- Daphne. Ze zit er al heel lang, is populair dus kan op veel plaatsen terecht en ze zit nu ook bij Ook Dat Nog. Keuzes zat voor haar en ik verwacht ook niet dat die nog erg lang zal blijven. Helaas, want ik vind dr gaaf!
- Tooske. Ook zij werkt al heel lang bij TMF en ook Tooske wordt al aan veel andere programma's gelinkt. Ook gaat ze in April de TMF Awards presenteren, wat volgens mij het hoogtepunt van je TMF-carrière is. Daarom denk ik dat ze niet lang meer zal blijven
- Jeroen Post. Hetzelfde verhaal voor Jeroen: ook hij zit al lang bij TMF. Of hij ook populair is, dat weet ik niet, maar lang blijven denk ik niet dat die dat zal doen. Maar van hem betwijfel ik het of hij een andere TV-baan zal krijgen. Hooguit V8 ofzo.
Wat denken jullie?
Tooske vind ik een doos, dus die mag wel weg.... (van TV dan)
Jeroen is volgens mij wel popu, vind hem wel ok. V8? Denk dat Yorin of BNN ook wel geinteresseerd zijn!
quote:neej, das nie helemaal waar
Op zaterdag 16 maart 2002 12:54 schreef SunChaser het volgende:
TMF wordt toch Veronica? Dan zullen ze wel allemaal weggaan.
alle (populaire) tmf progjes gaan naar MTV. en alle vj's gaan naar MTV. TMF wordt een 2e THE BOX met tot medio september s'avonds programma's van veronica, daarna krijgt veronica een eigen kanaal
Ik vind van alle VJ's Tooske de meest getalenteerde, iemand die ook zo bij de KRO of de TROS kan werken. Daphne zou iets met een postcodeloterij ofzo kunnen doen en de rest mag weer gaan vakkenvullen
quote:Terugkijkend naar de "vorige generatie", zal het succes wel mee vallen. De toen populairste: "Fabienne", was o.a. assistente bij "Wedden Dat" met Reinout Oerlemans en tegenwoordig doet ze "Wannahaves"? Op zich wel leuk, maar totaal niet vergelijkbaar met de populariteit die ze had met de "Dag Top5". Isabelle doet het daarentegen wel beter op 3fm. Bridget heeft zich laten verlagen tot het starten van een politieke partij samen met Katja Schuurman.
Op zaterdag 16 maart 2002 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat er nu 3 VJ's zijn die heel goed binnenkort weg zouden kunnen gaan.
Van de "huidige generatie" geef ik inderdaad Daphne de grootste kans om een carriere buiten TMF te hebben, zoals ze o.a. in "Ook dat nog" doet. Ze heeft tenminste uitstraling. Jeroen Post en Tooske zullen het niet goed doen als ze buiten de "jongere" doelgroep vallen. Als ze weggaan bij TMF zullen ze hooguit een soap of een jongeren-zender halen (Radio538 ofzo).
quote:denk dat daphne ook naar publieke omroep gaat voor een eigen programma...
Op zaterdag 16 maart 2002 12:58 schreef SunChaser het volgende:
Oke.Ik vind van alle VJ's Tooske de meest getalenteerde, iemand die ook zo bij de KRO of de TROS kan werken. Daphne zou iets met een postcodeloterij ofzo kunnen doen en de rest mag weer gaan vakkenvullen
quote:Volgens mij heeft ze die show al wel 3 keer gepresenteerd hoor
Op zaterdag 16 maart 2002 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
- Tooske. Ook zij werkt al heel lang bij TMF en ook Tooske wordt al aan veel andere programma's gelinkt. Ook gaat ze in April de TMF Awards presenteren, wat volgens mij het hoogtepunt van je TMF-carrière is. Daarom denk ik dat ze niet lang meer zal blijven
quote:Alle vj's behalve sjonnie de mol en Tooske gaan naar MTV, die 2 blijvertjes gaan waarschijnlijk ook wat programma's voor Veronica doen!
Op zaterdag 16 maart 2002 12:54 schreef SunChaser het volgende:
TMF wordt toch Veronica? Dan zullen ze wel allemaal weggaan.
voor de rest denk ik dat daphne de beste kans maakt een fatsoenlijk programma te gaan maken.
En van de vorige generaties is Fabiene een beetje verkeerd terecht gekomen maar Ruud de Wild heeft een super populair radio programma en een goed lopende tv show, Bridget doet t goed en bewijst dat ze t kan. Sylvana (niet mijn favoriet) is ook redelijk terecht gekomen............. dus t kan best wat worden
Fabiënne: V8 (RTL 4, Yorin, ONM)
Sonja: Yorin
Ruud: BNN
Sylvana: RTL 4, Noordzee FM (SBS 6)
Isabelle: NPS
Bridget: BNN
Michael: een multimedia bedrijf (oid), voice-over
Volgens mij mis ik nou wel een paar mensen, maar dan vul mij maar aan.
quote:Wessel : 538, zijn eigen bedrijfje, en natuurlijk zijn muziek, voice-over
Op zaterdag 16 maart 2002 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eventjes ex-VJ's en waar ze nu zitten (of hebben gezeten)Fabiënne: V8 (RTL 4, Yorin, ONM)
Sonja: Yorin
Ruud: BNN
Sylvana: RTL 4, Noordzee FM (SBS 6)
Isabelle: NPS
Bridget: BNN
Michael: een multimedia bedrijf (oid), voice-overVolgens mij mis ik nou wel een paar mensen, maar dan vul mij maar aan.
quote:Dat is pas in December, tot die tijd gaat ze vanaf binnenkort vanuit New York de USA charts presenteren voor MTV.
Op zaterdag 16 maart 2002 22:14 schreef Stijnsel het volgende:
Tooske gaat bij de musical "de 3 Musketiers" werken, die zien we dus niet meer terug denk ik.
(Dan krijgt Renee of Johnny zeker meer zendtijd, bwèèèèrk. Tooske, BLIJF a.u.b.)
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 17-03-2002 10:57]
Jeroen Post is verder niet doorgebroken met JPX, dus dat wordt Call TV
quote:
Op zondag 17 maart 2002 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Jeroen Post is verder niet doorgebroken met JPX
Dat was ik alweer vergeten. Wat was dat erg zeg.
quote:Dat laatste liedje van ze, 2 jaar terug ofzo was anders nog best leuk, leek erg op N-Sync/Five/BBS.
Op zondag 17 maart 2002 11:06 schreef Marble het volgende:Dat was ik alweer vergeten. Wat was dat erg zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |