Ik heb gevraagd om een goedmaker:quote:Geachte heer xxxxx,
Mijn collega *** heeft mij gevraagd om opheldering omtrent de lightscribe functie op uw computer.
Helaas moet ik u mededelen dat er een fout is gemaakt in de specificatie omschrijving van uw computer.
In de computer die u heeft besteld zit een dvd combi drive met Bluray. Deze combidrive ondersteunt geen lightscribe.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Accountmanager
en toen kreeg ik deze bericht terug:quote:Goedendag.
Ik heb deze laptop gekocht o.a. omdat er werd vermeld dat deze LightScribe had.
En dat er nu ineens word vermeld dat ie het niet heeft vind ik ook niet kunnen.
Ik verwacht toch wel iets als een goed maker, want als er iets word vermeld dan verwacht ik het ook.
Groeten.
Tja, wat is mijn recht om te vragen..??quote:Geachte heer xxx
Wij betreuren het ook ten zeerste dat dit zo gelopen is.
Waar zit u zoal aan te denken als goedmaker?
Accountmanager
Dat dus.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:26 schreef Apfel. het volgende:
ik vind dat je t n beetje gek speelt met je mailtjes, laat hun maar over de brug komen met iets. Dan haal je er veel meer uit. Maar helaas kan dat niet meer aangezien je verstuurde mails. Vind het ook niet heel erg netjes overkomen van je. Een mail met 3 zinnen neem je toch niet serieus als er een echte klacht is?
Als of iemand daar slechter van wordt.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef klipper het volgende:
Als je je eigen naam weghaalt, is het ook wel zo netjes om dat met de namen van alle anderen te doen.
onzin, hun moeten met voorstellen komen. Lekker makkelijk voor hun dit,quote:Op zondag 27 juli 2008 14:49 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind dat TS wel gelijk heeft en dat zijn mailtjes niet langer hoeven zijn. Hij is duidelijk en niet onbeleefd. Ik denk dat je wel iets kunt vragen in de trand van een bluetooth stick/printer/toetsenbord en muis/extra geheugen/externe HD/tegoedbon. Eurootje of 50 lijkt me prima
OMFGquote:Goedendag.
Ik heb deze laptop gekocht o.a. omdat er werd vermeld dat deze LightScribe had.
En dat er nu ineens word vermeld dat ie het niet heeft vind ik ook niet kunnen.
Ik verwacht toch wel iets als een goed maker, want als er iets word vermeld dan verwacht ik het ook.
Groeten.
Geen onzin, zij hoeven niks. Zij zouden met een voorstel kunnen komen. Als TS wil dat zij een voorstel doen, moet hij dat vragen. Maar als je mijn post nog eens goed leest zie je dat het daar helemaal niet over ging..en TS vroeg om adviezen wat te vragen. Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:57 schreef Apfel. het volgende:
[..]
onzin, hun moeten met voorstellen komen. Lekker makkelijk voor hun dit,
jij zegt A, hun vinden A teveel en zeggen B (wat voor hun veel goedkoper is), en jij gaat daar uiteindelijk mee accoord. Zo haal je er natuurlijk te weinig uit
Teveel tijd steken in een brief die dezelfde inhoud heeft als een kort en bondig mailtjequote:Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef FB14 het volgende:
[..]
OMFGDenk je nu echt dat bedrijven mailtjes als deze serieus nemen. Kansloos. Volg eens een cursus brieven schrijven ofzo
Je kunt een kort en bondig mailtje ook zakelijk en zonder fouten schrijven. Bedrijf is wel correct met hun emails en zal ook wel zien dat TS geen wonderlamp is dus dat ze hem makkelijk kunnen naaien.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Teveel tijd steken in een brief die dezelfde inhoud heeft als een kort en bondig mailtjeNatuurlijk moeten ze dit serieus nemen. Zelfs met taalfouten erin, jij weet toch ook wat TS zijn klacht is nu? Wat jij zegt is onzin dus.
omdat je dan veel serieuzer genomen wordt en wellicht meer er uit kan halenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:
thnx.. ik zal vragen wat hun te bieden hebben..!!
En ja, waarom zou ik een lange brief schrijven..?? Ik ben gewoon kort en duidelijk.
Liever kort en bondig dan lang van stof. Als iets in drie regels kan, waarom zou je dan drie pagina's gebruiken? Ik vind de taalfouten storender dan de lengte van de tekst.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
omdat je dan veel serieuzer genomen wordt en wellicht meer er uit kan halen
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Light het volgende:
[..]
Liever kort en bondig dan lang van stof. Als iets in drie regels kan, waarom zou je dan drie pagina's gebruiken? Ik vind de taalfouten storender dan de lengte van de tekst.
Zal ik hiermee akkoord gaan..??quote:Goedemorgen,
Ik kan u voor ¤ 40,-- aan bonnen toekomen zodat u zelf de vrije keus heeft?
Met vriendelijke groet,
Luuk Bosloper
Accountmanager
Gewoon nemenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik kreeg het volgende terug:
[..]
Zal ik hiermee akkoord gaan..??of heb ik meer te vragen.. (mijn recht?).
Ik had graag een nieuw router twv. 70 euridenk je dat ik dit ongestraft kan vragen..??
heb ik niet recht op meer..??quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon nemenVind ik trouwens erg netjes van ze
![]()
Tuurlijk als jij hun de keuze laat dan blijven hun lekker laagquote:Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb ik niet recht op meer..??
Want ik neem aan, dat hun zo min mogelijk aan mij willen geven..?
Bijv dat ik recht heb op 100 euri, dat ze me maar 40 aanbieden..??![]()
ja, sorry.. maar heb meer verstand van sleutelen dan van geld en rechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |