Haha die heb ik ookquote:Op maandag 28 juli 2008 13:30 schreef Moozze het volgende:
Outsidr als je als laatste post in een topic mag je een nieuwe openenMaar nu heb ik dat lekker al gedaan!
Ik heb net een vette versterker geleend, wat een fucking zwaar ding maar hij staat nu eindelijk in mn kamer. Hij kan lekker hard en de ramen staan overal open!![]()
[ afbeelding ]
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef Ernstje het volgende:
Ik wil het liefst een Fender Stratocaster omdat ik het een pracht gitaar vind. Mijn bugget ligt rond de 800 euro... (+versterker) Ik speel het liefst, funk en rock.Ja er zijn genoeg clones ik weet het, maar een echt merk verliest niet snel zijn waarde..en liefst geen 2e hands, noujah... gewoon niet.
+1 waarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het 1 van de sufste strat modellen
Maar het gaat erom wat jij vind he
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:17 schreef Ernstje het volgende:
Wat heb je aan die metal gasten!!!
Wij zijn tof, ja!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:17 schreef Ernstje het volgende:
Wat heb je aan die metal gasten!!!
Precies! Laat hen dan maar lekker advies vragen aan Feedbackverkopers.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:56 schreef brother52 het volgende:
Doe je zo je best om iemand te helpen, krijg je dat weer.
De volgende keer zoeken ze het maar lekker zelf uit
Maar waar je dan wel hartstikke trots op bent!quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:01 schreef Cynic het volgende:
Goedemiddag!
Tjonge, wat is dat tegenwoordig met al die gasten die net gaan beginnen en dan gelijk goede gitaren kopen?
Je hoort te beginnen op een plank die je handen en polsen pijn doet, die met geen mogelijkheid te stemmen is en waarvan de stemsleutels per nummer een halve toon verglijden, die alle lokale radiozenders tegelijk ontvangt en die zo'n hoge actie heeft dat je je broodtrommel onder de snaren kan steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |