Idd dat is mooiquote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef Daniane het volgende:
Leuk programma van MTV: Real world/Road rules Challenge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Denk nou eens na, in plaats van dit kon je ook een foto vanLauren
plaatsen
![]()
[ afbeelding ]
Gast, ben je blind?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou zo'n typisch Amerikaans hoofd
zak d'r over en gaaahaaaan
Camera's hangen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:09 schreef BOTER.... het volgende:
Het is echt en ze hebben daar toeVALLIG overal op het juiste moment camera's hangen?
Gadverdamme, doet God tegenwoordig ook al aan zulke praktijken?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ken de programma's niet, maar als jij ooit zo'n lekker ding in je bed krijgt mag je op je blote knieen onze lieve heer bedanken
Ik las tietjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:59 schreef RickoKun het volgende:
MTV heeft voor mij geen waarde meer. Toen Beavis & butthead erop was samen met Tom Green was het nog vetjes
kanker wat een slechte grapquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadverdamme, doet God tegenwoordig ook al aan zulke praktijken?Waar gaat het heen.
Ohw dat!quote:
Ik vind alle wijven wel hot in de serie, maar dat wil niet zeggen dat het gewoon een baggerprogramma is en dat het verkeerde voorbeeld geeft aan de jeugdquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:53 schreef 2609 het volgende:
volgens mij is het gewoon echt hoor als je op imdb kijkt is iedereen gewoon zichzelf: http://www.imdb.com/title/tt0489598/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |