Heb je het al geprobeerd met een doekje het ervan af te halen?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef Tomm90 het volgende:
Ik heb sinds korte tijd een soort van vlek op mijn scherm. Hij zit bovenaan en heeft de vorm van een halve ovaal. En het rare is, hij word steeds groter! Ik heb echt geen idee waardoor dit komt en of dit nog onder de (media)markt garantie valt. Daar zal ik morgen achter aan bellen. Maar heeft iemand enig idee hoe dit heet? Het is een gelige vlek en het ziet er best apart uit
Het betreft een Acer P223w
Dank bij voorbaat,
Het is een lcd-monitor daarbij heeft een magneet geen invloed op het beeld, hooguit op de elektronica, maar dan krijg je andere symptomen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:12 schreef Leonos het volgende:
Staat er een geluidsbox in de buurt? Of een ander iets waar een magneet in kan zitten?
Dat is toch alleen zo met CRT's? Ik heb een Logitech x-530 speakerset. De front-speaker staat onder mijn scherm (het scherm staat op een verhoging).quote:Op zondag 27 juli 2008 17:12 schreef Leonos het volgende:
Staat er een geluidsbox in de buurt? Of een ander iets waar een magneet in kan zitten?
Dat was ik niet van plan. "Mijn scherm staat netjes in een computerkast dus het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat er ooit water bij is gekomen!" *kuch*quote:Op zondag 27 juli 2008 18:07 schreef Leonos het volgende:
Van dat water moet je uiteraard niet vertellen bij de Mediamarkt. Kan je fluiten naar je garantie
Dan mag je jouw monitor ook wel inruilenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Stephan123 het volgende:
Ik zie hem niet![]()
offtopic: Monique Smith
Bovenin, beetje aan de rechterkant.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Stephan123 het volgende:
Ik zie hem niet![]()
offtopic: Monique Smith
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |