quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef W1ZZ het volgende:
Hihi, ik zal de obvious jokes over farfallus en jouw stokje maar achterwege laten. Maarre mooi, turn her over to the dark side!
Als een lekker ding op je af komt lopen en hij loopt je voorbij, verwacht je dan niet 'iets' waanzinnigs te ruiken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik weet niet echt wat ik er over moet zeggen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:51 schreef W1ZZ het volgende:
Dat heb ik eerlijk gezegd nooit met vrouwen, zo'n zweetlucht. Dat is volgens mij iets waar mannen patent op hebben. Wat ik wel soms doe als spelletje is iemand van een afstand spotten en dan gokken wat voor (soort) geur ze op hebben. Meisjes van 14 iets fruitigs bijv. Meisjes die iets teveel tijd aan hun uiterlijk besteden vaak Chanel Chance bijv.
Als een vrouw geen geurtje op heeft is dat wel altijd een teleurstelling for some reason.
Mochten jullie twijfels hebben, doe deze testquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal gaylords hier, lieve help.
OMG , je eerlijkheid siert jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef W1ZZ het volgende:
Jje bent welkom om mee te discussiëren! Sommige mannen hier (okee, alleen ik geloof ik) dragen ook wel eens vrouwengeuren.
quote:Likelihood of you being FEMALE is 35%
Likelihood of you being MALE is 65%
Want in dat geval zou ik eerder voor Roses Petals gaan eigenlijk.quote:For me, Black Aoud contains more aoud (and is thus edgier) while Aoud Roses Petals has more… well, roses
Oeh ik lees er nu wat recensies van en die klinkt ook goed! Lees hier dat ie naar chocola en rozen ruiktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
in Rome had ik Red Aoud geprobeerd. Da's Aoud met aardbeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |