abonnement Unibet Coolblue
pi_61286232
Achja wel afwachtend inderdaad. Maar waarom aanvallend spelen en risico's nemen tegen een club met kwalitatief zeer goede voetballers. En als je 1-2 voorstaat is het logisch dat er wat meer naar achter wordt gevoetbald aangezien AZ ook de druk opvoert. Maar wel een verdiende overwinning gister.

Laat iedereen NAC maar weer lekker onderschatten dit jaar, dan staan we aan het eind van het seizoen gewoon weer bij de eerste zeven.
pi_61286880
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:20 schreef DutchieBre het volgende:
Ik hoop echt dat er een hele mooi strik om mevrouw Stam wordt gedaan !! Ik zal heel hard houdoe roepen naar hem als hij op zijn Eland stapt op weg naar Twente. Ik begrijp totaal niet wat ze in hem zien, maarja, wie weet zal hij daar wel de sterren van de hemel spelen.

NAC gewonnen van AZ. Lag het aan mij of leek dit verdacht veel op vorig seizoen ? Niet echt "bourgondisch", maar erg afwachtend. Wat ik al verwachtte lijkt nu ook wel weer uit te komen ten aanzien van AZ, ze zijn niets veranderd met vorig jaaat. Prachtig hoor dat deze "top" club vorig jaar ff een "sporadisch" minder jaar had, nee mensen, de 15 minutes of fame zijn door Alkmaar gewaaid en nu mogen ze weer net als iedere andere voetbalclub in Nederland hopen op wat mooie potjes voetbal met het liefst zoveel mogelijk puntjes.

En we zwaaien met z'n allen naar Louis !!
Maar dan heb ik er wel graag nog een speler bij die op veel posities uit de voeten kan...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61292494
ik ben al tevreden met de laatste aankoop. v/d Leegte is geen verkeerde aanloop, mits zonder blessures. Wie zou jij graag zien komen ? Jammer dat Vayrynen (hoe schrijf ik het ook alweer ) naar Heerenveen gaat, ik had hem graag gezien.
  maandag 1 september 2008 @ 22:23:00 #129
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_61306670
Ronnie Stam naar Twente. Moeten we, twentefans, hier blij mee zijn?
Hij gaat waarschijnlijk rechtsback spelen, vervanger van Wilkshire.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 1 september 2008 @ 22:29:14 #130
3455 Helsie
Proud to be
pi_61306954
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef 9christensen het volgende:
Ronnie Stam naar Twente. Moeten we, twentefans, hier blij mee zijn?
Hij gaat waarschijnlijk rechtsback spelen, vervanger van Wilkshire.
Ja, heel blij. Bedankt voor de ¤¤¤!
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_61307140
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef 9christensen het volgende:
Ronnie Stam naar Twente. Moeten we, twentefans, hier blij mee zijn?
Hij gaat waarschijnlijk rechtsback spelen, vervanger van Wilkshire.
Ik vind het niet echt een rechtsback, denk ook niet dat hij van het niveau is waar twente heen wilt.

Maar werkt wel altijd hard, maar om daar 2 miljoen + voor te betalen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61312656
Zo, voor dat geld Stam kopen, haha. Volgens mij kun je daar veel betere zaken mee doen. Mijn gevoel zegt "eindelijk is hij weg". Stam is de enige voetballer van NAC waar ik nooit iets in heb gezien en waar ik me continu aan ergerde. Basta, dat vehaal is afgelopen.

Ik kan nu met een gerust hart het vliegtuig in stappen naar Spanje, ik zal Madrid (zowel Real als Ateltico) attent maken op een koopje bij Twente .

Hasta la semana proxima !
pi_61313536
Briljant, meer dan 2 miljoen voor Stam.
Ook goed dat er niks overhaast voor in de plaats is gehaald.
- NAC Breda -
pi_61313808
2.5 miljoen vangen voor Stam lijkt me niet verkeerd!!
Mooi wat geld om in de winter te shoppen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61314210
In principe hoeven we niet te shoppen, we hebben eigenlijk al een boel goede middenvelders:
de Graaf, Kwakman, Feher, Gorter, Enric, Reuser en Gilissen
- NAC Breda -
pi_61314354
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:19 schreef Ritchie het volgende:
In principe hoeven we niet te shoppen, we hebben eigenlijk al een boel goede middenvelders:
de Graaf, Kwakman, Feher, Gorter, Enric, Reuser en Gilissen
De Graaf is ook vaak niet fit, Gorter en Enric zijn nog jong en Gilissen vind ik nog niet goed genoeg.
Kwakman moet zich natuurlijk nog bewijzen op eredivisie niveau...

Je vergeet van der leegte overigens .

Zou er toch nog graag een allround middenvelder bij hebben eerlijk gezegd, een paar blessures en je hebt toch wel een minder middenveld.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61314728
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:30 schreef Superheld het volgende:

[..]

De Graaf is ook vaak niet fit, Gorter en Enric zijn nog jong en Gilissen vind ik nog niet goed genoeg.
Kwakman moet zich natuurlijk nog bewijzen op eredivisie niveau...

Je vergeet van der leegte overigens .

Zou er toch nog graag een allround middenvelder bij hebben eerlijk gezegd, een paar blessures en je hebt toch wel een minder middenveld.
Eens, daarom is het lomp dat ze Ammi weg hebben gedaan.
En idd, vd leegte is er ook nog.
- NAC Breda -
pi_61315054
En die Prat is toch ook een middenvelder?
pi_61315392
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En die Prat is toch ook een middenvelder?

Enric Vallès Prat
- NAC Breda -
pi_61318702
Middenveld ook niet flink bezet inderdaad. Féher vervangt Elshot als rechtsback (overigens zeer goed afgelopen zondag) Gilissen, Gorter schieten te kort. Enric is afwachten...

Maar goed, genoeg mogelijkheden voor Maaskant om hier en daar te switchen. Geen overhaaste beslissingen genomen.

Overigens vond ik Stam als linksback een tijd terug altijd vrij aardig spelen. Vond hem als verdedigende middenvelder toch tekort schieten. Aardig voetballertje, maar absoluut niet meer dan dat... vandaar dat de twee miljoen ook een aardig bedrag is voor NAC.
pi_61320419

Stam in een bekende pose.
pi_61346260
Tevens het vermelden waard.
Maaskant houd hem bij de zijlijn tegen en stuurt hem terug om ook te supporters te gaan bedanken. Ronnie loopt terug, kijkt stiekem eens achterom, ziet dat Maaskant de andere kant op kijkt en Ronnie besluit toch maar snel de kleedkamer in te duiken.

Overigens ik ken Ronnie (en zijn pa natuurlijkt ook) uit hun PCP tijd en toen was hij best oke. Toch ergens iets mis gegaan in de begeleiding denk ik
Blijf het als NAC-fan zijnde wel jammer vinden dat hij weg is, werd volgens mij toch door veel supporters onderschat.
pi_61356287
quote:
Dagboek van een last-minute-transfer
De overgang van Ronnie Stam van NAC naar FC Twente.

Ronnie Stam glipte net voor het sluiten van de deur van de transfermarkt nog naar binnen bij FC Twente. Wat gebeurde er allemaal op die bizarre laatste dag? En de dag erna? De last-minute-transfer bekeken door de ogen van Stam en zijn zaakwaarnemer.

Maandag 10.00 uur. Ronnie Stam heeft de overwinningsroes van NAC op AZ nog in zijn hoofd zitten als hij wordt gebeld door zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. "Hij vertelde me dat Twente weer contact had gezocht met NAC, maar dat de gesprekken nogal moeizaam verliepen", vertelt Stam. "Het werd ons al snel duidelijk dat NAC van mening was dat Twente niet genoeg had geboden." De transfer – waar de speler zo naar snakt - staat op losse schroeven, beseffen alle partijen.

Maandag 14.00 uur In een uiterste poging de transfer alsnog vlot te trekken, hebben Stam en Dekker een gesprek op het stadion met de clubleiding van NAC. De zaakwaarnemer en de speler leggen de directie enkele opties voor, maar het resultaat is hetzelfde: voor het bedrag dat Twente op tafel heeft gelegd, mag Stam niet naar Enschede. Stam: "Ik weet nog dat ik bij het afscheid tegen Chiel zei: 'Nou volgend jaar beter'. Ik ben naar mijn ouders gereden en heb ze verteld dat het niet doorging."

Maandag 21.00 uur Ronnie Stam is thuis als hij een telefoontje krijgt van Chiel Dekker. "Ik vertelde hem dat hij direct in de auto moest stappen en naar mijn kantoor in Amsterdam moest komen, omdat de clubs weer aan het onderhandelen waren", zegt Dekker. "Op dat moment had ik voor het eerst het gevoel dat het zou gaan lukken." Stam heeft niet veel tijd te verliezen, omdat alle formaliteiten – inclusief alle handtekeningen - voor twaalf uur op het bondsbureau in Zeist moeten zijn. "Ik ben als een speer naar Amsterdam gereden, want je zult maar in een file terechtkomen. Tot overmaat van ramp waren er nog wel enkele wegopbrekingen. Ik geloof dat ik rond half elf bij Chiel op kantoor was." Voor Stam is het grote wachten dan begonnen. De partijen zitten niet met elkaar om de tafel, maar voeren de onderhandelingen vanuit Enschede, Breda en Amsterdam per telefoon. Een beetje ruis op de lijn en het hele verhaal is over.

Maandagavond 23.30 uur Ronnie Stam en Chiel Dekker schudden elkaar in Amsterdam de hand. Omdat Stam en Dekker van een bepaald percentage van de transfersom afzien, is de zaak vlak voor middernacht plots in een stroomversnelling gekomen. "Ik vond dat ik ook moest laten zien, dat ik heel graag naar Twente wilde", legt Stam zijn handelwijze uit.

Maandagavond 23.59 uur De laatste en allesbepalende faxen gaan de deur uit. De handtekeningen zijn gezet. Zowel in Enschede, Breda als in Amsterdam. Stam is de komende vier jaar speler van FC Twente.

Dinsdagavond 18.00 Ronnie Stam maakt bij de presentatie in de Grolsch Veste een opgeluchte indruk. Net als Chiel Dekker en Joop Munsterman. Zowel de zaakwaarnemer als de voorzitter van Twente zegt dat ze zo'n late transactie nog niet eerder hebben meegemaakt. En Stam? Die ontvangt met een trotse glimlach het shirt met nummer 8. Na 23 jaar Breda en na zes jaar NAC is hij sinds dinsdag 0.01 uur speler van Twente. "Het lijkt me duidelijk dat Twente een stap hoger is", zegt hij.
Trouwens, het transfergeld is ruim 1,5 miljoen en niet de 2,5 miljoen die ik hier lees.
Twente heeft het geld van Wilkshire minus de aflossing aan de gemeente betaald aan NAC en dat is zo'n 1,5-1,8 miljoen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:07:36 #144
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_61406653
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:32 schreef Ritchie het volgende:
Briljant, meer dan 2 miljoen voor Stam.
Ook goed dat er niks overhaast voor in de plaats is gehaald.
Precies. Geen paniekaankopen een half uur voor sluitingstijd.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_61550565
En zet die stoetljes maar weer terug:





Bron, DeRat
- NAC Breda -
pi_61553280
Tja ook zoiets....

Is dat nou aan nac te wijten of de gemeente?
pi_61566979
Dat krijg je ervan als je al stoeltjes gaat verwijderen zonder bouwvergunning. Dan gaat de gemeente op haar strepen staan...
pi_61597843
Geen bier morgen. Tegenvaller.
pi_61598584
Zal de sfeer niet ten goede doen. Maar scheelt mij weer munten kopen.
- NAC Breda -
pi_61598604
Leuk dat spandoek voor Lurling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')