Ga ik later deze week uitproberen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef Idioteque het volgende:
Ok, ik heb m'n eten op en heb volgens mij onthouden hoe het makkelijk open te maken is.
Ik scheur het zakje altijd gedeeltelijk open totdat je bijna bij het einde van perforatierand zit. Het zakje hou je dan met duim en wijsvinger vast precies onder het gedeelte waar de perforatierand ophoudt. Met je duim en wijsvinger van je andere hand hou je de bovenste rand vast op hetzelfde gedeelte. Met een beetje kracht scheur je het bovenste gedeelte dan van het onderste af.
Volgens mij werkt het zo. Ik had er vandaag in ieder geval ook geen problemen mee![]()
Succes!
Nee, te scheuren. Waardoor ik dus precies de perforatierand er afscheur en het zakje net zo dicht blijft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:14 schreef Inverted_World het volgende:
Net een maaltijd salade gegeten van de AH, die italiaanse.. maar, die zakjes gaan prima open hoor, ik snap serieus niet hoe je ze niet met je handen open kunt krijgen, probeerde je er op te slaan of zo?
Wat maar weer een bewijs is dat mensen niet goed zijn in prioriteiten bepalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Door geld te besparen op dat laatste, zijn al die eerder genoemde dingen juist mogelijk geweest
Sommige zakjes hebben geen perforatierand.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef Idioteque het volgende:
Ok, ik heb m'n eten op en heb volgens mij onthouden hoe het makkelijk open te maken is.
Ik scheur het zakje altijd gedeeltelijk open totdat je bijna bij het einde van perforatierand zit. Het zakje hou je dan met duim en wijsvinger vast precies onder het gedeelte waar de perforatierand ophoudt. Met je duim en wijsvinger van je andere hand hou je de bovenste rand vast op hetzelfde gedeelte. Met een beetje kracht scheur je het bovenste gedeelte dan van het onderste af.
Volgens mij werkt het zo. Ik had er vandaag in ieder geval ook geen problemen mee![]()
Succes!
Omg, ik had vandaag hetzelfdequote:Op zondag 27 juli 2008 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat moet toch makkelijker kunnen? Er zit nota bene een perforatierand op dat zakje, maar daar kun je niets mee!
Tjeempie, da's nog vervelender.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omg, ik had vandaag hetzelfde
Van die saus over mijn t-shirt en zelfs op mn broek
Ik werk btw @ AH! ik ga klagen namens TS en mijzelf
Vrijdag mag ik weer ARBEITEN!~!!!!!!!!!1`1quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, da's nog vervelender.
Laat maar weten wat AH zegt.
Tja, we kunnen nu eenmaal niet allemaal in die bevoorrechte positie verkeren..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:49 schreef Adelante het volgende:
Die Wendy heeft me daar een leuke job bij de AH
Het hangt er van af wat er met die rapporten gebeurt. Bij het gemiddelde bedrijf echter niet veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:09 schreef MaLo het volgende:
Met dit antwoord van Wendy Winkelmandjes ben je echt enorm verder geholpen, of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |