abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:48:18 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60516604
die doet het heeeel behoorlijk idd
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60516632
En debuut van Janmaat! Bak Nielsen had de boel aardig onder controle en Dingsdag snapt zijn rol ook steeds beter. Zag er goed uit qua verdediging,opkomende snelle backs en Grindheim die lekker stabiel het middenveld naar voren stuwt.

Falkirk was overigens letterlijk en figuurlijk een kleine tegenstander, dus veel zegt het nog niet. Aanvallend is Matusiak geen wonderjongen en wachten we met smart op echte spitsen.
pi_60517139
Ik vond Matusiak best goed spelen anders. Bood zich voortdurend aan, creëerde ruimte voor de mensen om hem heen, een paar mooie openingen en een paar redelijke doelpogingen. Heb alleen het idee dat hij het misschien toch allemaal wat te graag wil. Aan de bal toch wat ongelukkig, veelal 2 tegenstanders om zich heen en dan de bal (te) snel weer kwijt. Daarnaast werd hij een paar keer overgeslagen, net op de momenten dat hij helemaal vrij voor de goal stond.

Janmaat debuteerde vrij onzichtbaar. Begin van de 2e helft een paar aardige rushes, vervolgens een poos weinig 'actie' en op het laatst nog eens mee naar voren. Verder degelijk gespeeld. Popov moet wat meer op de opkomende mensen letten ipv alleen naar de bal te kijken.. Michal Svec vond ik trouwens ook leuk invallen voor Dingsdag als controlerende middenvelder.

Over de hele wedstrijd gezien vrij weinig weg gegeven en de wedstrijd eenvoudig gewonnen. Aanvallend kan het stukken beter, hopen dat Elyounoussi, Kalou en Pedro Beda snel aan kunnen sluiten, dat biedt wat meer mogelijkheden in aanvallend opzicht
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:02:29 #54
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60524874
Trainen die 3 al?
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:19:22 #55
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60525185
Ah, Elyonounsussi heeft zijn laatste wedstrijd voor dinges gespeeld en traint maandag voor het eerst mee
pi_60525247
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
Een rood kruisje is een stuk beter dan zo'n dom pompebled
pi_60525456
BTW P2BDF: kan het kloppen dat ik wellicht tijden geleden iets met Simon van der Aa in je sig heb zien staan? Of was dat een andere Fokkert?
pi_60526965
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:35 schreef dagizmo het volgende:
BTW P2BDF: kan het kloppen dat ik wellicht tijden geleden iets met Simon van der Aa in je sig heb zien staan? Of was dat een andere Fokkert?
Klopt.., was bij mij

edit: hoezo trouwens?

[ Bericht 4% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 03-08-2008 15:12:07 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_60527473
Zit je daar nog steeds? Ik ben al een jaar oid lid en komende jaar actief nml. Wel grappig, gezien de 'grote' van de vereniging. Dan moet ik je wel op de borrels hebben gezien
pi_60527480
*back ontopic* maar weer.
pi_60527963
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 15:28 schreef dagizmo het volgende:
Zit je daar nog steeds? Ik ben al een jaar oid lid en komende jaar actief nml. Wel grappig, gezien de 'grote' van de vereniging. Dan moet ik je wel op de borrels hebben gezien
Bezig met afstuderen nu.., zat in 't bestuur 2005-2006 Zal wel op de ALV in september zijn, wie weet spreek ik je daar dan..
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:04:51 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60579571
Bona debuteert vanavond zeker. Elyounounssisie misschien ook
pi_60582445
inmiddels al 2-0 voor sc heerenveen

(pranjic en paulo henrique)

[ Bericht 35% gewijzigd door michiel_merk op 05-08-2008 20:09:09 ]
pi_60584940
Eindstand 2-1
pi_60584989
Wat voor indruk maakte Kalou?
pi_60586286
Een "ik mis ritme omdat ik al tijden niet gespeeld heb en daardoor lukt niet alles, maar ik doe m'n best" indruk..
Al met al een matig tot redelijke 1e helft, met een paar hoogtepunten.
De 2e helft was een stuk minder qua voetbal.

Overigens, die Deekman doet me toeveel aan Lasse denken; spillebeentje met veel snelheid, maar als dat weg valt blijft er niet heel veel over.
Elyounoussi mocht ook nog een 25 minuten meedoen; had een paar leuke acties.
Maar echt veel kun je ook nog niet van hem verwachten, hij is hier pas twee dagen ofzo?
pi_60587688
Ben benieuwd naar de wedstrijden in Belgie, daar krijgen we waarschijnlijk meer van die 2 te zien.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:51:16 #68
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60590498
een keeper en een middenvelder nog, evt. nog een aanvaller/goalgetter
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:08:47 #69
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60648766
quote:
Heerenveen scout jong talent uit Hongarije

Het Hongaarse Nemzeti Sport meldt dat zowel Liverpool als Heerenveen belangstelling heeft voor het 16-jarige talent Kenneth Otigba. De Hongaar met Nigeriaanse roots staat bekend als een zeer talentvolle middenvelder.

Otigba komt ook uit voor Hongarije onder de 17. Ook werkt de speler zijn wedstrijden af voor de jeugdacademie van Békéscsaba 1912 Elore FC uit Hongarije.
pi_60672046
quote:
Eerste treffer Elyounoussi levert gelijkspel op

sc Heerenveen en Excelsior Moeskroen bleven vanavond op 1-1 steken. Met de eindstand kon het handjevol toeschouwers in het stadion Le Canonnier wel leven Moeskroen domineerde voor rust, de gasten hadden na de pauze het betere van het spel. Elyounoussi schoot sc Heerenveen in de 72ste minuut langszij Moeskroen. Trond Sollied was na afloop tevreden over de tweede helft. ,,Ondanks de vele afwezigen houden we gelijke tred met Moeskroen, dat vertelt mij dat wij in de breedte sterk genoeg zijn.’’

Door de blessures van Breuer, Pranjic en Janmaat moest Sollied sleutelen aan de Friese defensie. Een meevaller was de aanwezigheid van Henrico Drost die in Moeskroen na drie weken van afwezigheid (knie) zijn rentree in de hoofdmacht vierde. Drost vormde samen met Kopic het hart van de Friese verdediging die op rechts gecompleteerd werd door Svec als vervanger van de afwezige Janmaat. Voorin koos Sollied voor een voorhoede met Kalou en Elyounoussi op de flanken en Matusiak in de punt van de aanval.

sc Heerenveen kwam er in de eerste helft niet aan te pas. Moeskroen speelde feller en met meer overtuiging en had van de Friese aanval niets te duchten. Doelman Mark Volders zag alleen een poging van afstand van Kalou op zijn doel afkomen, maar de knal van de Ivoriaan verdween ver over. De thuisclub nam na een half uur verdiend de leiding. Custovic dook achter de verdediging op, kreeg de bal in het duel met de uitgekomen Vandenbussche in de kluts mee en kon simpel de 1-0 aantekenen.

Omdat Vandenbussche pogingen van Vandooren en Oussallah onschadelijk maakte en Akwani op slag van rust een grote kans onbenut liet, zocht sc Heerenveen met een 1-0 achterstand de kleedkamers op. Met Deekman, hij viel vlak voor rust al in voor de geblesseerde Matusiak, Ghoochannejhad voor Kalou en Paulo Henrique voor Poulsen, kwam de formatie van Sollied in de tweede helft beter voor de dag.

Sc Heerenveen speelde in een hoger tempo en met meer overtuiging. Vooral Paulo Henrique liet zich in de beginfase een aantal malen gelden en hij was het ook die Volders in de 56ste minuut voor het eerst serieus testte. Het was echter Elyounoussi, hij speelde na rust vanaf het middenveld, die in de 72ste voor de gelijkmaker zorgde. De Noor schoot na een fraaie aanval over rechts vanuit de draai raak, 1-1.

In de opwindende slotfase waarin beide elftallen een hoog tempo hanteerden en waar mogelijk de aanval zochten, moesten beide keepers nog een keer vol aan de bak. Vandenbussche was attent bij een harde schuiver van Teklak en aan de andere kant haalde Volders een inzet van Paulo Henrique knap uit de hoek. Gescoord werd er echter niet meer zodat sc Heerenveen voor de vierde maal op rij ongeslagen bleef.

Opstelling sc Heerenveen. doel: Vandenbussche. defensie: Svec (Johnson 73), Drost, Kopic, Popov (Fellinga 60). middenveld: Grindheim (Bergsma 60), Dingsdag, Poulsen (Henrique 46). voorhoede: Elyounoussi, Matusiak (Deekman 42), Kalou (Ghoochannejhad 46).
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:37:27 #71
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_60687631
Komt er nou nog eens een keeper, want met alleen VDB en vD red je het niet.
Nog nieuws over Stijnen en Krul?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_60715627
2-2 tegen Genk en weer een doelpunt van Elyounoussi
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:38:44 #73
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60718311
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
2-2 tegen Genk en weer een doelpunt van Elyounoussi
Ik ben gaan kijken. Een trage wedstrijd was het.
Beetje teleurgesteld in beide partijen...
Lijepa li si !
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:40:19 #74
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60718366
weer 2 tegendoelpunten
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60729869
Zegt niet zoveel..
Janmaat, Breuer & Bak Nielsen zijn er niet bij en Dingsdag is een linie naar voren geschoven.
Met deze 'nieuwe' verdediging; -- Svec, Drost, Kopic, Popov -- heb je 3 'nieuwe' spelers staan en 1tje (Drost) die net een weekje mee traint als gevolg van een blessure.

Gaat wel goed komen..
pi_60729990
Sollied gaf ook aan dat er pas volgende week weer een team staat wat de beoogde basis is. Lijkt mij dat het plekje van Sibon af is gestaan aan Kalou. Denk dat Sibon er nml ook niet gelijk staat na de OS. En Kalou heeft dezelfde ervaring en geslepenheid als balvaste spits.
De verdediging is pas compleet als Bak, Janmaat, Breuer en Kopic spelen. De rest zal invalbeurten krijgen. Svec als vervanger van Dingsdag?
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:50:00 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60733298
Sibon komt topfit van de Spelen, maar zal zich wel in de basis moeten knokken
pi_60734587
Denk dat ouwe Sibon wel eens een tik kan meekrijgen van de OS. Niet echt altijd spelen, wel mee moeten doen in de hitte. Denk dat hij langer nodig heeft om te herstellen van de OS dan de gemiddelde jongere spelers.
Daarbij komt idd dat hij met Kalou behoorlijke concurrentie heeft.
pi_60735612
Vrijdag kaartjes besteld voor volendam uit
Trots van het Noorden!
pi_60736341
Is inmiddels ook al uitverkocht! Blijft natuurlijk een veeeel te klein uitvak van nog geen eens 400 man.
pi_60736726
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:49 schreef dagizmo het volgende:
Is inmiddels ook al uitverkocht! Blijft natuurlijk een veeeel te klein uitvak van nog geen eens 400 man.
Kut, is het al uitverkocht?
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:10:02 #82
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60736835
ik zou ook met vrienden gaan
pi_60736931
gaan ze daar nog iets aan doen? is dat stadion wel eredivisiewaardig dan?
pi_60736992
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Kut, is het al uitverkocht?
Godverdomme ik wist niet dat die kaartenverkoop al gestart was
pi_60737039
Is inderdaad officieel uitverkocht. Eigenlijks schandalig dit kleine uitvak!
Ik ben er gelukkig op tijd bij geweest. Even een dagje op de dijk
pi_60738169
Ik baal er ook echt enorrum van. Had me er zo op verheugd. Het is blijkbaar weer een dagtaak om kaartjes te kopen. Wat een kutzooi.
pi_60742411
Eerste uitwedstrijd in anderhalve dag uitverkocht. Is ons de afgelopen seizoenen nog nooit gebeurd. Waarom kunnen we niet die gehele lange zijde krijgen? Heeft Ajax toch weleens gehad of niet?
pi_60742801
Je zou ook kunnen proberen om kaarten te halen voor in de Volendam vakken. Of gaat dat niet zo makkelijk?
pi_60743062
Net op tijd voor een kaartje
pi_60745545
Er gaat iig geprobeert worden door verschillende mensen vanuit ons om kaartjes op de tribunes te bemachtigen. Wordt mooi feestje als opening!
pi_60745736
Ik baal wel weer van al die successupporters die nu ineens massaal gaan.

Waar waren al die eikels toen we vorig jaar tegen NAC Europees haalden. Volgens mij waren er niet meer dan 150 man toen.
pi_60745867
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
Ik baal wel weer van al die successupporters die nu ineens massaal gaan.

Waar waren al die eikels toen we vorig jaar tegen NAC Europees haalden. Volgens mij waren er niet meer dan 150 man toen.
Ik verbaas me er eerlijk gezegd over. Hopelijk waait dat snel weer over en blijven de overige uitwedstrijden weer normaal. Kom op SCH: de graafschap uit, Groningen uit, Utrecht uit (thuis voor jou), Sparta uit.... gewoon gaan. En dan ga je deze keer relaxed op de tribune bij Volendam. Krijg je van Max en mij vast wel een pilsje.
pi_60745961
De eerste wedstrijd is altijd populair, en dan treffen we net het kleinste uitvak van het seizoen. Dan kan het snel gaan ja. En successupporters? Mensen die er snel genoeg bij zijn om kaarten te kopen zijn er in ieder geval goed mee bezig...
pi_60746054
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef MaxPower het volgende:
De eerste wedstrijd is altijd populair, en dan treffen we net het kleinste uitvak van het seizoen. Dan kan het snel gaan ja. En successupporters? Mensen die er snel genoeg bij zijn om kaarten te kopen zijn er in ieder geval goed mee bezig...
Dat weet ik niet. Misschien is het in die kringen weer goed gecommuniceerd terwijl ik niet weet wanneer de kaartverkoop begint. Ik baal hier wel echt van. Bij de 5e uitwedstrijd zit er weer geen hond.
pi_60746079
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ik verbaas me er eerlijk gezegd over. Hopelijk waait dat snel weer over en blijven de overige uitwedstrijden weer normaal. Kom op SCH: de graafschap uit, Groningen uit, Utrecht uit (thuis voor jou), Sparta uit.... gewoon gaan. En dan ga je deze keer relaxed op de tribune bij Volendam. Krijg je van Max en mij vast wel een pilsje.
Ik denk dat Volendam sowieso ook wel uitverkocht is, eerste wedstrijd Eredivisie, nieuw lied van Jan Smit en zo En van bier krijg ik het zuur
pi_60746465
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Misschien is het in die kringen weer goed gecommuniceerd terwijl ik niet weet wanneer de kaartverkoop begint. Ik baal hier wel echt van. Bij de 5e uitwedstrijd zit er weer geen hond.
In welke kringen? Het staat op teletekst en op internet...

jij wil een persoonlijke briefkaart "Geachte SCH, het is met vreugde dat onze sc u mag mededelen dat het onze majesteit heeft behaagd dat u op 8 augustus een toegangsbewijsch voor den eerschte uitwedstrijd van het seizoen kan aanschaffen."
pi_60746645
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

In welke kringen? Het staat op teletekst en op internet...

jij wil een persoonlijke briefkaart "Geachte SCH, het is met vreugde dat onze sc u mag mededelen dat het onze majesteit heeft behaagd dat u op 8 augustus een toegangsbewijsch voor den eerschte uitwedstrijd van het seizoen kan aanschaffen."
Jij had het gewoon moeten zeggen, wat ben je nou voor vriend
pi_60746794
Ik was zelf ook bijna te laat.
pi_60746897
Als ik er nog in kom, gooi ik een pond paling naar je hoofd.
pi_60746936
Eigenlijks hopen de meeste van ons natuurlijk Yolanthe te kunnen aanranden die dag
Vandaar dat t zo snel uitverkocht is geraakt. En ja de club dacht...homo's hebben daar toch geen belang bij.
Ze hebben nog gekeken of Jan ook thuis was die dag, dat was niet zo, anders hadden ze jou ook nog een uitnodiging gestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')