan die Renee en Chris. Van de mannen vind ik Erik de Zwart (nog altijd) en Seth het leukst. Maar uiteindelijk zullen we nog wel tot Sint Juttemis op MTV moeten kijken naar Chris en Renee en co., omdat die toch nergens anders aan de bak kunnen komen. En laten we vooral die achterlijke Fleur (van MTV) niet vergeten. Daarmee is het dozentrio compleet.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 17-03-2002 10:57]

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3513482
Kris (niet 'Chris' dus) vind ik eigenlijk nog best o.k. Beetje onopvallend en neutraal, mag iets meer uitgesproken, maar daardoor irriteert ze me tegelijkertijd ook niet. Van mij mag ze nog wel een tijdje blijven.
  zondag 17 maart 2002 @ 11:00:05 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3513488
Onopvallend en neutraal zijn nou juist níet de woorden waaraan ik moet denken bij Kris (bedankt voor de correctie btw ). Heb je haar weleens de Dag Top 5 zien presenteren? Ze overschreeuwt iedereen met het meest onzinnige geblaat en domme opmerkingen. Nee, dan Tooske. Een wereld van verschil, zij heeft tenminste wat te zeggen en doet dat ook op een normale manier.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Redactie Frontpage zondag 17 maart 2002 @ 11:04:39 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3513501
Erik de Zwart is allang binnen, hij is mede eigenaar van vele radio- en tvstations. Ik denk dat hij nog meer op de achtergrond gaat werken.

Jeroen Post is verder niet doorgebroken met JPX, dus dat wordt Call TV

zondag 17 maart 2002 @ 11:06:43 #23
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3513506
quote:
Op zondag 17 maart 2002 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Jeroen Post is verder niet doorgebroken met JPX

Dat was ik alweer vergeten. Wat was dat erg zeg.

Redactie Frontpage zondag 17 maart 2002 @ 11:10:50 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3513521
quote:
Op zondag 17 maart 2002 11:06 schreef Marble het volgende:

Dat was ik alweer vergeten. Wat was dat erg zeg.

Dat laatste liedje van ze, 2 jaar terug ofzo was anders nog best leuk, leek erg op N-Sync/Five/BBS.
Verder hebben we Theo Nabuurs nog die ook wel binnen is (als hij het slim heeft aangepakt) met zijn muziek en zijn cd- en tvproductiebedrijfje.
  zondag 17 maart 2002 @ 11:13:10 #25
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3513528
Ik had het over de act als geheel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')