abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60377594
Hey..
Ik heb dus via PC projecten van VDL een laptop besteld. een HP Pavilion DV9700.
Er werd op de keuzeformulier vermeld dat ie BlueRay en Lightscibe had.
Dus ik ging er van uit dat dit zo was en heb hem gekocht en gekregen en lightscribe gedownload en geinstaleerd.
Alleen nu blijkt dat ik helemaal geen Lightscribe heb. Maar wel BlueRay.
Ik heb hun nu gemaild en er werd vermeld dat BlueRay en Lightscribe niet met elkaar in 1 konden.
De Mail:
quote:
Geachte heer xxxxx,

Mijn collega *** heeft mij gevraagd om opheldering omtrent de lightscribe functie op uw computer.

Helaas moet ik u mededelen dat er een fout is gemaakt in de specificatie omschrijving van uw computer.

In de computer die u heeft besteld zit een dvd combi drive met Bluray. Deze combidrive ondersteunt geen lightscribe.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Accountmanager
Ik heb gevraagd om een goedmaker:
quote:
Goedendag.
Ik heb deze laptop gekocht o.a. omdat er werd vermeld dat deze LightScribe had.
En dat er nu ineens word vermeld dat ie het niet heeft vind ik ook niet kunnen.
Ik verwacht toch wel iets als een goed maker, want als er iets word vermeld dan verwacht ik het ook.
Groeten.
en toen kreeg ik deze bericht terug:
quote:
Geachte heer xxx

Wij betreuren het ook ten zeerste dat dit zo gelopen is.

Waar zit u zoal aan te denken als goedmaker?

Accountmanager
Tja, wat is mijn recht om te vragen..??
Een waardebon zou wel goed zijn.. Of cash?

Ik herriner me dat een vriend van me een LCD scherm had gekocht voor 1000 euro en miste ook een optie wat er wel bij vermeld stond.. Hij kreeg een tegoedbon van 100 eurii terug..

Thnx voor jullie hulp iig..

Mijn laptop:

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 27-07-2008 20:48:37 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 27 juli 2008 @ 14:26:33 #2
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60377651
ik vind dat je t n beetje gek speelt met je mailtjes, laat hun maar over de brug komen met iets . Dan haal je er veel meer uit. Maar helaas kan dat niet meer aangezien je verstuurde mails. Vind het ook niet heel erg netjes overkomen van je. Een mail met 3 zinnen neem je toch niet serieus als er een echte klacht is?
pi_60377723
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:26 schreef Apfel. het volgende:
ik vind dat je t n beetje gek speelt met je mailtjes, laat hun maar over de brug komen met iets . Dan haal je er veel meer uit. Maar helaas kan dat niet meer aangezien je verstuurde mails. Vind het ook niet heel erg netjes overkomen van je. Een mail met 3 zinnen neem je toch niet serieus als er een echte klacht is?
Dat dus.
  zondag 27 juli 2008 @ 14:35:27 #4
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60377785
ik denk zelf dat je helemaal niks krijgt. Zal vast wel ergens in de voorwaarde staan dat het onder voorbehoud van fouten is ofzo. Dus enige wat je kan doen is denk ik terugsturen
  zondag 27 juli 2008 @ 14:49:56 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60378024
Ik vind dat TS wel gelijk heeft en dat zijn mailtjes niet langer hoeven zijn. Hij is duidelijk en niet onbeleefd. Ik denk dat je wel iets kunt vragen in de trand van een bluetooth stick/printer/toetsenbord en muis/extra geheugen/externe HD/tegoedbon. Eurootje of 50 lijkt me prima
pi_60378048
Als je je eigen naam weghaalt, is het ook wel zo netjes om dat met de namen van alle anderen te doen.
  zondag 27 juli 2008 @ 14:52:33 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60378067
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef klipper het volgende:
Als je je eigen naam weghaalt, is het ook wel zo netjes om dat met de namen van alle anderen te doen.
Als of iemand daar slechter van wordt.

Maar TS...Vista!
  zondag 27 juli 2008 @ 14:57:19 #8
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60378152
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:49 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat TS wel gelijk heeft en dat zijn mailtjes niet langer hoeven zijn. Hij is duidelijk en niet onbeleefd. Ik denk dat je wel iets kunt vragen in de trand van een bluetooth stick/printer/toetsenbord en muis/extra geheugen/externe HD/tegoedbon. Eurootje of 50 lijkt me prima
onzin, hun moeten met voorstellen komen. Lekker makkelijk voor hun dit,

jij zegt A, hun vinden A teveel en zeggen B (wat voor hun veel goedkoper is), en jij gaat daar uiteindelijk mee accoord. Zo haal je er natuurlijk te weinig uit
  zondag 27 juli 2008 @ 19:44:45 #9
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_60382487
quote:
Goedendag.
Ik heb deze laptop gekocht o.a. omdat er werd vermeld dat deze LightScribe had.
En dat er nu ineens word vermeld dat ie het niet heeft vind ik ook niet kunnen.
Ik verwacht toch wel iets als een goed maker, want als er iets word vermeld dan verwacht ik het ook.
Groeten.
OMFG Denk je nu echt dat bedrijven mailtjes als deze serieus nemen. Kansloos. Volg eens een cursus brieven schrijven ofzo
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  zondag 27 juli 2008 @ 20:01:29 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60382757
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:57 schreef Apfel. het volgende:

[..]

onzin, hun moeten met voorstellen komen. Lekker makkelijk voor hun dit,

jij zegt A, hun vinden A teveel en zeggen B (wat voor hun veel goedkoper is), en jij gaat daar uiteindelijk mee accoord. Zo haal je er natuurlijk te weinig uit
Geen onzin, zij hoeven niks. Zij zouden met een voorstel kunnen komen. Als TS wil dat zij een voorstel doen, moet hij dat vragen. Maar als je mijn post nog eens goed leest zie je dat het daar helemaal niet over ging..en TS vroeg om adviezen wat te vragen. Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?

[ Bericht 4% gewijzigd door leolinedance op 27-07-2008 20:06:49 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 20:03:51 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60382793
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef FB14 het volgende:

[..]

OMFG Denk je nu echt dat bedrijven mailtjes als deze serieus nemen. Kansloos. Volg eens een cursus brieven schrijven ofzo
Teveel tijd steken in een brief die dezelfde inhoud heeft als een kort en bondig mailtje Natuurlijk moeten ze dit serieus nemen. Zelfs met taalfouten erin, jij weet toch ook wat TS zijn klacht is nu? Wat jij zegt is onzin dus.
pi_60382901
Extern e dvd-brander met lightscribe heb je al voor 5 tientjes. Ik zou een extra reepje geheugen vragen of zo....
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zondag 27 juli 2008 @ 20:15:07 #13
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_60382975
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Teveel tijd steken in een brief die dezelfde inhoud heeft als een kort en bondig mailtje Natuurlijk moeten ze dit serieus nemen. Zelfs met taalfouten erin, jij weet toch ook wat TS zijn klacht is nu? Wat jij zegt is onzin dus.
Je kunt een kort en bondig mailtje ook zakelijk en zonder fouten schrijven. Bedrijf is wel correct met hun emails en zal ook wel zien dat TS geen wonderlamp is dus dat ze hem makkelijk kunnen naaien.
pi_60383035
thnx.. ik zal vragen wat hun te bieden hebben..!!

En ja, waarom zou ik een lange brief schrijven..?? Ik ben gewoon kort en duidelijk.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zondag 27 juli 2008 @ 20:45:24 #15
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60383477
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:
thnx.. ik zal vragen wat hun te bieden hebben..!!

En ja, waarom zou ik een lange brief schrijven..?? Ik ben gewoon kort en duidelijk.
omdat je dan veel serieuzer genomen wordt en wellicht meer er uit kan halen
pi_60384602
wat een gezeur. TS is duidelijk, en het bedrijf laat zien bereid te zijn een goedmakertje te geven. Hij wordt dus heus wel serieus genomen.

TS, mij lijkt het het makkelijkst om iets te vragen (dingetje laten toesturen), ipv hen een bod te laten doen.
pi_60384735
Controleer voortaan ook eens op spelfouten... Je brief, ook al is hij zo kort, staat er bomvol mee. Maar als je straks die lange brief schrijft, en in elke zin staan drie spelfouten, maak je niet echt een goede, sterke indruk.
pi_60385636
Ik zou voor een betaling in natura gaan door de secretaresse van het bedrijf.

*Wel even vragen naar de leeftijd.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60385834
quote:
Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef Apfel. het volgende:

[..]

omdat je dan veel serieuzer genomen wordt en wellicht meer er uit kan halen
Liever kort en bondig dan lang van stof. Als iets in drie regels kan, waarom zou je dan drie pagina's gebruiken? Ik vind de taalfouten storender dan de lengte van de tekst.
pi_60385963
Cash geld zal je niet krijgen gok ik zo, dan eerder een tegoedbon te besteden bij hen. Dus kijk even of je daar ooit nog iets zal kopen.

En een externe brander met lightscribe lijkt me een mooie optie, je mist natuurlijk je lightscribe optie dus zo kunnen zij dit goedmaken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 28 juli 2008 @ 01:13:52 #21
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_60388534
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Light het volgende:

[..]

Liever kort en bondig dan lang van stof. Als iets in drie regels kan, waarom zou je dan drie pagina's gebruiken? Ik vind de taalfouten storender dan de lengte van de tekst.

Zoals ik al zei:

Je kunt een kort en bondig mailtje ook zakelijk en zonder fouten schrijven.
pi_60408079
Ik kreeg het volgende terug:
quote:
Goedemorgen,

Ik kan u voor ¤ 40,-- aan bonnen toekomen zodat u zelf de vrije keus heeft?

Met vriendelijke groet,

Luuk Bosloper
Accountmanager
Zal ik hiermee akkoord gaan..?? of heb ik meer te vragen.. (mijn recht?).
Ik had graag een nieuw router twv. 70 euri denk je dat ik dit ongestraft kan vragen..??
Quote van Tjabbo:
  maandag 28 juli 2008 @ 23:40:20 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60408135
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik kreeg het volgende terug:
[..]

Zal ik hiermee akkoord gaan..?? of heb ik meer te vragen.. (mijn recht?).
Ik had graag een nieuw router twv. 70 euri denk je dat ik dit ongestraft kan vragen..??
Gewoon nemen Vind ik trouwens erg netjes van ze
pi_60408169
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gewoon nemen Vind ik trouwens erg netjes van ze
heb ik niet recht op meer..??
Want ik neem aan, dat hun zo min mogelijk aan mij willen geven..?
Bijv dat ik recht heb op 100 euri, dat ze me maar 40 aanbieden..??
ja, sorry.. maar heb meer verstand van sleutelen dan van geld en rechten
Quote van Tjabbo:
  maandag 28 juli 2008 @ 23:56:02 #25
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60408422
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

heb ik niet recht op meer..??
Want ik neem aan, dat hun zo min mogelijk aan mij willen geven..?
Bijv dat ik recht heb op 100 euri, dat ze me maar 40 aanbieden..??
ja, sorry.. maar heb meer verstand van sleutelen dan van geld en rechten
Tuurlijk als jij hun de keuze laat dan blijven hun lekker laag ga jij nu vragen om 70 dan zullen ze dat denk ik niet doen. Ga jij zeggen (bij wijze van) 200,- dan zullen hun vragen denk ik of je accoord gaat met 85 ofzo iets (ik noem maar wat).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')