Heb hem wel omdat ik mijn huis aan het verbouwen ben. Antwoord op je vraag: ja, ze maken een kopie van je legitimatie.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:15 schreef Syytön het volgende:
(in de voorwaarden staat dat de pas op naam staat, maar gaan ze ook naar je legitimatie vragen?)
En elke keer als je die kluspas laat zien, moet je je legitimatie tonen?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb hem wel omdat ik mijn huis aan het verbouwen ben. Antwoord op je vraag: ja, ze maken een kopie van je legitimatie.
Nee..quote:Op maandag 28 juli 2008 08:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
En elke keer als je die kluspas laat zien, moet je je legitimatie tonen?
Ik ben van plan om voor 3000 euro te kopen, geven ze 15% korting over dit bedrag?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee..
Maar wel een tip, laat bij de aankoop weten dat je aan het verhuizen benkrijg je een eenmalige koring van 15% ofzo en een leuke verhuiskit.
Doe dit dan ok ff bij de gamma, karwei ect. spaar je heel wat uit.
Uiteraard moet je wel wat inkopen doen, geldt niet voor 1 blik verf.
Heb interesse, alleen zou dat over 1 product gelden? Over 1 pak laminaat tikt het niet erg aan, maar wel op 30 pakettenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:15 schreef Chinless het volgende:
Wat ik thuis nog wel heb, is een tegoedbon om 1malig 10% korting te krijgen (kreeg ik in de bus vanwege nieuwbouw woning).
Ik hoor het graag van je!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm wij hebben er 1 maar zijn klaar met verhuizen en doen er nu niks meer mee eigenlijk.
Even overleggen
We doen er nu niets mee nee...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm wij hebben er 1 maar zijn klaar met verhuizen en doen er nu niks meer mee eigenlijk.
Even overleggen
En op zich zitten de komende weekenden toch vol...quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:15 schreef Chinless het volgende:
Wat ik thuis nog wel heb, is een tegoedbon om 1malig 10% korting te krijgen (kreeg ik in de bus vanwege nieuwbouw woning).
laminaat bij IKEA DELFT kopen........ 10jaar garantie, 5,95 per m2 (in andere filialen is dit 8.95!!!)quote:Op maandag 28 juli 2008 08:49 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik ben van plan om voor 3000 euro te kopen, geven ze 15% korting over dit bedrag?![]()
Ik moet het trouwens wel zeker weten, sta ik daar voor de kassa met een enorme partij laminaat en alles, zeg ik "ik ben aan het verhuizen!", kijken ze me glazig aan, en vragen of ik de bon erbij wil.
Anders heb ik nog steeds interesse in de zomerkluspas.
Nou, ik ben niet iemand die negatief tegenover IKEA staat (70% van mijn inboedel IKEA en keuken ga ik er ook kopen), maar ik heb iets ander laminaat in gedachten, het laminaat wat ik wil moet er echt goed uitzien, met voelbare houtstructuur en V-groef, en het laminaat wat ik in gedachten heb kost 25 euro p/m2.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:30 schreef dgbw het volgende:
[..]
laminaat bij IKEA DELFT kopen........ 10jaar garantie, 5,95 per m2 (in andere filialen is dit 8.95!!!)
zeer goede kwaliteit (7mm) TUNDRA en als je moe bent van het tillen en honger hebt... 4hotdogs + 2 grote bekers drinken 3euro.. bij de uitgang![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |