abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60827263
Hihi, ik zal de obvious jokes over farfallus en jouw stokje maar achterwege laten. Maarre mooi, turn her over to the dark side!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_60827312
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef W1ZZ het volgende:
Hihi, ik zal de obvious jokes over farfallus en jouw stokje maar achterwege laten. Maarre mooi, turn her over to the dark side!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:32:22 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60827356
Ja, ik denk, waar blíjft ze, maar daar ben je al.

F5-queen.
Confidence through competence
pi_60827441
is dit men only ?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:36:18 #155
55709 Stereotomy
pi_60827457
Allemaal gaylords hier, lieve help.

Nee, maar op de een of andere manier is het bij geuren zo dat vrouwen er minder over willen praten.
pi_60827651
Jje bent welkom om mee te discussiëren! Sommige mannen hier (okee, alleen ik geloof ik) dragen ook wel eens vrouwengeuren.
pi_60827666
Ja ik weet niet echt wat ik er over moet zeggen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:45:37 #158
55709 Stereotomy
pi_60827687
Nee hoor, ik had Carnation van Mona di Orio op laatst en bovendien is heel eerlijk gezegd Bulgari The Vert meet vrouwelijk dan mannelijk.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:46:47 #159
55709 Stereotomy
pi_60827717
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik weet niet echt wat ik er over moet zeggen
Als een lekker ding op je af komt lopen en hij loopt je voorbij, verwacht je dan niet 'iets' waanzinnigs te ruiken?

Dat heb ik bij mooie vrouwen wel altijd. Dan zie je zo iemand aan komen lopen, voorbij komen, en dan snuif ik altijd op wat ze op heeft. Heel soms is dat zure zweetlucht en dat is zo'n afknapper.
pi_60827812
Dat heb ik eerlijk gezegd nooit met vrouwen, zo'n zweetlucht. Dat is volgens mij iets waar mannen patent op hebben. Wat ik wel soms doe als spelletje is iemand van een afstand spotten en dan gokken wat voor (soort) geur ze op hebben. Meisjes van 14 iets fruitigs bijv. Meisjes die iets teveel tijd aan hun uiterlijk besteden vaak Chanel Chance bijv.

Als een vrouw geen geurtje op heeft is dat wel altijd een teleurstelling for some reason.
pi_60827877
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:51 schreef W1ZZ het volgende:
Dat heb ik eerlijk gezegd nooit met vrouwen, zo'n zweetlucht. Dat is volgens mij iets waar mannen patent op hebben. Wat ik wel soms doe als spelletje is iemand van een afstand spotten en dan gokken wat voor (soort) geur ze op hebben. Meisjes van 14 iets fruitigs bijv. Meisjes die iets teveel tijd aan hun uiterlijk besteden vaak Chanel Chance bijv.

Als een vrouw geen geurtje op heeft is dat wel altijd een teleurstelling for some reason.
pi_60827999
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal gaylords hier, lieve help.
Mochten jullie twijfels hebben, doe deze test

PF, ben je Stella McCartney fan? Wel eens wat van haar geurtjes geprobeerd?
pi_60828052
Nee nooit geroken.
Chanel Chance is mijn favoriete geurtje nu
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:04:43 #164
55709 Stereotomy
pi_60828088
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

lol
pi_60828111
Schiet lekker op met jou LKS:

Likelihood of you being FEMALE is 50%
Likelihood of you being MALE is 50%

donderdag 14 augustus 2008 @ 16:06:46 #166
55709 Stereotomy
pi_60828140
^^ bij mij ook.
pi_60828211
Likelihood of you being FEMALE is 48%
Likelihood of you being MALE is 52%

Ik ben met fotofinish de mannelijkste hier

donderdag 14 augustus 2008 @ 16:10:42 #168
55709 Stereotomy
pi_60828252
LKS

Zo, ik veruit de gay'ste.
pi_60828317
Het bewijs lift op tafel
pi_60828337
Heb je die wel allemaal apart bewaard? Ik heb trouwens van de SL winkel in Parijs toen ik om een monster Iris Silver Mist vroeg zo'n kaartje waar ze wat opgesprayd hadden in een plastic zakje opgestuurd gekregen
pi_60828340
Hoe heb je die strips apart van elkaar thuis gekregen vanuit A'dam trouwens?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:13:32 #172
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60828345
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:44 schreef W1ZZ het volgende:
Jje bent welkom om mee te discussiëren! Sommige mannen hier (okee, alleen ik geloof ik) dragen ook wel eens vrouwengeuren.
OMG , je eerlijkheid siert je
Heb niets tegen een lekker geurtje op z'n tijd ; maar er 8 topics als man kunnen over vol lullen ...
Ben je misschien een kapper ?
Van mannengeuren heb ik niet echt een favoriet , misschien het klassieke Chrome, of een of andere CK; maar vrouwen met Ultraviolet van Paco Rabanne (?) ruik ik uit de duizend en hebben meteen een streepje voor
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_60828360
GayMTA
pi_60846676
quote:
Likelihood of you being FEMALE is 35%
Likelihood of you being MALE is 65%

Ik had laatst Sandflowers van Montale getest en ik ben er niet kapot van. Een heel erg droge geur met een zuurtje. Binnenkort nog maar eens proberen om te kijken of er nog iets zinnigers over te zeggen valt. Ben momenteel verkouden..

Qua vrouwen geuren heb ik ook enkele duidelijke favourieten:

- Chanel Coco Mademoiselle
- Bulgari Omnia Crystalline
- YSL Paris
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:52:42 #175
55709 Stereotomy
pi_60848490
De Omnia Crystalline (de witte toch?) rook ik niet. Ik vind de paarse lekker, de Omnia Amesthyste. De originele Omnia (bruin) is een oriental die een beetje buiten de boot valt.

Oh en de plastic fles is zo tacky als wat.
pi_60849707
Die witte inderdaad. Mijn vriendin rook hem ook amper. Op mijn huid doet de geur het wel redelijk.

Eensch over de fles.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:59:13 #177
55709 Stereotomy
pi_60857392
Ik heb net Versace Black Jeans binnen

en...

... ik snap hem niet. Hij voelt heel goedkoop aan, ik ruik vooralsnog geen tar note en de verpakking is.... eh... Tokkie-achtig.

Ik ben in de war.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:04:07 #178
55709 Stereotomy
pi_60857545
Wacht... wacht.... jaaa, ik ruik een Poor Man's Rive Gauche PH!!

Wat is dit, scheerschuim voor 15-jarigen?

ik ben vooralsnog niet heel enthousiast
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:19:25 #179
55709 Stereotomy
pi_60858013

Middle Notes is *exactly* Rive Gauche PH. Beetje het barbasol-scheerschuim effect. We wachten af wat de Basenotes gaan brengen.
pi_60858548
Ik vind eerlijk gezegd de kleuren van de verpakking wel mooi bij elkaar kloppen, dat geel/wit/rood/zwart. Het zwart is wel een beetje dof da's dan weer jammer. Inmiddels toch wel tevreden met de geur?

Ik heb vandaag m'n 50ml flesje Lorenzo Villoresi binnengekregen en daar ben ik top tevreden over. Lekker ouderwets

vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:43:27 #181
55709 Stereotomy
pi_60858656
Welke LV is dat?

Nouja, de geur is op zich niet heel slecht hoor, want het is gewoon een kopie van Rive Gauche PH. Maar dan denk ik: koop dan Rive Gauche PH. Die fles staat dan ook veel leuker tussen die andere flessen, terwijl ik deze een beetje achterin moet verstoppen en L'Instant en Floris Santal ervoor moet zetten om het uit beeld te houden.
pi_60858890
Je weet wel dat Black Jeans uit 1997 is en Rive Gauche PH uit 2003?

Dit is Garofano, (tijdje geleden al gemeld dat ik een vriend van me had gevraagd het uit de States mee te nemen en dat is nu eindelijk aangekomen. Zoals verwacht ruikt ie toch weer net ietsje anders dan uit het monster. Gelukkig niet op een verkeerde manier - lijkt alsof het monster wat lineairder was, deze heeft meer ontwikkeling.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:58:47 #183
55709 Stereotomy
pi_60859028
Oh, dus Black Jeans is origineel!

Enne...

?
pi_60859122
Gefeliciteerd met je originele geur!

Garofal0 is een pastamerk, garofano is Italiaans voor anjer en dat is ook het hoofdbestanddeel van deze geur. Wel een mooie vrouw trouwens!
pi_60860002
Heb vandaag Aoud Roses Petals van Montale op, denk dat dit wel een serieuze kandidaat is voor mijn najaar/winter aankopen. Alleen na de opmerking van W1ZZ laatst over Black Aoud moet ik die nog wel even proberen ter vergelijking.

Klopt wat in deze BN recensie staat een beetje W1ZZ?
quote:
For me, Black Aoud contains more aoud (and is thus edgier) while Aoud Roses Petals has more… well, roses
Want in dat geval zou ik eerder voor Roses Petals gaan eigenlijk.

Zijn er nog andere Montales die het proberen waard zijn? Mr G, jij had er toch ook een paar geprobeerd?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:40:24 #186
55709 Stereotomy
pi_60860017
in Rome had ik Red Aoud geprobeerd. Da's Aoud met aardbeien.
pi_60860105
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
in Rome had ik Red Aoud geprobeerd. Da's Aoud met aardbeien.
Oeh ik lees er nu wat recensies van en die klinkt ook goed! Lees hier dat ie naar chocola en rozen ruikt

Jij vond 'm iig wel lekker ruiken dus?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:47:23 #188
55709 Stereotomy
pi_60860153
Nou, het was in ieder geval candy-zoet op mijn strip. Heb er verder niet veel aandacht aan besteed omdat ik nog 15 andere geuren wilde uitproberen. Dus het kan zijn dat die later minder zoet wordt.
pi_60860190
Ik geloof dat ik binnenkort even richting Skins moet. Montale stond gewoon in de winkel in Groningen toch W1ZZ?
pi_60860298
Yep idd. Ze hebben iig ARP en BA, of ze ook RA hebben weet ik niet zeker. Ik heb van allebei een monster en ik zou eerder voor BA gaan. ARP is met minder A en zoeter (minder droog vooral).
pi_60860423
Dan klinkt het alsof ARP meer mijn ding is, maar eerst maar eens proberen en vergelijken dan.
pi_60860467
Wat wel vervelend is trouwens is dat ze alleen 100ml flessen hebben (ook in de webwinkel). Voor 50ml moet je een andere bron vinden.
pi_60860537
Ik zag het idd

Oh nog een vraagje, is L'artisan Parfumeur ook aanwezig in de vestiging in Groningen?
pi_60860689
Een stuk of vier maar - iig Fou d'Absinthe maar verder weet ik 't niet. In A'dam hebben ze wel de hele lijn.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:26:15 #195
55709 Stereotomy
pi_60860868
Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed Creed

Ben weg voor het weekend, doei.
pi_60889909
Vandaag van Skins drie monsters binnengekregen:

Etat Libre d'Orange - Jasmin et Cigarettes
Aan het begin een vrij synthetisch ruikende jasmijnnoot, beetje zoals het begin van Hammam Bouquet. Die zakt heel gauw weg en dan verschijnt een bloemige asbak, heel vreemd. Dezelfde vreemdheid als Secretions Magnifiques die ik als latex interpreteer. Wel getemder (draagbaarder). Not for me.

Penhaligon's - Castile
Wow. Start meteen met een kruidige neroli die me door de kruiden bijna wat aan pepernoten doet denken en ook aan AdP Colonia. Als een klassieke EdC maar betere sillage/longevity en op een bepaalde manier heeft ie meer klasse dan AdPC. Lekker!

Creed - Love in Black
Begint heel koud met veel bonechilling iris. Wordt dan warmer en bloemiger en doet me ook al denken aan eten maar ik kan de vinger er niet meteen op leggen. Voor een Creed behoorlijk origineel, ik zou zelfs niet zeggen dat het een Creed was als iemand het me vroeg. Mist de typische Creed huisnoot en daarom juist wel interessant!
pi_60894176
Even nog over die Black Jeans... Heb m ook een paar keer geroken, maar heb het idee dat hij ontzettend snel vervliegt..

Heb mijn Ultraviolet van Paco Rabanne weer uit de kast gehaald. Toen ik deze een tijdje terug gekocht had (liep er na jaren weer eens tegen aan in de winkel) heb ik de geur eigenlijk snel in de kast gezet, wist niet goed of ik de geur bij mij wel zo kon waarderen. Twee weken geleden toch maar weer eens geprobeerd en ja, doet t goed bij me. Vind het wel lastig te omschrijven hoe ik de geur beleving vind, beetje oosters en warm.
Toen ik Ultraviolet de eerste keer rook toen het net uit was gekomen, was ik op slag verkocht. Toch apart dat je geurbeleving door de jaren heen wat verandert en dat ik nu aan deze geur heb moeten wennen. Maar moest m kopen van mezelf... en absoluut geen spijt!!!!

Er is trouwens nog een geur die ik nergens kan vinden. De exacte naam weet ik even niet (heb het flesje in de slaapkamer opgeborgen en denk niet dat vriendlief het waardeert als ik daar nu ga zoeken) Weet wel dat het iets was met Ambre Rose... Als ik de exacte naam weet kom ik nog even terug. Heb destijds me het gompes gezocht op internet en kan die geur nergens vinden. En die is zooooo lekker!!!! (The bodyshop had destijds een badolie-parfum die daar erg op leek, en ook die hebben ze niet meer ...snif)
pi_60894395
Mayla: er is wel een Ambrerose van Roger & Gallet maar die wordt niet meer gemaakt. Ook niet gevonden op ebay helaas.
pi_60898866
@LKS

Ik heb Sandflowers getest van Montale. Ik kon de geur totaal niet thuisbrengen. Op basenotes krijg je ook zweverige omschrijvingen zoals "ocean meets desert"en dergelijke.
De geur heeft wel degelijk de aparte zee noot zoals je die ook bijvoorbeeld in Bulgari Aqua treft, maar op een geheel andere manier.

Testen staat uiteraard vrij, maar ik zou hem niet aanraden.
pi_60898966
Wat vinden jullie van Chanel Allure Homme sport?

Ik heb nooit geweten dat Chanel ook geurtjes voor mannen maakte, maar deze ruikt wel echt heel erg lekker
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')