Wat nog erger is is als de wijk niet eens hun wereld is maar hun pc, om via internet allemaal anime te kijken.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef NMY1 het volgende:
Ik bedoel, als je jong bent (en ook als je ouder bent, maar dan heb je meestal een gezinnetje) wil je toch eens zien wat er in de wereld nog meer te beleven is?
Van die mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest en denken dat hun wijk en hun simpele belevingswereldje 'de wereld' is
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:27 schreef Slarioux het volgende:
Vaak zijn het die mensen die de grootste bek hebben over europa, new york of wat dan ook
Dat zou dan voor elke topic-opener hier in KLB geldenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een kutklacht, ik zou maar eens hulp gaan zoeken als je hier mee zit
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:35 schreef Rikketik het volgende:
Jeetje he, mensen die niet denken zoals jij; wat moet dat een hel voor je zijn.
Waarvoor dank, dat zouden er meer moeten doen....quote:Op zondag 27 juli 2008 13:37 schreef Slappy het volgende:
Ik ken iemand op school die is nooit buiten Friesland geweest
En wat dan nog? Die mensen mogen misschien niet nadenken, maar ze hebben in elk geval wel lol op een camping in Bakkum. Terwijl jij met je messiascomplex ('mijn levensstijl is de beste en iedereen moet doen zoals ik') helemaal naar de achterlanden van Afrika moet afreizen om nog een beetje lol uit je vakantie te kunnen halen.quote:
Ook daar ben ik geweest ja, maar ook in Amerika, Aruba en Australiequote:Op zondag 27 juli 2008 13:43 schreef Drasss het volgende:
Scheelt natuurlijk als jij het buitenland, Ibiza, turkeye of Griekenland vindt.... Dat ik vind ik nog veel triester dan in je eigen landje blijven.
Dus volgens jou zijn mongooltjes ook gezegend omdat ze altijd blij zijn?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En wat dan nog? Die mensen mogen misschien niet nadenken, maar ze hebben in elk geval wel lol op een camping in Bakkum. Terwijl jij met je messiascomplex ('mijn levensstijl is de beste en iedereen moet doen zoals ik') helemaal naar de achterlanden van Afrika moet afreizen om nog een beetje lol uit je vakantie te kunnen halen.
Ik weet wel wie ik zou willen zijn.
Zoals?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:45 schreef N.icka het volgende:
Ik blijf ook graag in Nederland , genoeg te zien hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |