Haha, treffende vergelijking! Ik heb er verder ook niet echt een verklaring voor. Misschien is het een minder specifiek geurtje dan bijvoorbeeld Shalimar, waardoor het, gecombineerd met goede marketing en een soort sneeuwbaleffect van groeiende naamsbekendheid en reputatie, zo'n breed publiek aanspreekt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef W1ZZ het volgende:
Volgens Turin is alles van nu minder dan vroeger, als we daarnaar moeten luisterenVoor die tijd was No5 ongetwijfeld revolutionair maar in die tijd zijn er wel meer revolutionaire en imo veel betere geuren uitgebracht (Guerlain Jicky, Shalimar, Mitsouko, L'heure bleu; Penhaligon's Hammam Bouquet, Blenheim Bouquet; Coty Chypre; Houbigant Fougère).
Wat maakt nou dat Chanel No5 de onbetwiste nummer één is wat populariteit betreft? Chanel No5 is de coca-cola van de parfumwereld: bijna iedereen heeft er wel van gehoord of het gebruikt of geroken.
Steerquote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Over Bulgari gesproken, morgen ga ik weer eens uit eten met dat meisje van een paar maanden geleden (van Terre d'Hermès) wat na 2x gezellig uitgaan blijkbaar beide keren van haar kant geen date bleek te zijn.![]()
![]()
Ik zat te denken aan twee spraytjes Dior Homme, en misschien nog 1 spraytje Bulgari PH voor de citrus/peper kick erbij. Ik vind de combi echt lekker. Andere optie is Gucci PH of L'Air du désert Marocain.
Wat zouden jullie doen? De bedoeling is om haar toch op mij te laten vallen zodat ik haar weer keihard kan dumpen.![]()
Ik zou er niet teveel over nadenken en gewoon opdoen waar je op dat moment zin in hebtquote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Over Bulgari gesproken, morgen ga ik weer eens uit eten met dat meisje van een paar maanden geleden (van Terre d'Hermès) wat na 2x gezellig uitgaan blijkbaar beide keren van haar kant geen date bleek te zijn.![]()
![]()
Ik zat te denken aan twee spraytjes Dior Homme, en misschien nog 1 spraytje Bulgari PH voor de citrus/peper kick erbij. Ik vind de combi echt lekker. Andere optie is Gucci PH of L'Air du désert Marocain.
Wat zouden jullie doen? De bedoeling is om haar toch op mij te laten vallen zodat ik haar weer keihard kan dumpen.![]()
Klinkt goed, wel meer goede dingen over gehoord, maar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:29 schreef Mr.G het volgende:
Frederic Malle - Carnal Flower is echt een aanrader![]()
De noten zijn exotisch: Bergamot, Melon, Eucalyptus, Ylang Ylang, Salycilates, Jasmine, Tuberose absolute, Orange Blossom absolute Coconut,White Musks.
De longetivity bij deze geur is aanzienlijk beter dan Bigarade maar nog steeds niet echt goed, gewoon acceptabel.
De geur valt het beste te omschrijven als --->![]()
En dat voor een geur met 'Flower' in de titel. Subtiel, complex en indrukwekkend.
Helaas wel erg aan de prijs: 135e voor 50ml en 200e voor 100ml.
Pencil shavings en een hele leuke avond. Ben net terug.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Stereo, wat is 't uiteindelijk geworden?
Ik weet niet precies waar in R'dam, maar ik heb nog nooit een winkel meegemaakt waar je niet zonder te betalen wat parfum mocht proberen hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 00:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En wat vinden onze kenners van burberry beat.![]()
On-topic:
Ik zou best wel mona di orio willen proberen maar waar zou ik dat in omgeving rotterdam kunnen doen zonder dat ze me raar aankijken als een 16 jarige jongeman de winkel binnenstapt (en ik moet betalen om te proberen)
Oeh gewaagd, goed om te horen!quote:Op woensdag 3 september 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pencil shavings en een hele leuke avond. Ben net terug.
http://www.basenotes.net/ID26126901/positivereviews.htmlquote:Op woensdag 3 september 2008 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
PH II is zooooo ijsthee
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=gucci+pencil+shavings&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Skins in de Van Oldenbarneveltstraat.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En wat vinden onze kenners van burberry beat.![]()
On-topic:
Ik zou best wel mona di orio willen proberen maar waar zou ik dat in omgeving rotterdam kunnen doen zonder dat ze me raar aankijken als een 16 jarige jongeman de winkel binnenstapt (en ik moet betalen om te proberen)
Ja, en het woord 'pencil' dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
http://www.basenotes.net/ID26126901/positivereviews.html
Het woord wood valt even vaak als het woord tea in deze reviews![]()
(nuttige discussie dit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |