Dalijk maak je TS nog verlegenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als gesprekken moeilijk verlopen,
lekker sarcastische opmerkingen maken
Kan toch gebeuren johquote:Op zondag 27 juli 2008 22:04 schreef Teunebeun het volgende:
Geheime liefde. Die gister tegen mij sprak. Ik zat er nu weer aan te denken
Ja verbaasd van die mooie stem en het mooie lichaam waar de tieten uit de bikini puildequote:Op zondag 27 juli 2008 22:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kan toch gebeuren johJe was gewoon verbaasd!
Ofzo
Gatverdammequote:Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja verbaasd van die mooie stem en het mooie lichaam waar de tieten uit de bikini puilde
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:03 schreef Telecaster het volgende:
Of zeg gewoon vanuit het niets "sorry dat dit gesprek zo stroef loopt, maar dat komt omdat ik je leuk vind".
Vinden ze romantisch. De vrouwtjes.
Die "gay-parship" banner zegt het antwoord misschien?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:00 schreef Teunebeun het volgende:
Ach ja een meid knoopt een gesprek met mij aan. En ik klap helemaal dicht. Vanuit het niets komt er een hand voor je mond. Kut waarom ben ik zo verlegen?![]()
![]()
Klacht verlegenheid
Damn, I'm good. ;-)quote:
Ik denk dat het door vroeger komt. Ik heb op spraak les gezeten en zo nu en dan verstaan de mensen mij niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon jezelf zijn enzo. Heb je al nagedacht hoe het komt dat je zo verlegen bent? Karakter? Of iets in je thuissituatie? Oh dit klinkt R&P achtig.
Dat is meer IATLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Welkom in mijn fotoboek. Bereid je maar even voor dit
wordt een lang verhaal want ik ben een echte
kletsmajoor
Dat kan he. mensen kunnen in echte confronterende situaties superverlegen zijn en op het anonieme forum / internet babbelen als een NUON-telemarketeer.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:25 schreef Gluckskafer het volgende:
je bent verlegen, maar in je fotoboek zeg je wat anders:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |