Je kunt op een goede gitaar wel goed horen of je er aanleg voor hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:29 schreef The_Dean het volgende:
Nee, maar als beginner, zonder te weten of het je ding is, vind ik het wel veel. Maar als je zo zeker van je zaak bent koop je hem toch?
Komt allemaal nogal verwend over. Je wil het wel proberen, maar wel meteen op een duur merk, want ja, het moet wel wat lijken natuurlijk.
Zal het vast mis hebben, maar zo komt het op me over.
Of een Engl Powerball of een MESA/Boogie Dual Rectifier.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:45 schreef brother52 het volgende:
Het begint een beetje een modeverschijnsel te worden. Ik zie het steeds vaker, ook met andere dingen.
Maar mij maakt het niet uit, over 3 maand staat er misschien wel een leuke strat te koop op marktplaats.
(je bent toch wel links hoop ik, Ernstje?)
En in dat geval zou ik je als versterker een Marshall JCM800 aanraden.
Precies.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:01 schreef Cynic het volgende:
Goedemiddag!
Tjonge, wat is dat tegenwoordig met al die gasten die net gaan beginnen en dan gelijk goede gitaren kopen?
Je hoort te beginnen op een plank die je handen en polsen pijn doet, die met geen mogelijkheid te stemmen is en waarvan de stemsleutels per nummer een halve toon verglijden, die alle lokale radiozenders tegelijk ontvangt en die zo'n hoge actie heeft dat je je broodtrommel onder de snaren kan steken.
Ik zit nu op 54,80quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit nu op 700, maar dat is voor een auto
Het "Woohoo! Geluid!"-idee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:49 schreef brother52 het volgende:
En dan natuurlijk het moment dat je alles aangesloten hebt en iets aanslaat, je hebt geen idee wat want je hebt dat ding net 5 minuten. Het klinkt voor geen meter (niet gestemd en nog niet kunnen spelen en zo) maar je eerste gedachte is wel: Wow........tof.
Mijn papa zegt altijd dat goed gereedschap het halve werk is en daarom kreeg ik ook een gibson van hemquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:01 schreef Cynic het volgende:
Goedemiddag!
Tjonge, wat is dat tegenwoordig met al die gasten die net gaan beginnen en dan gelijk goede gitaren kopen?
Je hoort te beginnen op een plank die je handen en polsen pijn doet, die met geen mogelijkheid te stemmen is en waarvan de stemsleutels per nummer een halve toon verglijden, die alle lokale radiozenders tegelijk ontvangt en die zo'n hoge actie heeft dat je je broodtrommel onder de snaren kan steken.
Inderdaad, en 2 minuten later stonden mijn huisgenoten op de deur te bonken. Of ik ook op kon houden met die herrie.....pricelessquote:
En na twee weken afstellen kon je aan de bak!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Mijn papa zegt altijd dat goed gereedschap het halve werk is en daarom kreeg ik ook een gibson van hem![]()
ja, ik ben strontverwend
gewoon goede gitaar! voldoet voor de stijl die je wilt spelen, misschien singlecoil formaat humbucker in de brug voor zeppelin enzo (zoiets). de classic serie (zowel strat als tele) is erg veel bang for buckquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef Ernstje het volgende:
Wat vinden jullie van http://www.thomann.de/nl/(...)ayer_strat_mn2sb.htm ?? Ik hou van ROCK/FUNK (JIMI HENDRIX, DEEP PURPLE, LED ZEPPLIN, RHCP )![]()
standard mexico is erg crap, daarbij betaal je dus wel weer voor de naam fender eropquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:00 schreef Ernstje het volgende:
Ik vind deze gewoon echt super mooi. http://www.thomann.de/nl/(...)ayer_strat_mn2sb.htm maar is ie ook beter dan http://www.thomann.de/nl/fender_mex_std_strat_rw_cr_upgrade.htm ?? dat zou me laatste zijn.. ook iemand een goede amp?? die betaalbaar is
Mexicaanse fenders zijn voor het geld wat je er voor betaalt juist erg goed, ze doen weinig onder voor de standaard amerikanen waar je dus wel voor de naam betaald.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:58 schreef Jorikjet het volgende:
standard mexico is erg crap, daarbij betaal je dus wel weer voor de naam fender erop
Jammer idd, want itt tot de Mexicanos maken zij wel linkshandige P's. Raar dat Fender Mexico dat wel met die verfoeilijke J-bassen doet, maar niet met lieve P's.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:15 schreef brother52 het volgende:
Die japanners zijn zeker goed, alleen een beetje lastig aan te komen.
Heb je het tegen mij? Want in dat geval: mooi niet!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:23 schreef Jorikjet het volgende:
op marktplaats zijn er genoeg te vinden hoor!
quote:
tja... je had ook kunnen zeggen: over smaak valt niet te twisten...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Jorikjet het volgende:
pfff lelijk gebash van die metal mongolen ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |