quote:Op zondag 27 juli 2008 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
TS is iemand die de hele dag achter pc zit en niks begrijpt van sociale dingen.
Ja, meiden vallen inderdaad op lelijke IT-studenten met lang haar en bandshirtsquote:Op zondag 27 juli 2008 15:26 schreef Juicyhil het volgende:
...en al helemaal niks weet wat meiden wel leuk vinden.
Doe toch maar het 2e, aangezien half FOK! er zo uitziet kan ik je steun goed gebruikenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de OP: Hey, terechte klacht.
Maar toen zag ik wie de TS was en dacht ik: Hmm, dat scharminkel weer.
Dus wat moet ik nu? Ik zit met een dilemma. TS weer eens lekker uit den tent lokken, of hem steunen in zijn klacht en langharige ICT boys afbranden?
opleiding: ICT Beheerderquote:Op zondag 27 juli 2008 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
TS is iemand die de hele dag achter pc zit en niks begrijpt van sociale dingen.
Hmm, zal ik dat maar doen dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:32 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Doe toch maar het 2e, aangezien half FOK! er zo uitziet kan ik je steun goed gebruiken
Kut, m'n koffiequote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
opleiding: ICT Beheerder
Raap me op!
!
!
Ik had een beetje het idee dat de TS van dat andere topic er ook een beetje zo uitzag als die fotoquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, zal ik dat maar doen dan?
Naja, wat valt er eigenlijk nog te zeggen over dat soort onderkruipsels? Ik weet het eigenlijk niet eens. Het enige wat ik doe als ik zo'n figuur zie lopen (of een hele kudde) is gewoon: "GNA GNA GNA".
.
Hallo, ik ben tenminste wel in totaal een uur elke dag onderweg naar het werk, dus ik heb tenminste nog een levenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
opleiding: ICT Beheerder
Raap me op!
!
!
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef NMY1 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft iedereen dat ? Is het in ? Is lang lelijk haar tegenwoordig zo hip dat je er mee mag showen ? Het is niet zo dat iedereen super mooi haar heeft. En zo verzorgd vind ik ook niet.
En dat shirt? Is het in om te laten zien dat je van een rare band houdt?
Klacht : het hele punt ontgaat mij en de dames vinden het ook niks.
Altijd achter je principes blijven staan, dus TS steunen. Anders ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de OP: Hey, terechte klacht.
Maar toen zag ik wie de TS was en dacht ik: Hmm, dat scharminkel weer.
Dus wat moet ik nu? Ik zit met een dilemma. TS weer eens lekker uit den tent lokken, of hem steunen in zijn klacht en langharige ICT boys afbranden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |