Is dat speciaal voor klapjosties die niet weten hoe ze een stofzuiger moeten gebruiken?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:56 schreef Vendris het volgende:
dat is kut, ik zou iig naar carglass gaan om dat glas op te laten ruimen en het niet zelf gaan doen, carglass heeft hier speciale mensen en apparatuur voor.
succes ermee!
Als jij maanden later nog glas tegen wilt komen, vooral zelf doen!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:01 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Is dat speciaal voor klapjosties die niet weten hoe ze een stofzuiger moeten gebruiken?
Of een auto.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:47 schreef 2609 het volgende:
lekkere vader van je vriendin dan kan ie zelf geen radio betalen
ze hebben wel een auto, maar die staat bij de garage omdat de achterklep niet meer open kan.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:26 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Of een auto.
Een vader zonder auto
Wat moet je met een meisje uit zoeen arm gezin.
Die domme meisjes zijn het makkelijkstquote:Op zondag 27 juli 2008 12:26 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Of een auto.
Een vader zonder auto
Wat moet je met een meisje uit zoeen arm gezin.
Een leenauto's kennen ze daar nog niet?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:39 schreef gateway het volgende:
[..]
ze hebben wel een auto, maar die staat bij de garage omdat de achterklep niet meer open kan.
Conclusies trekken zonder de feiten te kennen is niet sneu?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Die domme meisjes zijn het makkelijkst![]()
Maar een dom meisje als vast vriendin is tja... vrij sneu
telefoon haal ik er normaal ook altijd uit..... Frontje dat zit er meestal wel in, mjah....quote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom mensen nog steeds hun radio + frontje + gsm in de auto laten liggen. Tuurlijk is het geen vrijbrief om dan maar in te breken, maar handig is anders.
Dat kun je niet verwachten in een land die zo tolerant omgaat met criminelen. De pakkans is klein, de straf is laag.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:35 schreef gateway het volgende:
[..]
telefoon haal ik er normaal ook altijd uit..... Frontje dat zit er meestal wel in, mjah....
Ze hebben gewoon uit andermans auto te blijven!
is in het buitenland gebeurt he (DLD)quote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kun je niet verwachten in een land die zo tolerant omgaat met criminelen. De pakkans is klein, de straf is laag.
Misdaad loont niet, behalve in Nederlandquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kun je niet verwachten in een land die zo tolerant omgaat met criminelen. De pakkans is klein, de straf is laag.
Dikke kwekerij onder je huis...quote:Op zondag 27 juli 2008 15:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misdaad loont niet, behalve in Nederland
hou nou je bek jonguhquote:
quote:
Ik stuur dadelijk mijn maatjes van Vinkuhslag achter je aan. Kankahlijahquote:
We staan klaar junge... denbosch zuid...quote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik stuur dadelijk mijn maatjes van Vinkuhslag achter je aan. Kankahlijah
Je diefstalschade wordt normaal gesproken gedekt voor wa+. Je voorruit vervangen gaat wel een eigen risico kosten (100 of 200 euro).quote:Op zondag 27 juli 2008 11:53 schreef gateway het volgende:
* Ruit wordt denk ik gewoon vervangen door een 2dehandse
* ja frontje zat er nog in
* glas opruimen laten doen? nee hoor, meeste is al weg, en de rest gaat wel in de stofzuiger, en ja, wat boejt het nou dat ik maanden later nog glas vindt?
En de verzekering belt morgen terug, moest een alarmnummer van hun bellen, die hebben de gegevens opgenomen, en ik wordt morgen dan teruggebeld.......
Als ze compleet de ruit willen vergoeden, dan vraag ik of ze ook de voorruit willen vervangen (zitten 2 sterretjes in en een barst) en ik ben WA+ verzekerd, das voor carglass dan 1 doen
bladiebla.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:41 schreef dahei het volgende:
Je voorruit vervangen gaat wel een eigen risico kosten (100 of 200 euro).
niet dus. Ruitschade eigen risico 150 euro, tenzij via carglass dan 75 euro.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:41 schreef dahei het volgende:
[..]
Je diefstalschade wordt normaal gesproken gedekt voor wa+. Je voorruit vervangen gaat wel een eigen risico kosten (100 of 200 euro).
Vergeet niet dat sterretjes wel gratis gerepareerd worden en dat een nieuwe voorruit normaal gesproken honderden euro's kost. Zoveel kost WA+ toch niet meer dan WA?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:19 schreef gateway het volgende:
[..]
niet dus. Ruitschade eigen risico 150 euro, tenzij via carglass dan 75 euro.
Voor de radio enzo ben ik niet achter gekomen, ik stuur gewoon alles op en ik zie het wel. maar ben er alwel achter dat het die paar euro in de maand die het extra kost haast niet waard is (ok, tenzij er meer gejat wordt, of je hele auto, da krijg je nog de dagwaarde terug.... Of aanrijding met wild, das dan ook vergoed enzo....)
Kan dat tegenwoordig dan?quote:
kunnen ze beter die ruit meenemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:39 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig dan?![]()
TS die spullen in de auto laat liggen. Ze slaan de nog ruit in voor een balpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |