quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
Een rood kruisje is een stuk beter dan zo'n dom pompebled
Klopt.., was bij mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:35 schreef dagizmo het volgende:
BTW P2BDF: kan het kloppen dat ik wellicht tijden geleden iets met Simon van der Aa in je sig heb zien staan? Of was dat een andere Fokkert?
Bezig met afstuderen nu.., zat in 't bestuur 2005-2006quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:28 schreef dagizmo het volgende:
Zit je daar nog steeds? Ik ben al een jaar oid lid en komende jaar actief nml. Wel grappig, gezien de 'grote' van de vereniging. Dan moet ik je wel op de borrels hebben gezien
quote:Heerenveen scout jong talent uit Hongarije
Het Hongaarse Nemzeti Sport meldt dat zowel Liverpool als Heerenveen belangstelling heeft voor het 16-jarige talent Kenneth Otigba. De Hongaar met Nigeriaanse roots staat bekend als een zeer talentvolle middenvelder.
Otigba komt ook uit voor Hongarije onder de 17. Ook werkt de speler zijn wedstrijden af voor de jeugdacademie van Békéscsaba 1912 Elore FC uit Hongarije.
quote:Eerste treffer Elyounoussi levert gelijkspel op
sc Heerenveen en Excelsior Moeskroen bleven vanavond op 1-1 steken. Met de eindstand kon het handjevol toeschouwers in het stadion Le Canonnier wel leven Moeskroen domineerde voor rust, de gasten hadden na de pauze het betere van het spel. Elyounoussi schoot sc Heerenveen in de 72ste minuut langszij Moeskroen. Trond Sollied was na afloop tevreden over de tweede helft. ,,Ondanks de vele afwezigen houden we gelijke tred met Moeskroen, dat vertelt mij dat wij in de breedte sterk genoeg zijn.’’
Door de blessures van Breuer, Pranjic en Janmaat moest Sollied sleutelen aan de Friese defensie. Een meevaller was de aanwezigheid van Henrico Drost die in Moeskroen na drie weken van afwezigheid (knie) zijn rentree in de hoofdmacht vierde. Drost vormde samen met Kopic het hart van de Friese verdediging die op rechts gecompleteerd werd door Svec als vervanger van de afwezige Janmaat. Voorin koos Sollied voor een voorhoede met Kalou en Elyounoussi op de flanken en Matusiak in de punt van de aanval.
sc Heerenveen kwam er in de eerste helft niet aan te pas. Moeskroen speelde feller en met meer overtuiging en had van de Friese aanval niets te duchten. Doelman Mark Volders zag alleen een poging van afstand van Kalou op zijn doel afkomen, maar de knal van de Ivoriaan verdween ver over. De thuisclub nam na een half uur verdiend de leiding. Custovic dook achter de verdediging op, kreeg de bal in het duel met de uitgekomen Vandenbussche in de kluts mee en kon simpel de 1-0 aantekenen.
Omdat Vandenbussche pogingen van Vandooren en Oussallah onschadelijk maakte en Akwani op slag van rust een grote kans onbenut liet, zocht sc Heerenveen met een 1-0 achterstand de kleedkamers op. Met Deekman, hij viel vlak voor rust al in voor de geblesseerde Matusiak, Ghoochannejhad voor Kalou en Paulo Henrique voor Poulsen, kwam de formatie van Sollied in de tweede helft beter voor de dag.
Sc Heerenveen speelde in een hoger tempo en met meer overtuiging. Vooral Paulo Henrique liet zich in de beginfase een aantal malen gelden en hij was het ook die Volders in de 56ste minuut voor het eerst serieus testte. Het was echter Elyounoussi, hij speelde na rust vanaf het middenveld, die in de 72ste voor de gelijkmaker zorgde. De Noor schoot na een fraaie aanval over rechts vanuit de draai raak, 1-1.
In de opwindende slotfase waarin beide elftallen een hoog tempo hanteerden en waar mogelijk de aanval zochten, moesten beide keepers nog een keer vol aan de bak. Vandenbussche was attent bij een harde schuiver van Teklak en aan de andere kant haalde Volders een inzet van Paulo Henrique knap uit de hoek. Gescoord werd er echter niet meer zodat sc Heerenveen voor de vierde maal op rij ongeslagen bleef.
Opstelling sc Heerenveen. doel: Vandenbussche. defensie: Svec (Johnson 73), Drost, Kopic, Popov (Fellinga 60). middenveld: Grindheim (Bergsma 60), Dingsdag, Poulsen (Henrique 46). voorhoede: Elyounoussi, Matusiak (Deekman 42), Kalou (Ghoochannejhad 46).
Ik ben gaan kijken. Een trage wedstrijd was het.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
2-2 tegen Genk en weer een doelpunt van Elyounoussi
Kut, is het al uitverkocht?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:49 schreef dagizmo het volgende:
Is inmiddels ook al uitverkocht! Blijft natuurlijk een veeeel te klein uitvak van nog geen eens 400 man.
Ik verbaas me er eerlijk gezegd over. Hopelijk waait dat snel weer over en blijven de overige uitwedstrijden weer normaal. Kom op SCH: de graafschap uit, Groningen uit, Utrecht uit (thuis voor jou), Sparta uit.... gewoon gaan. En dan ga je deze keer relaxed op de tribune bij Volendam. Krijg je van Max en mij vast wel een pilsje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
Ik baal wel weer van al die successupporters die nu ineens massaal gaan.
Waar waren al die eikels toen we vorig jaar tegen NAC Europees haalden. Volgens mij waren er niet meer dan 150 man toen.
Dat weet ik niet. Misschien is het in die kringen weer goed gecommuniceerd terwijl ik niet weet wanneer de kaartverkoop begint. Ik baal hier wel echt van. Bij de 5e uitwedstrijd zit er weer geen hond.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef MaxPower het volgende:
De eerste wedstrijd is altijd populair, en dan treffen we net het kleinste uitvak van het seizoen. Dan kan het snel gaan ja. En successupporters? Mensen die er snel genoeg bij zijn om kaarten te kopen zijn er in ieder geval goed mee bezig...
Ik denk dat Volendam sowieso ook wel uitverkocht is, eerste wedstrijd Eredivisie, nieuw lied van Jan Smit en zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik verbaas me er eerlijk gezegd over. Hopelijk waait dat snel weer over en blijven de overige uitwedstrijden weer normaal. Kom op SCH: de graafschap uit, Groningen uit, Utrecht uit (thuis voor jou), Sparta uit.... gewoon gaan. En dan ga je deze keer relaxed op de tribune bij Volendam. Krijg je van Max en mij vast wel een pilsje.
In welke kringen? Het staat op teletekst en op internet...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien is het in die kringen weer goed gecommuniceerd terwijl ik niet weet wanneer de kaartverkoop begint. Ik baal hier wel echt van. Bij de 5e uitwedstrijd zit er weer geen hond.
Jij had het gewoon moeten zeggen, wat ben je nou voor vriendquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In welke kringen? Het staat op teletekst en op internet...
jij wil een persoonlijke briefkaart "Geachte SCH, het is met vreugde dat onze sc u mag mededelen dat het onze majesteit heeft behaagd dat u op 8 augustus een toegangsbewijsch voor den eerschte uitwedstrijd van het seizoen kan aanschaffen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |