Doe je voeten in een bak met water, altijd geschikt voor een "cooling down"quote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of welke pannekoek dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.
Mijn eerste en enige ban liep ik op toen het ook zo'n hete dag was. Ik ging veel te verhit op een binnenstormende mod met een grote mond inquote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of welke pannekoek dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.
Vermoedelijk teveel vrijheid, te weinig controle. Maar met dat werk krijgt hij nergens dat geld. Trek er maar 600 euro vanaf......quote:Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En het dan met zo'n salaris NOG een teringzooitje (naar mijn idee, ik ben een muts
daarin hoor) laten worden................
Inderdaad...........dit zal nog wel een stoartie gaan krijgen..quote:Op zondag 27 juli 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk teveel vrijheid, te weinig controle.
En door z'n lange staat van dienst denk ik dat hij alle recht van spreken heeft en zelfs zelf zijn klanten mag informeren over de gelopen gang van zaken en z'n vertrek. Bitter sweet.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
Mijn eerste en enige ban liep ik op toen het ook zo'n hete dag was. Ik ging veel te verhit op een binnenstormende mod met een grote mond in![]()
Voor het overige vind ik het ook maar een sneue zaak met dat schoonmaakbedrijfje. Die schrijver (die in elk geval zijn grammatica wel voor elkaar heeft) voelt zich duidelijk onrecht aangedaan, en dat kan ik me voorstellen.
Dat ben ik met je eens. Niks 'koekenbakker'.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
En door z'n lange staat van dienst denk ik dat hij alle recht van spreken heeft en zelfs zijn klanten mag informeren over de gelopen gang van zaken en z'n vertrek. Bitter sweet.
Het stomme was dat ik hem zaterdag voor het eerst van mijn leven op een fietsquote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
En door z'n lange staat van dienst denk ik dat hij alle recht van spreken heeft en zelfs zijn klanten mag informeren over de gelopen gang van zaken en z'n vertrek. Bitter sweet.
Zo is dat, wat een geneuzel zeg, die man staat in zijn volste recht om boos te zijn.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, vanaf nu ga je dus gewoon "vergaderen"
Zoiets kan ook zonder hele lage uitspraken te doen over de concurrent.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Niks 'koekenbakker'.
Oh wat lekker, suddervlees. Je maakt de atmosfeer in je huisje er alleen nog wel vochtiger mee hequote:Op zondag 27 juli 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, wat een geneuzel zeg, die man staat in zijn volste recht om boos te zijn.![]()
Wat voor dingen heb je gedaan dan? Ik heb net vlees gebakken, staat nu te sudderen en ik ben kleddernat.
Gadver, dat gedoe boven een warm fornuis.
Lekker hè, maar niet echt handig met dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Disana het volgende:
Oh wat lekker, suddervlees. Je maakt de atmosfeer in je huisje er alleen nog wel vochtiger mee he![]()
Okee:
afgewassen
beddegoed verschoond
onkruid tussen tegels gewied
oude kranten verzameld en in doos gedaan
poezen extra maaltijd gegeven (lekker nat)
waterijsje gegeten en alweer een Finimal genomen
Nou???
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets kan ook zonder hele lage uitspraken te doen over de concurrent.
Misschien spreek dit je dan nú ook aan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
Het is echt ijdele hoop om te denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit.
Ik heb ook een boek, maar ik kan me toch niet concentreren met deze warmte.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanonne, ik doe het je niet na met dit weer, chapeau.![]()
Ik zit de hele dag al in de tuin , schaduw uiteraard, mijn boek schiet al lekker op.
Want jij bent de concurrent?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
[..]
Misschien spreek dit je dan nú ook aan.![]()
Je snapt het vervolgens niet, jammer.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want jij bent de concurrent?![]()
Ik zou maar even wegblijven uit de zon.
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
Nog meer gezelligheid bij de post trouwens:
[ afbeelding ]
"haar lijfje is vel over been....en haar ogen staan dof van de voortdurende honger"
Hoe durf je dat zo in zo'n brief (met acceptgiro) te zetten...
DEMENTOR-EDIT: DIe brief dateert trouwens van 16 juli.....zeker ook uit afrika verzonden ?
Ik heb geen lage uitspraken gezien. Ik zie iemand die uit zijn hart spreekt en onrecht constateert, waarom zou ik aan zijn observaties (internetten, downloaden, de boel niet goed schoonhouden) twijfelen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets kan ook zonder hele lage uitspraken te doen over de concurrent.
Ga heen zeg, ik heb je letterlijk gequote.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
En als je me quote doe het dan goed, ik zei zo zit de wereld helaas in elkaar.
Dan zou ik de boel nog maar eens teruglezen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga heen zeg, ik heb je letterlijk gequote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |