Vandaar dat ze bij de grens altijd zo moeilijk doen. Ik heb nog niet zo'n shirt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil Friesland je ook helemaal niet hebben..
Mij wel want ik heb een Kramtriedshirt..
ik hoef hun ook niet, dus kunnen we lekker in vrede daarmee verder levenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien wil Friesland je ook helemaal niet hebben..
heb wel een H&K warp7, maar geen losse preampquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef nightfall het volgende:
ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een H&K access preamp
Oss... dat wordt z'n einde... messetrekkers daarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:57 schreef nightfall het volgende:
paul gilbert![]()
EUROPEAN TOUR 2008:
SEPTEMBER:
23 - Brussels, Belgium / AB
24 - Zoetemeer, The Netherlands / Boerderij
25 - Amstelveen, The Netherlands / P60
26 - Oss, The Netherlands / Groene Engl
Ik ga naar de boerderij, wil die knakker wel eens zien
Tja, vlaggewapperende Hollanders is nog altijd een heikel punt daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze bij de grens altijd zo moeilijk doen. Ik heb nog niet zo'n shirt.
Ze willen me meestal pas doorlaten als ik ze iets van Strawelte () heb laten horen.
Nou en? We zijn geen webshop hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef nightfall het volgende:
ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een H&K access preamp
Ja, maar ik ben er geboren en opgegroeid.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, vlaggewapperende Hollanders is nog altijd een heikel punt daar..
ik had meer de hoop dat er nog iemand 1tje in ze'n garage had staan,. van een oud oma'tje enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou en? We zijn geen webshop hier..
.
Ah, vandaar dat hij me zo onbekend voorkomt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Mr. Big toch? Samen met Billy Sheehan.
ach,. iedereen maakt fouten in ze'n leven,. minder bekand van racer Xquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Mr. Big toch? Samen met Billy Sheehan.
Alleen die singles hielpen niet echt. Zie ook de hele hordes huisvrouwen die het tweede Extreme album kochten omdat More than words zo mooi wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef Cynic het volgende:
Paul Gilbert
Als je dan toch een goede gitarist wil noemen
Overigens heeft Mr. Big ook best hele fatsoenlijke nummers.
Ik ben nog steeds met Scarified bezig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:48 schreef nightfall het volgende:
die gast heeft ook echt gigantsche klauwen,. echt een spreiding
ik ben er een tijdje geleden ook aan begonnen,. maar heb em ook nog niet helemaal, vooral het einde ja,. en moet em regelmatig oefenen anders kan ik weer opnieuw beginnen,. krijg em ook nog niet echt strak om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met Scarified bezig.
Schiet niet echt op
Op het laatst zitten de noten daarvan ook zo vreselijk ver uit elkaar
ja,. daar zit ik dus ook, daarna herhaald dat stuk zich nog eens met later een solo eraanvast en dat rare snelle einde,. als je het eerste stuk flink oefend heb je 85% van het nummer,. er zijn trouwens ook verschillende versies van het nummer,. ik heb er de tabs en muziek(ook zonder gitaar) van zoals in die clip in die spacesuits wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:56 schreef Cynic het volgende:
Die beginriff is ook al vrij pittig, met die rare versnelling erin.
Ik kom ongeveer tot voor dat korte stukje tappen. Dus het eerste gedeelte zeg maar. Probeer eerst dat netjes te krijgen en wat bekend te worden met de partonen.
Kvind dat niet zo mooi klinken eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:01 schreef nightfall het volgende:
ook best grappig,. fout gitaartje en dat pak ook
vind ie vast niet ergquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:55 schreef Moozze het volgende:
[..]
Kvind dat niet zo mooi klinken eigenlijk...
Jullie heerschenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de mensen die onze CD-presentatie (nog) willen zien, hij staat in z'n geheelheid online!.
http://beta.vreel.net/watch_21536.html
Je moet wel DivX geinstalleerd hebben. Bij mij werkt het in Firefox. Bij DK niet, maar die is gek..
2beer1aresquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef Aresdreams het volgende:
2bier aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |