Jij hebt duidelijk nooit je knie gestoten aan een paal op onze markt.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Je kan overdrijven he [13.gif]
Graag gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 01:37 schreef john88 het volgende:
Respect voor de man wie ons bier brengt in warme dagen!
lolleromfgquote:Op maandag 28 juli 2008 01:34 schreef Samsonneke het volgende:
Wow, ik word helemaal platgetrapt door al die stormloopmensen die ook in dit topic willen posten.
Nee ik stoot altijd tegen me eigen paal :S:S:SS:quote:Op maandag 28 juli 2008 01:40 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit je knie gestoten aan een paal op onze markt.
Ik heb zojuist COD4 gespeeldquote:Op maandag 28 juli 2008 01:43 schreef Koenholio het volgende:
[..]
lolleromfg
En nu ga ik rambo 4 kijken.
That's what she said...quote:Maar het lelijkste is dat ik nu nog steeds pijn heb en niet normaal kan lopen.
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:48 schreef -Jean- het volgende:
Zo, das kut voor je
Of een Rus.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Waar gaat het héén met de wereld, het was zeker weer een Pool hè?
Dat dus.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Waarom is men hier niet in staat om normaal inhoudelijk te reageren?
Haha, wat doe jij nu toch mal!quote:Op maandag 28 juli 2008 01:54 schreef -Jean- het volgende:
Misschien moet je been er wel af worden gezet joh.
Opgetieft met je kut Ruslandquote:Op maandag 28 juli 2008 01:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Haha, wat doe jij nu toch mal!
Welnee, dat zal vast niet nodig zijn! Maak die arme jongen nou niet zo bang. Amputatie wordt slechts toegepast wanneer er echt geen enkel alternatief meer is.
Of, zoals een Rus zou zeggen: "Это не будет случаться, потому что это не. Это вероятно излечит себя."
Ga aardappels kokenquote:
Ow, neem mij niet kwalijk. Dan moet je dat uiteraard niet doenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Daar heb ik helemaal geen zin in..
Hij kan er neit mee omgaanquote:Op maandag 28 juli 2008 02:00 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ow, neem mij niet kwalijk. Dan moet je dat uiteraard niet doen
Wel lullig hé, dat die jongen zijn knie heeft gestoten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |