Er stond een artikel bij over mislukte plastische chirurgie.quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is dit niet juist een voorbeeld van geen pastische chirurgie? Volgens mij zien mensen van rond de 60 er meestal zo uit, met rimpels en groeven - en echt lelijk vind ik Britt Ekland niet. Beetje oud wel, maar ja, zo gaat dat
Je moet niet altijd geloven wat je leestquote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Er stond een artikel bij over mislukte plastische chirurgie.
Bolletjes?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Froukje de Both is ook erg nu zeg, ze had altijd al opvallende jukbeenderen en daar heeft ze nu een soort bolletjes op laten zetten, wat een mislukking zeg want ze ziet er nu daadwerkelijk belachelijk uit!
Ze glimt heel erg op dr wangen/jukbeenderen. Maar betwijfel dat zij iets hebt laten doen o.i.d. Vreemd verhaal.quote:
OMG, die had best mooi oud kunnen worden volgensmij.quote:
Ik hoop het.quote:
Die tanden zijn ook nèt even te wit!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Trouwens, Joan Collins..hoe oud is die? 70 ofzo? Een hals zo glad...dat is niet normaal.
mega geshopt, en die Linda Evans lijkt wel een omgebouwde vent trouwensquote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef SEMTEX het volgende:
je zou denken dat het twee wassen beelden zijn, maar het zijn Linda Evans en Joan Collins:
[ afbeelding ]
Tering, 75 al. Ik dacht eigenlijk dat ik met mijn 70 al wat hoog zat en had geen zin het op te zoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die tanden zijn ook nèt even te wit!![]()
Ze is 75, volgens wikipedia.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef SEMTEX het volgende:
je zou denken dat het twee wassen beelden zijn, maar het zijn Linda Evans en Joan Collins:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |