En dit plaatje slaat op?quote:
jij ook.. maar daar ging dit topic niet over.quote:
Terechte klacht, ik kan er ook niet mee omgaan.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:23 schreef mordradead het volgende:
Je meteen moet afrekenen als je hebt besteld. Doe maar gewoon op rekening aangezien er toch meerdere rondjes worden besteld. Zo krijgt iedereen z'n drinken ook nog eens sneller omdat het personeel per groep maar 1x hoeft af te rekenen waardoor er dus een win-win situatie ontstaat.
Ik kan er niet mee omgaan.
En het bier laten staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:25 schreef Slickk het volgende:
Een halve liter bier bestellen en wegrennen.
Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, desondanks vind ik het maar kut.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij ook.. maar daar ging dit topic niet over.
maar ik vind het een kut klacht...
mensen gaan weg zonder te betalen enzo.
Klopt en ik begrijp ook wel dat ze het daarom doen dus de uiteindelijke klacht moet gelegd worden bij oneerlijke personen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er niet van uitgaan dat iedereen zo eerlijk is als jij, TS. Bepaalde bevolkingsgroepen hebben soms een andere insteek.
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:15 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een enorm complex probleem leg je aan ons voor, TS.
Ga jij toch lekker thuis in de tuin zitten met wat drinken.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:48 schreef Impala-neuker het volgende:
Terrassen, voor de prijs van 1 drankje heb je in de supermarkt een hele fles![]()
AFZETTERS, AFZETTERS, AFZETTERS!!!!!
Ja, dat doe ik idd veel liever.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker thuis in de tuin zitten met wat drinken.
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:46 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik idd veel liever.
Terrassen zijn voor paupers zonder tuin.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |