tommie kom opquote:Op zondag 27 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik draai hier altijd muziek hoor
Maar het is wel leuk om te horen wat anderen mooi vinden.![]()
De buurman ligt heel vaak in zijn hangmat maar die vind het wel best geloof ik.
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het meis, ik ook.![]()
Ben er weg van.
juiste plaats en juiste tijd zeker met een roseetje in mijn mikquote:Op zondag 27 juli 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Past 't een beetje bij je?
BQ was er weg van lieverd.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
karin wacht je liedje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
IK ZEG HET IS GEZELLIG![]()
![]()
![]()
![]()
BISQUITJE
Ik naar plee geluidenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
IK LUISTER ADEMLOOS NAAR BQ
da's gemeen karinquote:Op zondag 27 juli 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, er komt een broodje hamburger binnen, brb!![]()
Een reboot is meestal voldoendequote:Op zondag 27 juli 2008 20:03 schreef Soury het volgende:
Volgens mij doet ie het weer .. De plee.
ik heb geen issues maar ik vond het RETEDAPPER !quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het gewoon zat, al die vooroordelen. Maar niemand belt hè, dapper.
Zo nu weer over naar gezellige Libelle onderwerpen.
Lijkt erop.. goddank. Geen plee prutsers daar heb ik geen trek inquote:Op zondag 27 juli 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een reboot is meestal voldoende
Ik ga zo een verzoekje doen hoor. Ben nog aan het zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
je hebt héle leuke plee plutsersquote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt erop.. goddank. Geen plee prutsers daar heb ik geen trek in
ja maar ben bang dat dit dan de laatste isquote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
Gewoon lekker plaatjes blijven draaien is toch ook leuk?
Zo dapper is het niet hoor, gewoon zeggen wat je denkt en voelt. Doe jij ook altijd.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb geen issues maar ik vond het RETEDAPPER !
Hmm, was lekker!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's gemeen karinmaar smakelijk eten
![]()
da's waarquote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dapper is het niet hoor, gewoon zeggen wat je denkt en voelt. Doe jij ook altijd.
Moet ik tijd voor nemen. Die heb ik nietquote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt héle leuke plee plutsers
Emile Ratelbandquote:Op zondag 27 juli 2008 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's waar![]()
daarom heb ik ook geen issues
http://www.quotenet.nl/lifestyle/qastelen_emile.phpquote:Op zondag 27 juli 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geen issue hoor gelijk effe op tafel gemieterd en opgelost
Heb hier al geschreven dat ik het klasse van je vond dat je de dingen bij de naam noemde BQ .quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Dus dat, ik rel nooit maar het moest me even van het hart.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef kahaarin het volgende:
@BQ, je hebt ook gewoon gelijk, ik vind het zo jammer dat mensen die normaal heel goed met elkaar kunnen dan meegaan in het gedoe, ik ben ook wat meer geprikkeld als er gehakketak is, dan blijf ik meestal liever gewoon weg......
Tafel weer aan de kant.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o wat lief![]()
peter mijn plaatje hopen dat het helpt
afbeelding
ik weet het héééél zekerquote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/lifestyle/qastelen_emile.php
Hij heeft wel leuke huizen Fan, weet je het zeker?
Ik grap maar een beetje hequote:Op zondag 27 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet het héééél zeker![]()
eigen haard is goud waard
zelfs al zit er geen plafond meer in
heeeeeeeeeel langzaam BQquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nu dansen op het verzoekje van Fan......toch maar niet, mij te warm.
Peter zei het vanmiddag goed, sop en kool.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat, ik rel nooit maar het moest me even van het hart.
En nu dansen op het verzoekje van Fan......toch maar niet, mij te warm.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat weet ik skattie hoef je niet eens te zeggen
Thanx dear maar reacties kun je shaken, stoer hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
Heb hier al geschreven dat ik het klasse van je vond dat je de dingen bij de naam noemde BQ .
En zat eigenlijk te wachten tot 1 van de mensen die jij noemde zo stoer zou zijn om te bellen.
Niet dus.
Of het moet nog komen.
Gert, ik zit nu al ergens in seizoen 4.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Alwéér uitzending!![]()
Peter is helemaal los.![]()
Maar zomergasten begint nu ook... gaat er nog iemand heftig klagen?
Seizoen 4... wow.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gert, ik zit nu al ergens in seizoen 4.
Waar moet ik naar kijken, welke fragment vond je nou zo leuk?
Daarmee gelijk maar even wijzend en jezelf schoon pratendquote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb hier al geschreven dat ik het klasse van je vond dat je de dingen bij de naam noemde BQ .
En zat eigenlijk te wachten tot 1 van de mensen die jij noemde zo stoer zou zijn om te bellen.
Niet dus.
Of het moet nog komen.
Yeah.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Seizoen 4... wow.![]()
Nou dan heb je dat fragment al gehad.
Het is niet "leuk", maar Nancy doet zéér vrijpostig aan 't eind van S03E07
Ehm, nee.....quote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Nix zo leuk als de Tiroler Holzburcherhumpsepumpse !!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah.
Top gewoon.
Dat kwam dus enorm bekend voor.
Een moeder die hem opeens flipt.
peter ik had eventjes het vrijdagavond gevoelquote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Nix zo leuk als de Tiroler Holzburcherhumpsepumpse !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |