Kvind dat niet zo mooi klinken eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:01 schreef nightfall het volgende:
ook best grappig,. fout gitaartje en dat pak ook
vind ie vast niet ergquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef Moozze het volgende:
[..]
Kvind dat niet zo mooi klinken eigenlijk...
Jullie heerschenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de mensen die onze CD-presentatie (nog) willen zien, hij staat in z'n geheelheid online!.
http://beta.vreel.net/watch_21536.html
Je moet wel DivX geinstalleerd hebben. Bij mij werkt het in Firefox. Bij DK niet, maar die is gek..
2beer1aresquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef Aresdreams het volgende:
2bier aub.
Configuration Management Database. Staat in wat voor apparaten we allemaal hebben, met welke naam en voor welke afdeling het is. Dus ik hem staaaaaapels aan facturen van de leverancier en die moet ik inkloppen + onze naampjes erbij doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
Het CMDB?
blablalbalblabla halverwerge de zin viel ik in slaapquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Configuration Management Database. Staat in wat voor apparaten we allemaal hebben, met welke naam en voor welke afdeling het is. Dus ik hem staaaaaapels aan facturen van de leverancier en die moet ik inkloppen + onze naampjes erbij doen..
Ik weet wat een CMDB is, dat is zo'n database die nooit up to date is (bij ons ten minste) maar volgens mij is het nog altijd de CMDB.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Configuration Management Database. Staat in wat voor apparaten we allemaal hebben, met welke naam en voor welke afdeling het is. Dus ik hem staaaaaapels aan facturen van de leverancier en die moet ik inkloppen + onze naampjes erbij doen..
Oooooh.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet wat een CMDB is, dat is zo'n database die nooit up to date is (bij ons ten minste) maar volgens mij is het nog altijd de CMDB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |